Licznik czy GPS?

Data: 2010-03-17 17:38:36
Autor: MadMan
Licznik czy GPS?
Dnia Wed, 17 Mar 2010 15:23:53 +0100, Kleop napisał(a):

zastanawiam się czy kupić licznik czy może lepiej GPS, a może licznik i jakiś data loger.
Co waszym zdaniem jest na rower lepsze?

Ostatnio na allegro znalazłem coś takiego:
http://www.allegro.pl/item959886156_garmin_foretrex_101_na_rower_mocowanie_kabel_pc.html

Czy to będzie dobre? Co polecacie tak do max 300-400zł?

Podobnie jak poprzednicy - polecam jakiś licznik konwencjonalny do
pewnego zbierania podstawowych informacji. Wystarczy np. Sigma 509 albo
1009 (ta pierwsza nie ma mxs z podstawowych dla mnie funkcji). Wada
Sigmy jak dla mnie - twistlock, nie lubię jakoś tego mocowania, zaleta -
łatwo zamontować na mostku (ze zwykłymi sankami pewnie byłby problem z
wyciąganiem licznika, a robię to często). Do tego data logger, wedle uznania, najlepiej na chipie MTK -
energooszczędne. Jeśli podróżujesz więcej to na pewno o wiele lepszy
będzie logger z zasilaniem z baterii paluszków. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Licznik czy GPS?