Licznik bezprzewodowy ?

Data: 2013-05-24 09:47:10
Autor: Kacper
Licznik bezprzewodowy ?
 Witam Kolegów !

 Mam pytanie czy warto przepłacać na licznik bezprzewodowy, pytam osoby ktore maja taki licznik. Jak to jest bo w sklepach tylko chca sprzedać......
 Przyznaje ze chetnie bym kupił, bo w moim vdo zerwał sie kabel i teraz wolał bym tego unikn±ć. Wiec jak to jest z tymi bez kabla, gubi±  sygnał te analogowe czy leprze z kodowanym sygnałem "sts" i takie tam....   Chce jaki¶ podstawowy licznik bezprzewodowy. Proszę Kolegów o opinie (gubi ten sygnał czy nie) jeżdżę rowerem przeważnie sam turystycznie, nie uczestniczę w żadnych zawodach.
 Pozdrawiam
Kacper.

Data: 2013-05-24 19:00:44
Autor: atm
Licznik bezprzewodowy ?
On 2013-05-24 18:47, Kacper wrote:
  Witam Kolegów !

[...]

Dorzucilbym jeszcze dwa pytania od siebie:
-czy obecne liczniki maja funkcje samoczynnego wlaczania sie przy rozpoczeciu jazdy?
-jak czesto trzeba zmieniac baterie? W przedowowych to chyba ze dwa lata
  jedna bateria chodzi.
-ok, jeszcze jedno :] czy zdarzaja sie przeklamania rejestrujace
jakas kosmiczna chwilowa predkosc?

Data: 2013-05-24 20:12:14
Autor: ToMasz
Licznik bezprzewodowy ?

   Chce jaki¶ podstawowy licznik bezprzewodowy. Proszę Kolegów o
opinie (gubi ten sygnał czy nie) jeżdżę rowerem przeważnie sam
turystycznie, nie uczestniczę w żadnych zawodach.
jakikolwiek licznik na wspornik, nie rure. speedmaster5000 za 4 dychy. montujesz na wspornik, wywalasz gwiazdkę z aheda, ci±gniesz kabel przez rurę widelca. wylatujesz na samej górze koła, jedna trytytka i czujnik. nima wała nie zerwiesz kabla. Tak wiem, gwiazdka obowi±zkowa i wogóle....

  Pozdrawiam
Kacper.

Dorzucilbym jeszcze dwa pytania od siebie:
-czy obecne liczniki maja funkcje samoczynnego wlaczania sie przy
rozpoczeciu jazdy?
Tak. często jest grzechotka która uaktywnia licznik. mnie one wnerwiaj± swoim grzechotaniem. Wiem przewrażliwiony jestem
-jak czesto trzeba zmieniac baterie? W przedowowych to chyba ze dwa lata
  jedna bateria chodzi.
co za różnica? raz w roku...
-ok, jeszcze jedno :] czy zdarzaja sie przeklamania rejestrujace
jakas kosmiczna chwilowa predkosc?
Słyszałem o tym, ale mnie się nie trafiło. tyle że ja znam same tanie modele.

ToMasz

Data: 2013-05-24 20:20:00
Autor: atm
Licznik bezprzewodowy ?
On 2013-05-24 20:12, ToMasz wrote:

[...]

Chce dorzucic jeszcze czujnik kadencji, zeby przestac niszczyc kasete i
sprawdzic czy to mlynkowanie ma sens ;]
W kazdym razie dojdzie jeszcze jeden kabel, dlatego wlasnie podpytuje
o rozwoj bezprzewodowcow i zmniejszenie ich apetytu na prad, bo sprawdzanie czy wszystkie trzy baterie maja sie dobrze moze byc upierdliwe.

Data: 2013-05-24 20:32:48
Autor: Andrzej W.
Licznik bezprzewodowy ?
W dniu 2013-05-24 20:12, ToMasz pisze:
[...]

Ja bezpo¶rednio z czujnika wchodzę na pancerz od tarczówki, owijam się
wokół niego i dochodzę do kierownicy, też zero możliwo¶ci urwania w
normalnej eksploatacji.

--
Pozdrawiam,
Andrzej

Data: 2013-05-24 23:02:54
Autor: JDX
Licznik bezprzewodowy ?
On 2013-05-24 19:00, atm wrote:
[...]
Od dwóch lat mam Sigmę 1609 STS i...

[...]

Bateria w liczniku wytrzymała jakie¶ 1,5 roku natomiast baterie w
czujnikach/transmiterach prędko¶ci i kadencji wytrzymały gdzie¶ ponad rok.

