Licznik Profex, czy Sigma?

Data: 2011-04-19 16:20:06
Autor: Greg
Licznik Profex, czy Sigma?
Właśnie oglądałem w markecie liczniki Profexa. Sporo funkcji w cenie 40-50 zł. Wcześniej myślałem o Sigmie. Macie jakieś porównanie?

Chodzi mi o przewodowe.

pozdrawiam

Data: 2011-04-19 16:23:11
Autor: Greg
Licznik Profex, czy Sigma?
Konkretnie oglÄ…daÅ‚em tego Profexa: http://allegro.pl/licznik-rowerowy-profex-fitness-25-f-madbike-sz-n-i1540454572.html   nie pamiÄ™tam czy miaÅ‚ cenÄ™ 39, czy 49.

Data: 2011-04-19 16:49:36
Autor: Marcin \"bydle\" Szwarc
Licznik Profex, czy Sigma?
Użytkownik "Greg"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:iok5sj$u00$2@news.onet.pl...

Konkretnie oglądałem tego Profexa:
http://allegro.pl/licznik-rowerowy-profex-fitness-25-f-madbike-sz-n-i1540454572.html
  nie pamiÄ™tam czy miaÅ‚ cenÄ™ 39, czy 49.
***
Kupilem cos takiego zonie i dziala dobrze. Sobie wzialem Sigme 1609 - ma +10 do lansu ale nie liczy kalorii/spalonego tluszczu :-)

Marcin "bydle" Szwarc
bydle jakie jest każdy widzi...

Data: 2011-04-19 17:12:54
Autor: Greg
Licznik Profex, czy Sigma?
W dniu 2011-04-19 16:49, Marcin "bydle" Szwarc pisze:

Kupilem cos takiego zonie i dziala dobrze. Sobie wzialem Sigme
> 1609 - ma +10 do lansu ale nie liczy kalorii/spalonego tluszczu :-)

Hehe, czyli wychodzi, że warto Profexa. Ma dodatkowo pomiar temperatury ;-P Długo użytkujecie już? Żona się nie skarży na resetowanie czy błędne, wariackie pomiary chwilowe?

Data: 2011-04-20 09:29:32
Autor: Marcin \"bydle\" Szwarc
Licznik Profex, czy Sigma?
"Greg" <ozma@op.pl> wrote in message news:iok8pq$9et$1news.onet.pl...
Hehe, czyli wychodzi, że warto Profexa. Ma dodatkowo pomiar temperatury ;-P Długo użytkujecie już? Żona się nie skarży na resetowanie czy błędne, wariackie pomiary chwilowe?

Niedlugo, bo kupowalismy pod koniec zeszlego sezonu wiec zrobilismy mniej niz tysiac km ale zadnych problemow nie bylo ani z jednym ani z drugim.

bydle

Data: 2011-04-20 09:31:58
Autor: Marcin \"bydle\" Szwarc
Licznik Profex, czy Sigma?
"Marcin "bydle" Szwarc" <xuled.no@spam.o2.pl> wrote in message news:iom212$4ej$1inews.gazeta.pl...

Niedlugo, bo kupowalismy pod koniec zeszlego sezonu wiec zrobilismy mniej niz tysiac km ale zadnych problemow nie bylo ani z jednym ani z drugim.

Dodam tylko, ze uzywalem Sigmy na ktorkich przejazdach przy temperaturze -10st i bylo ok. Zona w tym czasie wolala autobus :-)

bydle

Data: 2011-04-19 18:43:09
Autor: Paveu
Licznik Profex, czy Sigma?
W dniu 2011-04-19 16:23, Greg:
Konkretnie oglądałem tego Profexa:
http://allegro.pl/licznik-rowerowy-profex-fitness-25-f-madbike-sz-n-i1540454572.html
nie pamiętam czy miał cenę 39, czy 49.

Bardzo podobny (te same funkcje, bardzo zbliżony wygląd), tylko innej "znanej firmy", kupiłem kiedyś (w zeszłym roku) za 25 zeta w Realu. Zajumali mi go, kiedy zapomniałem zdjąć, zostawiwszy rower na chwilę przed sklepem. Zaczym kupiłem lidlowy, też za 25, mający więcej funkcji, a doskonale pasujący do sanek po tamtym.

paveu

Data: 2011-04-19 20:05:05
Autor: Greg
Licznik Profex, czy Sigma?
W dniu 2011-04-19 18:43, Paveu pisze:
Zaczym kupiłem lidlowy, też za 25, mający więcej funkcji,
a doskonale pasujÄ…cy do sanek po tamtym.

