Licznik CICLOSPORT 8.3A lub 4.4A - pro¶ba o opinie

Data: 2009-08-06 08:45:11
Autor: Wojtek Paszkowski
Licznik CICLOSPORT 8.3A lub 4.4A - pro¶ba o opinie
"Sławek" <slgdynia@gmail.com> wrote in message news:h5biqp$njc$1news.interia.pl...
Czy kto¶ używa ww. liczników CICLOSPORT?

ja używałem, jeszcze 2 tyg temu. Po deszczach zdychał kilka razy, aż w końcu zdechł na amen.
Tak poza tym to całkiem sympatyczny licznik, choć dopiero gdy założyłem podstawkę kablow± - bezprzewodowa transmisja nie była idealna, czę¶ć dystansu się gubiła, a licznik wariował w niektórych miejscach.

Niemniej dam Ciclosportowi jeszcze jedn± szansę i, jako że jednocze¶nie lidlowy pulsometrozegarek Runtec dokonał po kilku latach żywote, chyba wejdę w HACa.

pozdr

Data: 2009-08-06 03:18:42
Autor: Michał Wolff
Licznik CICLOSPORT 8.3A lub 4.4A - pro¶ba o opi nie
On 6 Sie, 08:45, "Wojtek Paszkowski" <wo...@nawirtualnej.polsce>
wrote:

ja używałem, jeszcze 2 tyg temu. Po deszczach zdychał kilka razy, aż w końcu
zdechł na amen.

Ja pod tym względem do CM434 nie miałem zastrzeżeń, raz na wielkim
deszczu mi zaparował, szybko odparował, poza tym zero problemów, dalej
go mam jako zapasowy licznik i nie narzekam. Precyzja pomiarów dobra,
taka sama jak w dużo droższym VDO
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-08-06 15:53:53
Autor: tadek
wrote:
"Sławek" <slgdy...@gmail.com> wrote in message

> [...]

lidlowy pulsometrozegarek Runtec dokonał po kilku latach żywote, chyba wejdę

Po 2 latach HAC5 mi "padł". Szkoda było kasy

Data: 2009-08-07 17:02:21
Autor: Wojtek Paszkowski

"tadek" <tadeklodz@poczta.onet.pl> wrote in message news:a1d945af-b41a-4d48-bfcc-60d04054e043r36g2000vbn.googlegroups.com...

Po 2 latach HAC5 mi "padł". Szkoda było kasy

a co w nim zdechło? Reklamowałe¶?

pozdr

Licznik CICLOSPORT 8.3A lub 4.4A - pro¶ba o opinie