Licznik bezprzewodowy odporny na zakłócenia i przyjazny dla użytkownika

Data: 2016-01-12 21:25:55
Autor: PeJot
Licznik bezprzewodowy odporny na zakłócenia i przyjazny dla użytkownika
W dniu 2016-01-11 o 11:12, Piecia aka dracorp pisze:
Witam
Mam już dość Sigmy. Ich bezprzewodowe liczniki są za bardzo wadliwe. W ogóle nie są odporne na zakłócenia pomimo "kodowania" sygnału.

Ludzie to mają problemy. Mi się przypomina taki jeden dawno nie słyszany bywalec, co to narzekał że licznik bezprzewodowy to 2 bateryjki, a to większe zaśmiecanie środowiska :)

W ostateczności wrócę do przewodowych z którymi ten problem nie występuje.
Aha licznik musi obsługiwać 2 rowery + ewentualną kadencję.

U mnie sigma BC 16.12 w jednym rowerze obsługuje 2 obwody kół, przełączane automatycznie. Producent nie przewidział tej opcji, tylko trzeba zrobić samemu.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2016-01-13 14:43:27
Autor: __Maciek
Licznik bezprzewodowy odporny na zakłócenia i przyjazny dla użytkownika
Tue, 12 Jan 2016 21:25:55 +0100 PeJot <PeJot_slepy_adres@nigdzie.pl>
napisał:

Ludzie to mają problemy. Mi się przypomina taki jeden dawno nie słyszany bywalec, co to narzekał że licznik bezprzewodowy to 2 bateryjki, a to większe zaśmiecanie środowiska :)

Nie chodzi o środowisko. I tak bateryjki oddaję do recyclingu.

Licznik bezprzewodowy odporny na zakłócenia i przyjazny dla użytkownika