Lichocka pisz, że WEDŁUG CIEBIE kłamstwo jest oczywiste!

Data: 2011-04-29 12:35:49
Autor: Leprechaun
Lichocka pisz, że WEDŁUG CIEBIE kłamstwo jest oczywiste!

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ipe2qj$2u3$1inews.gazeta.pl...
Lichocka wszędzie widzi kłamstwo; pisobusy jadą w Polskę; Kurski i Lisicki podpisują wspólny apel - przegląd prasy w piątek

Ciekaw jestem ilu z nich służbowo pisuje na tym forum? Takie małe gnidy skrywające się za ciągle zmienianymi nickami.

BomBel

Data: 2011-04-29 14:33:02
Autor: cirrus
Użytkownik "Leprechaun" <mydliny@piana.tw> napisał w wiadomości news:4dba9484$0$2446$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Sądząc po poziomie nie podejrzewam, przecież nikt nie zaplaci za kompromitacje.

--
stevep

Lichocka pisz, że WEDŁUG CIEBIE kłamstwo jest oczywiste!