Licznik Sigma i brak AVG

Data: 2010-09-23 18:17:50
Autor: piecia aka dracorp
Licznik Sigma i brak AVG

A mi w 1609 znikła kadencja aktualna, w ogóle się nie pokazuje. Jest jakiś tajny myk żeby ją włączyć czy licznik raczej się zepsuł? A wczoraj jeszcze działało. W 1606 można było włączyć/wyłączyć wyświetlanie kadencji, 1609 już nie.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-09-24 07:14:54
Autor: piecia aka dracorp
Licznik Sigma i brak AVG
A dzisiaj znowu pokazuje. Gdybym nie był pod presją gdy kupowałem licznik to pewnie zakupiłbym inną markę.

--
piecia aka dracorp

Licznik Sigma i brak AVG