-ok, jeszcze jedno :] czy zdarzaja sie przeklamania rejestrujace
jakas kosmiczna chwilowa predkosc?
Nie.

Data: 2013-05-24 20:25:34
Autor: Andrzej W.
Licznik bezprzewodowy ?
W dniu 2013-05-24 18:47, Kacper pisze:
[...]

W prostych licznikach z analogow± transmisj± musisz liczyć się z
przekłamaniami.
U mnie przej¶cie przez supermarket (tak zdejmowałem licznik) dawało
maksymaln± prędko¶ć i potrafiło trochę kilometrów wykręcić.
Po przygodzie z bezprzewodowym wróciłem do zwykłego dobrego kabelka.
Nie jestem wstanie wskazać jakiejkolwiek przewagi rozwi±zania
bezprzewodowego nad przewodowym.

--
Pozdrawiam,
Andrzej

Data: 2013-05-25 07:51:20
Autor: qrt
Licznik bezprzewodowy ?
Kacper <juszczukdaniel@wp.pl> Wrote in message:
[...]

ja aktualnie mam licznik vetta ze wzmocnionym kablem. bardzo sobie
 chwale bo kłopotów z kablem nie mam juz od kilku lat. vette
 ciężko chyba teraz kupić w polsce - choc liczniki krossa były
 rebrandowanymi ( i drozszymi niż oryginał) vettami.
 ale jest jaki¶ cateye ze wzmocniona linka.

Data: 2013-05-25 08:18:21
Autor: mbut
Licznik bezprzewodowy ?
W dniu 13-05-25 07:51, qrt pisze:
[...]

ja owin±łem kabelek dookoła linki hamulca i nie mam z tym kłopotów

Data: 2013-05-25 11:54:05
Autor: bałkan
Licznik bezprzewodowy ?
na bezprzewodowym miałem 99 km/h pod górę
Użytkownik "Kacper" <juszczukdaniel@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:d265859f-401f-4efe-9ec2-40866812b248googlegroups.com...

Data: 2013-05-25 19:38:33
Autor: z
Licznik bezprzewodowy ?
W dniu 2013-05-25 11:54, bałkan pisze:
na bezprzewodowym miałem 99 km/h pod górę

Mam jaki¶ najtańszy bezprzewodowy z Lidla. Przez 2 lata nie było żadnych przekłamań. Po roku bateria czujnika do wymiany.
Wszytko działa dalej.

Data: 2013-05-26 11:58:39
Autor: m4rkiz
Licznik bezprzewodowy ?
"Kacper" <juszczukdaniel@wp.pl> wrote in message news:d265859f-401f-4efe-9ec2-40866812b248googlegroups.com...
Chce jaki¶ podstawowy licznik bezprzewodowy. Proszę Kolegów o opinie (gubi
ten sygnał czy nie)

zazwyczaj nie, ale moze sie zdazyc ze nie bedzie dzialal prawidlowo jezeli
masz np. lampke z ledem wysokiej mocy bo przetwornice w nich potrafia siac
na przeroznych czestotliwosciach - moja lampka zaglusza niektore
stacje radiowe i uniemozliwiala mi korzystanie z jakiejs bezprzewodowej sigmy

Data: 2013-05-26 16:47:24
Autor: piecia aka dracorp
Licznik bezprzewodowy ?
Dnia Sun, 26 May 2013 11:58:39 +0100, m4rkiz napisał(a):

[...]

U mnie to samo. Kacper może poszukaj licznika który ma jakoś kodowany sygnał, np ANT+.
Nie wiem co ma Polar ale kumpel jeĹşdzi z nim i z mocnÄ… lampkÄ… diodowÄ….

--
piecia aka dracorp

Data: 2013-05-27 02:14:41
Autor: Kacper
Licznik bezprzewodowy ?
W dniu niedziela, 26 maja 2013 18:47:24 UTC+2 użytkownik piecia aka dracorp napisał:
> [...]

> potrafia siac na przeroznych czestotliwosciach - moja lampka zaglusza

> niektore stacje radiowe i uniemozliwiala mi korzystanie z jakiejs

U mnie to samo. Kacper może poszukaj licznika który ma jako¶ kodowany sygnał, np ANT+.

Nie wiem co ma Polar ale kumpel jeĽdzi z nim i z mocn± lampk± diodow±.

-- piecia aka dracorp

Ok dziekuje za pomoc, czyli lepiej jednak z kodowanym sygnałe.

Pozdrawiam
Kacper.

Licznik bezprzewodowy ?