Liczenie na lepsze jutro w Tychach

Data: 2009-05-15 08:18:54
Autor: bans
Liczenie na lepsze jutro w Tychach
Piotr Rościszewski pisze:

Firma zajmująca się rozprowadzeniem czujników wyjaśniła, że pętle indukcyjne mierzą kilkanaście parametrów poruszających się pojazdów (przedmiotów) i są w stanie odróżnić praktycznie wszystkie typy rowerów od czegokolwiek innego.

Pętle, czy pętla? Niby w artykule piszą o jednym miejscu, ale za chwilę używają sformułowania "Czujniki do pomiaru ruchu rowerowego zastosowane w Tychach mają własne zasilanie.". Znów dziennikarzyny coś namieszały :/

Wczoraj w radio o tym gadali i babka cały czas mówiła tak, jakby chodziło o tylko jedno miejsce pomiaru. Aha, w ciągu 14 dni naliczyli ponad 8000 rowerzystów. Jak na jedno miejsce to IMHO sporo, ale nie wiem w końcu ile tych miejsc pomiaru jest.

--
bans

Data: 2009-05-15 21:02:48
Autor: Piotr Rościszewski
Piotr Rościszewski pisze:

> [...]

Pętle, czy pętla? Niby w artykule piszą o jednym miejscu, ale za chwilę używają sformułowania "Czujniki do pomiaru ruchu rowerowego zastosowane w Tychach mają własne zasilanie.". Znów dziennikarzyny coś namieszały :/

Miało być 7 punktów pomiarowych, a ile zrobili niestety nie wiem.

[...]

Nie jest to żaden rekord, bo na Pogorii podobno policzyli 8000 w ciągu jednej soboty. Zastanawia mnie zbieżność tej liczby i czy informator mi nie nabujał.

--

Liczenie na lepsze jutro w Tychach