Liczba karcianych transakcji miesiecznie

Data: 2020-11-05 10:03:22
Autor: ąćęłńóśźż
Liczba karcianych transakcji miesiecznie
Wszystkie banki liczą dla transakcji karcianych dających zwolnienie z opłat w cyklu kalendarzowym dni 1-31 w miesiącu, czy jakieś się wyspryciły i liczą od "daty wydania" (np. w połowie miesiąca - jak przykładowo większość operatorów komórkowych)?

Data: 2020-11-05 01:25:35
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu czwartek, 5 listopada 2020 10:03:25 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
[...]

No, te najsprytniejsze liczą nawet od 1 do 31 lutego.
Jan Himilsbach urodził się 31 listopada.
Kiedyś play podobną głupotę wypisywał na stronie "konta klienta" - potem widać ktoś im zwrócił uwagę i zmienili to zdanie tak, żeby można było wpisać pierwszy dzień miesiąca.

Data: 2020-11-05 12:17:27
Autor: Robert_DF
W dniu 05.11.2020 o 10:03, ąćęłńóśźż pisze:
[...]

zależy jak masz okres rozliczeniowy dla karty, nie musi się pokrywać z tym kalendarzowym

Roberts

kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140/

Data: 2020-11-05 03:40:32
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu czwartek, 5 listopada 2020 12:17:29 UTC+1 użytkownik Robert_DF napisał:
> [...]

zależy jak masz okres rozliczeniowy dla karty, nie musi się pokrywać z tym kalendarzowym

Okres rozliczeniowy masz dla kredytówek.
Ale wcale nie jest powiedziane, że każdy bank będzie sprawdzał liczbę transakcji w poprzednim okresie rozliczeniowym - to by było za łatwo.
Z drugiej strony nie będzie chyba jednak gorzej niż sprawdzanie w poprzednim miesiącu kalendarzowym. W TOiP powinno być do doczytania.

Z trzeciej strony posiadanie więcej niż jednej karty, która do bezpłatności wymaga spełnienia warunków (czy to liczby transakcji czy sumarycznej kwoty) jest bez sensu - taka karta jest kartą "główną" i się nią po prostu płaci - a żeby w ogóle ją utrzymywać, musi dawać coś naprawdę extra, np. jak KK visa platinum w santanderze.

Dla debetówek zaś może to być zupełnie uznaniowo.
Na pewno są banki liczące w miesiącu kalendarzowym (np. milek), ale są też takie, które każdej karcie przydzielają własny okres od-do.

Data: 2020-11-05 18:23:50
Autor: Waldek
[...]

Np. mnie Inteligo transakcje z debetowki (100 zeta za zwolnienie)
liczy od połowy do połowy nastepnego m-ca

Pozdro

Data: 2020-11-05 19:23:08
Autor: ąćęłńóśźż
Liczba karcianych transakcji miesiecznie
Jedną chwilowo zaparkuję i wchodzę w znaczki na poczcie po 3,30 zł ;-)
No i właśnie nie wiem, od kiedy do kiedy miesiąc liczyć.

-- -- -
która do bezpłatności wymaga spełnienia warunków (czy to liczby transakcji

Data: 2020-11-06 12:56:11
Autor: J.F.
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:c82276c1-a57b-42ae-b6dc-30ad676c3a3bo@googlegroups.com...
> [...]

tym kalendarzowym

Okres rozliczeniowy masz dla kredytówek.

Inteligo jakos podobnie i debetowki traktuje.

Ale wcale nie jest powiedziane, że każdy bank będzie sprawdzał liczbę transakcji w poprzednim okresie rozliczeniowym - to by było za łatwo.

albo za trudno

Z drugiej strony nie będzie chyba jednak gorzej niż sprawdzanie w poprzednim miesiącu kalendarzowym. W TOiP powinno być do doczytania.

Mbank dla kredytowek przeszedl z okresu rozliczeniowego na miesieczny.
W sumie - chyba latwiej. Szczegolnie, ze mialem okres rozliczeniowy do 28-go - i staly dylemat gdzie sie te transakcje z koncowki miesiaca zaliczyly.
Szczegolnie, ze opoznienie w rozliczeniach moglo byc.

J.

Data: 2020-11-05 12:49:05
Autor: J.F.
Użytkownik "ąćęłńóśźż"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fa3bfda$0$550$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Czytaj regulamin/cennik szczegolowo, bo wiele ma "okres rozliczeniowy", niekoniecznie kalendarzowy.
A ulge niekoniecznie w okresie rozliczeniowym ...

J.

Liczba karcianych transakcji miesiecznie