Licznik można dzi¶ kupić

Data: 2016-02-10 04:04:46
Autor: rmikke
Licznik można dzi¶ kupić
O taki: http://www.ibood.com/pl/pl/product-specs/7950/18107/mio-cyclo-105-h..html
Nie wiem, czy to jest korzystna oferta, bo z tym bywa różnie, ale ze sprzedawc± mam dobre do¶wiadczenia, z obsług± zwrotów wł±cznie.

Data: 2016-02-10 13:33:01
Autor: twistedme
Licznik można dziś kupić
W dniu 2016-02-10 o 13:04, rmikke pisze:
O taki: http://www.ibood.com/pl/pl/product-specs/7950/18107/mio-cyclo-105-h.html
Nie wiem, czy to jest korzystna oferta, bo z tym bywa różnie,
ale ze sprzedawc± mam dobre do¶wiadczenia, z obsług± zwrotów wł±cznie.

hmm, na allegro jest za 750 zł, czyli i tak 2x taniej.

Miałbym ochotę na sam sensor kadencji, ale to już mniej atrakcyjna cena, no i dostawa 30zł, co już w zasadzie przes±dza sprawę. No i termin wysyłki za tydzień... Dziwne to to.

Głupie pytanie. Jak to możliwe, że kto¶ sprzedaje o połowę taniej niż konkurencja i na tym zarabia? To s± jakie¶ towary refurbished czy co¶ w tym stylu?

Data: 2016-02-10 05:03:53
Autor: rmikke
Licznik można dzi¶ kupić
W dniu ¶roda, 10 lutego 2016 13:33:04 UTC+1 użytkownik twistedme napisał:
> [...]

Głupie pytanie. Jak to możliwe, że kto¶ sprzedaje o połowę taniej niż konkurencja i na tym zarabia? To s± jakie¶ towary refurbished czy co¶ w tym stylu?

Różnie bywa, ale jak jest refurbished, to pisz±.
Często jest też czyszczenie magazynów - zamiast organizować
wyprzedaż sprzedaje się po tanio¶ci iBOODowi i oni rozprowadzaj±.
Sporo jest na przykład jakiego¶ chłamu do apple, który
mało kto kupi w standardowej cenie.
Bywa też całkiem często, że oferta nie jest atrakcyjna w porównaniu
z tym, co jest w sklepach lub na allegro, dlatego zastrzegłem,
że nie wiem, czy ta akurat oferta jest atrakcyjna.

Data: 2016-02-10 14:15:31
Autor: mbut
Licznik można dziś kupić
W dniu 10.02.2016 o 13:04, rmikke pisze:
O taki: http://www.ibood.com/pl/pl/product-specs/7950/18107/mio-cyclo-105-h.html
Nie wiem, czy to jest korzystna oferta, bo z tym bywa różnie,
ale ze sprzedawc± mam dobre do¶wiadczenia, z obsług± zwrotów wł±cznie.

A może taki licznik: http://allegro.pl/hit-licznik-rowerowy-sigma-rox-6-0-gw24m-sklep-i5349599870.html

Licznik można dzi¶ kupić