Licencja Windows XP i rozpoczęcie działalności - aktualizacja licencji?

Data: 2010-09-20 22:50:39
Autor: staszaiwa
Licencja Windows XP i rozpoczęcie działalności - aktualizacja licencji?
Witam Wszystkich,
Przeszukałem internet pod kątem problemu, nad którym się zastanawiam,
ale nie znalazłem odpowiedzi na konkretnie mój przypadek.

Parę lat temu zakupiłem na Allegro laptopa "z drugiej ręki" z
zainstalowanym Windows XP (Home, ale to jak już wiem nie ma znaczenia)
i naklejką licencyjną, bez nośnika, producent dostarczył płytki
backupowe. Dostałem od sprzedającego gwarancje i fakturę/paragon,
który ten otrzymał ze sklepu. Nie posiadałem wówczas działalności, po
prostu laptop był mi potrzebny powiedzmy do internetu. Teraz chciałbym
założyć działalność i używać tego laptopa do celów związanych z
działalnością firmy.

Pytanie jest czy muszę aktualizować licencję, czy też mogę swobodnie
używać go jak dotychczas?

A na fakturze jest wyszczególniony ten XP?
bo naklejka (bez hologramu) to raczej nie dokument... drukuje się je równie łatwo jak zdjęcia.

--

Licencja Windows XP i rozpoczęcie działalności - aktualizacja licencji?