Lichocka uczciwa jak................"Gazeta Polska". Tfu!

Data: 2011-01-05 08:57:00
Autor: Azor jest pedałem
Lichocka uczciwa jak................"Gazeta Polska". Tfu!

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Autorka-filmu-o-Smolensku-Mgla-odpiera-zarzuty,wid,13004791,komentarz.html

"Jej pierwsze pytanie było skandaliczne. Na kilometr było widać, kogo
wspiera w tej debacie. Złamała wszelkie zasady bezstronnego
dziennikarstwa.(...) Byłem jej wystąpieniem tak wstrząśnięty, że
zastanawiałem się, czy nie wyjść ze studia, by nie firmować swoją twarzą
takich zagrywek.  Jarosław Gugała o pytaniach zadawanych przez Joannę
Lichocką w debacie prezydenckiej 2010, Tyrada Lichockiej była skandalem,
Gazeta Wyborcza, 3 lipca 2010."

http://pl.wikiquote.org/wiki/Joanna_Lichocka

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Lichocka uczciwa jak................"Gazeta Polska". Tfu!