Licznik czy GPS?

Data: 2010-03-17 21:03:39
Autor: solar
Licznik czy GPS?
Kleop pisze:
Witam,
zastanawiam się czy kupić licznik czy może lepiej GPS, a może licznik i jakiś data loger.
Co waszym zdaniem jest na rower lepsze?

A do czego Ci to w ogóle potrzebne? Jak do jeżdżenia w nieznanym, przydałaby się mapa. Jak zamierzasz się podniecać tylko cyferkami po jeździe, to loger wystarczy.
A licznik, nawet prosty, MSZ przyda się zawsze - cały czas na kierownicy, bateria trzyma bardzo długo...

"Kto obcuje z kobietami, narażony jest na skalanie swojego ducha, tak samo, jak ten, co idzie przez ogień, narażony jest na poparzenie stóp."
                                               św. Franciszek z Asyżu

Data: 2010-03-17 21:05:01
Autor: MadMan
Licznik czy GPS?
Dnia Wed, 17 Mar 2010 21:03:39 +0100, solar napisał(a):

A licznik, nawet prosty, MSZ przyda się zawsze - cały czas na kierownicy, bateria trzyma bardzo długo...

No właśnie, ciekawe ile w mojej Sigmie 906 bateria pochodzi. Na razie 2
lata i 17000km jest. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-03-17 21:25:33
Autor: arturbac
Licznik czy GPS?
W dniu 2010-03-17 21:05, MadMan pisze:
[...]

Moj licznik ma jeszce takie proste małe batrie sloneczne jak keidyś w
zegarkach i sie doladowuje.

Data: 2010-03-17 21:32:28
Autor: MadMan
Licznik czy GPS?
Dnia Wed, 17 Mar 2010 21:25:33 +0100, arturbac napisał(a):

Moj licznik ma jeszce takie proste małe batrie sloneczne jak keidyś w
zegarkach i sie doladowuje.

Mój jest na bardzo popularną baterię 2032, więc się nie doładowuje :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-03-17 21:36:00
Autor: Frankie
Licznik czy GPS?
W dniu 10-03-17 21:32, MadMan pisze:

Mój jest na bardzo popularną baterię 2032, więc się nie doładowuje :)

Ja woze zawsze listek 6 szt. dropsow ;-)

--
pzdr,
frankie.

Data: 2010-03-18 09:54:07
Autor: granat
Licznik czy GPS?
Frankie pisze:

Ja woze zawsze listek 6 szt. dropsow ;-)

to szybciej zgubisz licznik niz wykonczysz te 6 baterii, chyba ze na stadionie lupowane:-P

granat

Data: 2010-03-18 11:32:24
Autor: Frankie
Licznik czy GPS?
W dniu 10-03-18 09:54, granat pisze:

to szybciej zgubisz licznik niz wykonczysz te 6 baterii, chyba ze na
stadionie lupowane:-P

No niekoniecznie... w szosie potrzebuje 3 :-) Licznik, nadajniak kolo i nadajnik kadencja :-)