Współczuję straty, ale najważniejsze - działa bezproblemowo? :-P

Data: 2011-04-20 11:26:48
Autor: Paveu
Licznik Profex, czy Sigma?
W dniu 2011-04-19 20:05, Greg:
W dniu 2011-04-19 18:43, Paveu pisze:
Zaczym kupiłem lidlowy, też za 25, mający więcej funkcji,
a doskonale pasujÄ…cy do sanek po tamtym.

Współczuję straty, ale najważniejsze - działa bezproblemowo? :-P

Owszem, zwłaszcza, że to zeszłoroczny z panelkiem słonecznym wspomagającym zasilanie. Ma ustawienia na 2 rowery, a że mam jeden, korzystam de facto z połowy funkcji. ;-)
Jednak z racji wieku wzrok mam już nie ten i dlatego w tym roku zmieniłem na tegoroczny lidlowy z większymi znakami - dla mnie bardziej czytelny (sanki już nie pasowały, więc zmieniłem). Ten już nie ma ogniwka słonecznego, ale na razie chodzi bezproblemowo.

paveu

Data: 2011-04-20 10:08:26
Autor: D±browski
Licznik Profex, czy Sigma?
W dniu 2011-04-19 16:23, Greg pisze:
Konkretnie ogl±da³em tego Profexa:
http://allegro.pl/licznik-rowerowy-profex-fitness-25-f-madbike-sz-n-i1540454572.html

Dlaczego w tym liczniku maksymaln± odleg³o¶æ transmitera od licznika okre¶lono na 60 cm. Przecie¿ to licznik przewodowy.

Data: 2011-04-20 09:48:34
Autor: Jan Srzednicki
Licznik Profex, czy Sigma?
On 2011-04-20, DÄ…browski wrote:
W dniu 2011-04-19 16:23, Greg pisze:
Konkretnie oglądałem tego Profexa:
http://allegro.pl/licznik-rowerowy-profex-fitness-25-f-madbike-sz-n-i1540454572.html

Dlaczego w tym liczniku maksymalną odległość transmitera od licznika określono na 60 cm. Przecież to licznik przewodowy.

Zapewne kabel nie jest nieskończenie rozciągliwy.

Data: 2011-04-20 12:00:50
Autor: whitey
Licznik Profex, czy Sigma?
On 20/04/11 10:48, Jan Srzednicki wrote:
Zapewne kabel nie jest nieskończenie rozciągliwy.

niestety tylko w modelach matematycznych mozna rozciagac do 1/oo
;-D

--
whitey

"nie badz glupia, szatan lubi male piersi" - http://drescesarza.blox.pl

Data: 2011-04-20 20:49:11
Autor: D±browski
Licznik Profex, czy Sigma?
W dniu 2011-04-20 11:48, Jan Srzednicki pisze:
On 2011-04-20, D±browski wrote:
[...]

Zapewne kabel nie jest nieskoñczenie rozci±gliwy.

No tak, odpowied¼ jest prosta. A ja zaczyna³em doszukiwaæ siê jakich¶ ograniczeñ spowodowanych przek³amaniami w transmisji sygna³u na wiêksze odleg³o¶ci ;-/

Data: 2011-04-19 20:31:45
Autor: kamil/Endurorider.pl
Licznik Profex, czy Sigma?

Użytkownik "Greg" <ozma@op.pl> napisał w wiadomości news:iok5mq$u00$1news.onet.pl...
Właśnie oglądałem w markecie liczniki Profexa. Sporo funkcji w cenie 40-50 zł. Wcześniej myślałem o Sigmie. Macie jakieś porównanie?

Chodzi mi o przewodowe.

Mialem sigmę, zdechła, odesłałem do DE do producenta i dostałem nowy licznik. Bez papierów, bez niczego. Nie jestem wielbicielem mojej sigmy 1606L ale za takie wsparcie producenta zostaję przy tej marce.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Licznik Profex, czy Sigma?