Licznik Sigma i brak AVG

Data: 2010-09-23 20:53:01
Autor: szewc
Licznik Sigma i brak AVG
W dniu 2010-09-23 13:27, Alfer_z_pracy pisze:

Ciekaw jestem ilu jeszcze się znajdzie użyszkodników narzekających na wynalazki spod znaku S. (bynajmniej nie jak "superjakość")

pozdr.
szewc

Data: 2010-09-23 21:44:33
Autor: ANS
Licznik Sigma i brak AVG
Dobra, to jeszcze ja się dopiszę.
Moja sigma bezprzewodowa nie chce się sama włączyć po rozpoczęciu jazdy, i  jest to do dupy ;]
a teraz straciła wszystkie dystanse w trakcie zmiany baterii (mimo że  powinna ten zabieg przetrzymać- był robiony szybko).
Jestem ciekaw co zamiast Sigmy? bo ewidentnie za bardzo się skupiają na  bzdetach i bajerach zamiast na jakości.

Pzdr,
ANS