Data: 2009-05-13 06:29:03 | |
Autor: Piotr Rościszewski | |
Liczenie na lepsze jutro w Tychach | |
Gazeta Wyborcza informuje:
http://miasta.gazeta.pl/katowice/1,35019,6600790,Tychy_licza_rowerzystow__bo_ chca_pieniedzy_z_Unii.html?utm_source=Nlt&utm_medium=Nlt&utm_campaign=1077751 Gwoli ścisłości Tychy mają praktycznie śmieszki rowerowe, a nie ścieżki, bo kilka lat temu polikwidowano większość przejazdów dla rowerzystów. Koncepcja, o której pisze Gazeta przewiduje reaktywację większości z tych przejazdów i remont nawierzchni najbardziej zniszczonych odcinków ścieżek z równoczesnym obniżaniem zbyt wysokich krawężników. Firma zajmująca się rozprowadzeniem czujników wyjaśniła, że pętle indukcyjne mierzą kilkanaście parametrów poruszających się pojazdów (przedmiotów) i są w stanie odróżnić praktycznie wszystkie typy rowerów od czegokolwiek innego. To tyle na gorąco - mam gdzieś schowane folwery tych czujników i teraz nie mam czasu na ich znalezienie. -- |
|
Data: 2009-05-14 21:35:12 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
Liczenie na lepsze jutro w Tychach | |
On Wed, 13 May 2009, Piotr Rościszewski wrote:
Gazeta Wyborcza informuje: Z ciekawości - te ścieżki z jaką nawierzchnią? pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2009-05-15 08:14:40 | |
Autor: bans | |
Liczenie na lepsze jutro w Tychach | |
Gotfryd Smolik news pisze:
Z ciekawości - te ścieżki z jaką nawierzchnią? Póki co nawierzchnia typu "popękany asfalt" i zygzaki za każdym razem, gdy na drodze staje przystanek. -- bans |
|
Data: 2009-05-15 20:59:08 | |
Autor: Piotr Rościszewski | |
Liczenie na lepsze jutro w Tychach | |
bans <goc@o2.pl> napisał(a):
Gotfryd Smolik news pisze: Troche uprościłeś. Na jednej ulicy korzenie zupełnie zdeformowały to cośzwane asfaltem. Są też płytki betonowe, tak popękane, że trzeba jechać slalomem, a zdarzają się nowe kosteczki betonowe, oczywiście fazowane. Niektóre krawężniki zostały "obniżone" przez odłupanie górnej partii. Zygzaki przy przystankach niekoniecznie. Czasem jest przejazd tylko przed wiatą, a czasem wiata jest daleko od ścieżki. Robiłem koncepcję, co poprawić i jak, ale projekty techniczne robi ktoś inny pod dyktando Zarządu Ulic i nie wiem, co z tego wyniknie. -- |
|
Data: 2009-05-15 08:18:54 | |
Autor: bans | |
Liczenie na lepsze jutro w Tychach | |
Piotr Rościszewski pisze:
Firma zajmująca się rozprowadzeniem czujników wyjaśniła, że pętle indukcyjne mierzą kilkanaście parametrów poruszających się pojazdów (przedmiotów) i są w stanie odróżnić praktycznie wszystkie typy rowerów od czegokolwiek innego. Pętle, czy pętla? Niby w artykule piszą o jednym miejscu, ale za chwilę używają sformułowania "Czujniki do pomiaru ruchu rowerowego zastosowane w Tychach mają własne zasilanie.". Znów dziennikarzyny coś namieszały :/ Wczoraj w radio o tym gadali i babka cały czas mówiła tak, jakby chodziło o tylko jedno miejsce pomiaru. Aha, w ciągu 14 dni naliczyli ponad 8000 rowerzystów. Jak na jedno miejsce to IMHO sporo, ale nie wiem w końcu ile tych miejsc pomiaru jest. -- bans |
|
Data: 2009-05-15 21:02:48 | |
Autor: Piotr Rościszewski | |
Liczenie na lepsze jutro w Tychach | |
Piotr Rościszewski pisze:indukcyjne > mierzą kilkanaście parametrów poruszających się pojazdów (przedmiotów) isą > w stanie odróżnić praktycznie wszystkie typy rowerów od czegokolwiekinnego.
Miało być 7 punktów pomiarowych, a ile zrobili niestety nie wiem. Wczoraj w radio o tym gadali i babka cały czas mówiła tak, jakby chodziło o tylko jedno miejsce pomiaru. Aha, w ciągu 14 dni naliczyli ponad 8000 rowerzystów. Jak na jedno miejsce to IMHO sporo, ale nie wiem w końcu ile tych miejsc pomiaru jest. Nie jest to żaden rekord, bo na Pogorii podobno policzyli 8000 w ciągu jednej soboty. Zastanawia mnie zbieżność tej liczby i czy informator mi nie nabujał. -- |
|