Lichwa – środek przymusu bezpośredni ego

Data: 2014-11-16 13:44:00
Autor: the_foe
Lichwa – środek przymusu bezpośredni ego
W dniu 2014-11-16 o 01:11, boukun pisze:
Nowi Władcy Świata starają się ubezwłasnowolnić ludzi i narody topiąc je
w długach. System zadłużania to nic innego jak ordynarna lichwa.

A kto nam kaze za pomocą KK wprowadzać asymertrię? Jak kredytodawca oszukuje klienta to bank placi co najwyzej symboiliczna, dla niego, karę. W odwrotnym przypadku, dosyć, ze gostka zlicytują to jeszcze ma wizję więzienia. Nalezy wprowadzić symetrię i wsadzać do wiezien pracowników banków, którzy radosnie oszukują ile wlezie. A jak już ma być kapitalizm to na całego, z jego absolutnym darwinizmem: jak bank da sie oszukać to co ma do tego państwo w postaci publicznego postepowania karnego? Obecnie w Polsce mamy dychotomię: socjalizm dla bogaczy typu Solorz, korporacji międzynarodowych typu LG czy Fiat, systemów finansowych (zbyt ważne by zbankrutować), a kapitalizm dla biednych (ich wina mogli isc na kardiochirurga), małych firm (po ch*j brużdżą dotowanym korporacjom i korzystają z odliczeń?), samozatrudniających się (ktoś musi finansować znizki ZUS dla korporacji), bezrobotnych (grymaszą to się ich wyrejstruje)

--
@foe_pl

Data: 2014-11-16 05:22:35
Autor: szklanynocnik
Lichwa - ¶rodek przymusu bezpo¶redniego
użytkownik the_foe napisał:

A kto nam kaze za pomoc± KK wprowadzać asymertrię? Jak kredytodawca oszukuje klienta to bank placi co najwyzej symboiliczna, dla niego, karę. W odwrotnym przypadku, dosyć, ze gostka zlicytuj± to jeszcze ma wizję więzienia.

Sciema, za dlugi mozesz isc do paki jesli wisisz  skarbowce
a nie bankowi.

Nalezy wprowadzić symetrię i wsadzać do wiezien pracowników banków, którzy radosnie oszukuj± ile wlezie.

Sciema nastepna, w metnej wodzie latwo ryby lowic, byly takie
przypadki jak piszesz ale dotyczyly tylko gojcow, pejsaczom
w usa zawsze proponowano ugode, jak dorwali gojca -
mial gwarancje pierdla.

A jak już ma być kapitalizm to na całego,

Przecietny grek zarabia wiecej niz polak, dlaczego biedny polak
mial robic zrzute na bogatszego greka? Jaki tu kapitalizm?

Data: 2014-11-16 05:27:09
Autor: szklanynocnik
Lichwa - ¶rodek przymusu bezpo¶redniego
http://pl.wikipedia.org/wiki/Art-B

Prawo jest, sprawiedliwosc to co innego:)

Data: 2014-11-16 15:06:03
Autor: u2
W dniu 2014-11-16 o 14:22, szklanynocnik@gmail.com pisze:
Sciema, za dlugi mozesz isc do paki jesli wisisz  skarbowce
a nie bankowi.

powiedz to dla medoffa:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2014-11-16 06:11:17
Autor: szklanynocnik
użytkownik u2 napisał:
W dniu 2014-11-16 o 14:22, szklanynocnik@gmail.com pisze:
> Sciema, za dlugi mozesz isc do paki jesli wisisz  skarbowce
> a nie bankowi.

powiedz to dla medoffa:)

Czy to pejs za kratkami?

Jak ruscy zydow okradli w l. 90tych:

ZSRR pod koniec lat 80. zamieszkiwało około 1,7 mln osób pochodzenia żydowskiego. Gdyby prognozy wywiadu spełniły się, ludziom tym groził pogrom na niespotykan± dot±d skalę. Do tego Szamir nie chciał dopu¶cić. W ci±gu kolejnych miesięcy przy wsparciu USA zorganizował ofensywę dyplomatyczn±. Jej celem było skłonienie przywódcy ZSRR Michaiła Gorbaczowa do zgody na masow± emigrację radzieckich Żydów do Izraela. W rewanżu miały być złagodzone sankcje gospodarcze i udzielone korzystne kredyty dewizowe, których upadaj±ca gospodarka imperium potrzebowała jak powietrza. Gorbaczow zgodził się, stawiaj±c warunek, że maj±tek pozostawiony przez emigrantów przejdzie na własno¶ć komunistycznego państwa i nie będ± oni w przyszło¶ci ro¶cić do niego pretensji.

http://historia.focus.pl/swiat/most-tajna-operacja-mossadu-w-polsce-1214?strona=1

