Lichocka też zniknie z TVP? ''Nie ma jej w grafiku''

Data: 2010-10-16 15:44:06
Autor: u2
Lichocka też zniknie z TVP? ''Nie ma jej w grafiku''
Data: 2010-10-16 07:06:55
Autor: zbig
Lichocka też zniknie z TVP? ''Nie ma jej w grafiku''
On 16 Paź, 15:44, u2 <u...@o2.pl> wrote:
Staro-nowe idzie, nocna zmiana znowu jest żądna krwi :

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8521160,Lichocka_tez_z...

Bardzo dobrze. Nie chcę,zeby opłacany przeze mnie abonament był
wydawany na takie pindy.

Data: 2010-10-16 16:12:51
Autor: u2
W dniu 2010-10-16 16:06, zbig pisze:
Bardzo dobrze. Nie chcę,zeby opłacany przeze mnie abonament był
wydawany na takie pindy.

Przecież ty nie płacisz abonamentu.

Data: 2010-10-16 07:20:42
Autor: zbig
On 16 Paź, 16:12, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-10-16 16:06, zbig pisze:

> Bardzo dobrze. Nie chcę,zeby opłacany przeze mnie abonament był
> wydawany na takie pindy.

Przecież ty nie płacisz abonamentu.

Mylisz się, płacę.

Data: 2010-10-16 16:27:49
Autor: u2
W dniu 2010-10-16 16:20, zbig pisze:
Przecież ty nie płacisz abonamentu.
Mylisz się, płacę.

Ja się nie mylę.

Data: 2010-10-16 07:54:28
Autor: zbig
On 16 Paź, 16:27, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Mylisz się, płacę.

Ja się nie mylę.

Owszem mylisz się, dysponuję dowodami wpłaty. Zawsze płaciłem, bo
takie jest prawo. Moja bliska znajoma zapłaciła kiedyś, całkiem
niedawno ok. 3000 zł zaległych opłat wraz z odsetkami i karą. Ja nie
mam takiego zamiaru.

Data: 2010-10-16 17:21:51
Autor: u2
W dniu 2010-10-16 16:54, zbig pisze:
[...]

Czyli nie myliłem się.

Data: 2010-10-16 08:55:41
Autor: zbig
On 16 Paź, 17:21, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]
> takie jest prawo. Moja bliska znajoma zapłaciła kiedyś, całkiem
> niedawno ok. 3000 zł zaległych opłat wraz z odsetkami i karą. Ja nie

Czyli nie myliłem się.

Logika godna PiSu, ja wysiadam...

Data: 2010-10-16 18:03:51
Autor: u2
W dniu 2010-10-16 17:55, zbig pisze:
Czyli nie myliłem się.
Logika godna PiSu, ja wysiadam...

To wysiadaj i nie pokazuj się więcej.

Data: 2010-10-16 15:48:07
Autor: raff
Lichocka teĹź zniknie z TVP? ''Nie ma je j w grafiku''
W dniu 2010-10-16 15:44, u2 pisze:
Staro-nowe idzie, nocna zmiana znowu jest żądna krwi :

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8521160,Lichocka_tez_zniknie_z_TVP____Nie_ma_jej_w_grafiku__.html

"Rzepe" tez przejmuja.

Mysla, ze jak zlikwiduja wszystkie niewygodne media, to sprzeciw zniknie.

R.

Data: 2010-10-16 15:59:37
Autor: u2
W dniu 2010-10-16 15:48, raff pisze:
Mysla, ze jak zlikwiduja wszystkie niewygodne media, to sprzeciw zniknie.

Leninowskie podejście. Dlatego tak Tusk się brata z Putinem. :)

Lichocka też zniknie z TVP? ''Nie ma jej w grafiku''