Licznik CICLOSPORT 8.3A lub 4.4A - prośba o opinie

Data: 2009-08-05 11:40:39
Autor: Sławek
Licznik CICLOSPORT 8.3A lub 4.4A - prośba o opinie
Czy ktoś używa ww. liczników CICLOSPORT? Przymierzam się do zakupu jednego z nich (z funkcjami pulsometru), jednak w sieci nie znajduję zbyt wielu opinii użytkowników, nie wiem co o tym sądzić. Z czego wynika mała popularność tej firmy?
Proszę o opinie
pozdrawiam
S.

Data: 2009-08-05 12:49:59
Autor: Michał Wolff
On 5 Sie, 11:40, Sławek <slgdy...@gmail.com> wrote:
[...]

Popularność wcale nie jest mała, tylko to są rzadkie modele, trudno
dostępne w Polsce, w Niemczech liczników CicloSportu są całe tony - to
zdecydowanie tam najpopularniejsza firma. W tym roku na wyprawie
koledze zepsuł się licznik, więc zachodziliśmy w celu wyboru nowego do
wielu niemieckich sklepów i CicloSportu było najwięcej

Ja używałem 2 lata CM 434 i byłem bardzo zadowolony, zmieniłem go
tylko dlatego, że potrzebowałem zgrywania na komputer. Krótko używałem
8.3AM (czyli 8.3A ze zgrywaniem na komputer) - same funkcje licznika
bez zarzutu, w porównaniu do CM 434 - widać trzy, nie dwie funkcje
naraz, lepszy większy wyświetlacz, ma podświetlenie, po zakupie
dodatkowych czujników tez puls i kadencję. Ale miał coś co mnie bardzo
wkurzało - czyli czujnik ruchu, cały czas to brzęczało w środku
licznika i w czasie jazdy, dlatego w końcu zdecydowałem się na VDO Z3..
Ogromną przewagą CicloSport nad innymi firmami robiącymi liczniki jest
oprogramowanie do rysowania profili wysokościowych, zarówno to z
Polarów jak i z VDO jest pod tym względem do niczego, natomiast
program CicloTour jest chyba jedynym sensownym programem na rynku do
rysowania profili podjazdów, obecnie konwertuję do niego dane z VDO,
także i z GPS (bo tu również nie widziałem żadnego sensownego
oprogramowania).
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-08-07 08:00:24
Autor: MichałG
Michał Wolff pisze:

[...]

A nie wiesz czy mozna kupić ten program (Ciclotour) bez zakupu licznika?

Pozdrawiam
Michał

Data: 2009-08-07 02:08:42
Autor: Michał Wolff
On 7 Sie, 08:00, MichałG <grodm...@wp.pl> wrote:

A nie wiesz czy mozna kupić ten program (Ciclotour) bez zakupu licznika?

Z tego co wiem, to jednak nie; nie widziałem tego osobno
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-08-06 08:45:11
Autor: Wojtek Paszkowski
"Sławek" <slgdynia@gmail.com> wrote in message news:h5biqp$njc$1news.interia.pl...
Czy ktoś używa ww. liczników CICLOSPORT?

ja używałem, jeszcze 2 tyg temu. Po deszczach zdychał kilka razy, aż w końcu zdechł na amen.
Tak poza tym to całkiem sympatyczny licznik, choć dopiero gdy założyłem podstawkę kablową - bezprzewodowa transmisja nie była idealna, część dystansu się gubiła, a licznik wariował w niektórych miejscach.

Niemniej dam Ciclosportowi jeszcze jedną szansę i, jako że jednocześnie lidlowy pulsometrozegarek Runtec dokonał po kilku latach żywote, chyba wejdę w HACa.

pozdr

Data: 2009-08-06 03:18:42
Autor: Michał Wolff
Licznik CICLOSPORT 8.3A lub 4.4A - prośba o opi nie
On 6 Sie, 08:45, "Wojtek Paszkowski" <wo...@nawirtualnej.polsce>
wrote:

ja używałem, jeszcze 2 tyg temu. Po deszczach zdychał kilka razy, aż w końcu
zdechł na amen.

Ja pod tym względem do CM434 nie miałem zastrzeżeń, raz na wielkim
deszczu mi zaparował, szybko odparował, poza tym zero problemów, dalej
go mam jako zapasowy licznik i nie narzekam. Precyzja pomiarów dobra,
taka sama jak w dużo droższym VDO
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-08-06 15:53:53
Autor: tadek
wrote:
"Sławek" <slgdy...@gmail.com> wrote in message

> [...]

lidlowy pulsometrozegarek Runtec dokonał po kilku latach żywote, chyba wejdę

Po 2 latach HAC5 mi "padł". Szkoda było kasy

Data: 2009-08-07 17:02:21
Autor: Wojtek Paszkowski

"tadek" <tadeklodz@poczta.onet.pl> wrote in message news:a1d945af-b41a-4d48-bfcc-60d04054e043r36g2000vbn.googlegroups.com...

Po 2 latach HAC5 mi "padł". Szkoda było kasy

a co w nim zdechło? Reklamowałeś?

pozdr

Licznik CICLOSPORT 8.3A lub 4.4A - prośba o opinie