Licznik bezprzewodowy ?

Data: 2013-05-26 11:58:39
Autor: m4rkiz
Licznik bezprzewodowy ?
"Kacper" <juszczukdaniel@wp.pl> wrote in message news:d265859f-401f-4efe-9ec2-40866812b248googlegroups.com...
Chce jaki¶ podstawowy licznik bezprzewodowy. Proszę Kolegów o opinie (gubi
ten sygnał czy nie)

zazwyczaj nie, ale moze sie zdazyc ze nie bedzie dzialal prawidlowo jezeli
masz np. lampke z ledem wysokiej mocy bo przetwornice w nich potrafia siac
na przeroznych czestotliwosciach - moja lampka zaglusza niektore
stacje radiowe i uniemozliwiala mi korzystanie z jakiejs bezprzewodowej sigmy

Data: 2013-05-26 16:47:24
Autor: piecia aka dracorp
Licznik bezprzewodowy ?
Dnia Sun, 26 May 2013 11:58:39 +0100, m4rkiz napisał(a):

[...]

U mnie to samo. Kacper może poszukaj licznika który ma jakoś kodowany sygnał, np ANT+.
Nie wiem co ma Polar ale kumpel jeĹşdzi z nim i z mocnÄ… lampkÄ… diodowÄ….

--
piecia aka dracorp

Data: 2013-05-27 02:14:41
Autor: Kacper
Licznik bezprzewodowy ?
W dniu niedziela, 26 maja 2013 18:47:24 UTC+2 użytkownik piecia aka dracorp napisał:
> [...]

> potrafia siac na przeroznych czestotliwosciach - moja lampka zaglusza

> niektore stacje radiowe i uniemozliwiala mi korzystanie z jakiejs

U mnie to samo. Kacper może poszukaj licznika który ma jako¶ kodowany sygnał, np ANT+.

Nie wiem co ma Polar ale kumpel jeĽdzi z nim i z mocn± lampk± diodow±.

-- piecia aka dracorp

Ok dziekuje za pomoc, czyli lepiej jednak z kodowanym sygnałe.

Pozdrawiam
Kacper.

Licznik bezprzewodowy ?