Data: 2014-11-16 18:24:14
Autor: u2
W dniu 2014-11-16 o 15:11, szklanynocnik@gmail.com pisze:
użytkownik u2 napisał:
[...]

i dla marcina p. aka s. z amber gold:)

Data: 2014-11-16 09:59:06
Autor: szklanynocnik
użytkownik u2 napisał:

> Czy to pejs za kratkami?

i dla marcina p. aka s. z amber gold:)

Jednemu sie uda innemu nie, widac Plichta mial kiepski wywiad
 skoro nie zdazyl sp...ic daleko:)

Data: 2014-11-16 21:38:27
Autor: u2
W dniu 2014-11-16 o 18:59, szklanynocnik@gmail.com pisze:
Jednemu sie uda innemu nie, widac Plichta mial kiepski wywiad
  skoro nie zdazyl sp...ic daleko:)

spierdolil dokladnie tam gdzie medoff:)

Data: 2014-11-16 16:20:26
Autor: the_foe
> [...]
>wizję więzienia.
Sciema, za dlugi mozesz isc do paki jesli wisisz  skarbowce

a gdzie ja napisałem cos takiego? Poczytaj sobie KK zanim cos głupszego jeszcze napiszesz, a w szczególnosci art 297. Gdzie wprost jest napisane, ze jak w zebach do banku nie bedziesz przynosił na bież±co informacji nt. swojej  kondycji finansowej to pojdziesz siedziec. A teraz załóż okularki i poszukaj przepisu w KK który tak samo straszy pracownika banku, ze jesli klienta naprowadzi na bankow± minę to pojdzie siedzieć.

--
@foe_pl

Data: 2014-11-16 07:50:41
Autor: szklanynocnik
użytkownik the_foe napisał:

Poczytaj sobie KK zanim cos głupszego jeszcze napiszesz, a w szczególnosci art 297.

Przeciez to zwykle wyludzenie, idziesz siedziec nie za kredyt tylko
za podrobione dokumenty, ja pisze o zwyklym kredycie gdzie nie stac cie
na splate. Podaj mi jeden przyklad gdzie ktos kogo nie stac na splate kredytu poszedl kiblowac, jeden przyklad.

A teraz załóż okularki i poszukaj przepisu w KK który tak samo straszy pracownika banku, ze jesli klienta naprowadzi na bankow± minę to pojdzie siedzieć.

No nie, jajca se robisz. I co? Mamy wiecej pokrzywdzonych klientow
czy pracownikow bankow? Pracownik banku ma wcisnac kazdy kit jaki przyjdzie
mu do glowy aby wyrobic norme i dostac premie, w razie konfliktu
bank-klient obowiazuje umowa nad ktora siedza tegie umysly.
A na droge sadowa nie kazdego stac.

Data: 2014-11-16 19:35:21
Autor: the_foe
W dniu 2014-11-16 o 16:50, szklanynocnik@gmail.com pisze:
użytkownik the_foe napisał:

[...]

dalej się pogr±żasz i nie zamierzasz po prostu przeczytac artykuł KK który Ci podałem? Dalej głupio mi inputujesz czego nigdy nie napisałem? Podrobienie dokumentów to gruba sprawa i s± na to takze inne paragrafy, ale nie tylko za to grozi Ci od 3 miesiecy do 5 lat. Wystarczy Twoja nierzetelno¶ć, np. zatajenie swoich zobowiazan. I dalej: jesli nawet zgodnie z prawem uzyskasz kredyt to kazda zmiana twojej kondycji finansowej, która mogłaby wpłyn±ć na cofnięcie kredytu lub nawet tylko jego ograniczenie jest zagorozone tak± sam± kar±. Krótko mówi±ć, w relacjach z bankiem, kiedy chcesz kredytu musisz być uczciwy do bólu "my¶l±, mow± i uczynkiem" inaczej grozić ci może łapa prokuratora. Kiedy bank jest niezbyt uczciwy wobec klienta to juz to się nazywa kapitalizmem pt. "widziały gały co podpisywały"

[...]

no to chyba powiniene¶ być po mojej stronie. Prawo karne powinno bronić własnie tych, których nie stać na batalie s±dowe. A u nas jest odwrotnie. Przeciez bankom az taka ochrona nie jest potrzebna, KC i PB w zupelnosci powinny wystarczyć. Moze jeszcze prokurator powinien scigać tych co kłami± w CV?

--
@foe_pl

Data: 2014-11-16 15:03:54
Autor: u2
W dniu 2014-11-16 o 13:44, the_foe pisze:
Nalezy wprowadzić symetrię i wsadzać do wiezien pracowników banków,
ktĂłrzy radosnie oszukujÄ… ile wlezie.

a coz oni winni ze takie mamy prawo bankowe ?:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Lichwa – środek przymusu bezpośredni ego