Licznik energii elektrycznej

Data: 2010-04-27 15:00:34
Autor: 666
Licznik energii elektrycznej
http://biznes.interia.pl/news/jak-oszukuja-cie-na-pradzie,1383307,4199

-- -- -

Teraz pytanie: jak prawo reguluje taka sytuacje?

Data: 2010-04-28 22:24:29
Autor: qwe2
Licznik energii elektrycznej
http://biznes.interia.pl/news/jak-oszukuja-cie-na-pradzie,1383307,4199

to pocieszajace.
A licznik byl elektroniczny, wyjasnienie dla wszystkich. Nie wiem jak wygladalo zabezpieczenie licznika przy wymianie. W tej sytuacji jest jeszcze zawilosc taka ze rzecz miala miejsce w mieszkaniu uzytkowanym przez osobe bardzo leciwą (tzn moja babkę), ktora nie poradzi sobie z lataniem po sądach i pisaniem pism.
Jakiś pomysl co z tym zrobić? upowaznienie moze byc napisane recznie na kartce czy to jakas droga sprawa zalatwiana, nie wiem, moze notarialnie?

Licznik energii elektrycznej