Licznik rośnie, już 22 mln zł!

Data: 2010-01-10 22:16:48
Autor: Artur Borubar
Licznik rośnie, już 22 mln zł!
Będzie rekord ku uciesze RM!

Przemek
--
 W wykonaniu orzeczenia sądu:
"Ja, Zbigniew Ziobro, przepraszam Pana dr Mirosława Garlickiego za wypowiedzenie pod jego adresem słów - już nikt nigdy przez tego Pana życia pozbawiony nie będzie - które naruszyły cześć Pana dr Mirosława Garlickiego".

Data: 2010-01-10 22:30:15
Autor: u2
Licznik rośnie, już 22 mln zł !
W dniu 2010-01-10 22:16, Artur Borubar pisze:
Będzie rekord ku uciesze RM!

Pewnie, wszyscy się cieszą. Jak tak dalej pójdzie to załata dziurę
budżetową i zostanie wybrany premierem. W sumie to niegłupi pomysł Jurek
Owsiak na premiera, na pewno jest o niebo kompetentniejszy od cudaka
Donka, który tylko obiecuje. W przeciwieństwie do obecnego nie-rządu
Jurek działa.

Data: 2010-01-10 22:41:21
Autor: Piotr
Licznik rośnie, już 22 mln zł !
Dnia Sun, 10 Jan 2010 22:30:15 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Donkowy ludek też działa, misiakują i ryśkują ile się da. Tyn Owsiak to
przy nich jawi się, jak jakiś tandeciarz-detalista.
Piotr
--
z chuci to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-01-11 17:39:47
Autor: u2
Licznik rośnie, już 22 mln zł !
W dniu 2010-01-10 22:41, Piotr pisze:

[...]

Moim zdaniem osły-donki podpinają się pod WOŚP, byleby w sondażach im
się PO-prawiło :)

Data: 2010-01-10 23:25:26
Autor: Adam
Licznik rośnie, już 22 mln zł!

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hidg41$t9s$1news.onet.pl...
Będzie rekord ku uciesze RM!
Jak zwykle - nikt nie podaje istotnej informacji: minus koszty.
AC __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4759 (20100110) __________

Data: 2010-01-11 08:50:30
Autor: Jadrys
Licznik rośnie, już 22 mln zł !
W dniu 2010-01-10 23:25, Adam pisze:
[...]

To może ty podaj taka informację..

Data: 2010-01-11 11:45:01
Autor: =heÂŽsk=
Licznik ro¶nie, już 22 mln zł!
On Sun, 10 Jan 2010 22:16:48 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Będzie rekord ku uciesze RM!

 czy za kazdym oglaszaniem "wynikow" miales orgazm ?

Data: 2010-01-11 12:26:56
Autor: Artur Borubar
Licznik ro?nie, już 22 mln zł!
Użytkownik "=heRsk=" <xl_?bigbrednie@interia.pl> napisał

czy za kazdym oglaszaniem "wynikow" miales orgazm ?

Jasne, pod warunkiem, że pomyślałem co w tym momencie dzieje się z oszustem!

Data: 2010-01-11 03:33:09
Autor: Hans Kloss
Licznik ro?nie, juďż˝ 22 mln zďż˝!

Artur Borubar napisał(a):
U�ytkownik "=heRsk=" <xl_?bigbrednie@interia.pl> napisa�

> czy za kazdym oglaszaniem "wynikow" miales orgazm ?

Jasne, pod warunkiem, �e pomy�la�em co w tym momencie dzieje si� z oszustem!

Przecież wiadomo- zaciera łapki z radości bo ma procent od całości dla
siebie, rodziny i na ten jakiś przystanek łudstok. Ale żeby orgazmu
dostawać z tego tylko powodu że jakiś oszust znowu wkręcił naiwnych..,
to trzeba mieć nie po kolei w głowie. Btw. ciekaw jestem jak się w
medycynie takie zboczenie popędu płciowego nazywa?
J-23

Data: 2010-01-11 14:33:56
Autor: Artur Borubar
Licznik ro?nie, ju? 22 mln z?!
Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał

Przecież wiadomo- zaciera łapki z radości bo ma procent od całości dla
siebie...

E tam procent. Chciałby zapieprzyc całośc, tylko teraz się juź nie da.

Przemek

Data: 2010-01-11 13:22:59
Autor: =heÂŽsk=
Licznik ro?nie, już 22 mln zł!
On Mon, 11 Jan 2010 12:26:56 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

> czy za kazdym oglaszaniem "wynikow" miales orgazm ?
Jasne, pod warunkiem, że pomy¶lałem co w tym momencie dzieje się z oszustem!

a co sie dzialo? oczywiscie w twojej wybujalej wyobrazni ?
rydzyk ryczal jak mlody bobr czy w tym czasie pierdzial jak stary wol?

Data: 2010-01-11 17:27:14
Autor: raff
Licznik ro?nie, już 22 mln zł!
czy za kazdym oglaszaniem "wynikow" miales orgazm ?

Jasne, pod warunkiem, że pomyślałem co w tym momencie dzieje się z oszustem!

Jacek, a stymulacja ręką tez cie rajcuje ?

R.

Data: 2010-01-11 21:08:32
Autor: Artur Borubar
Licznik ro?nie, już 22 mln zł!

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w

Jacek, a stymulacja ręką tez cie rajcuje ?

Ten rodzaj zabawy jest bardziej adekwatny dla ludzi w twoim wieku.

Przemek

Data: 2010-01-11 17:57:34
Autor: kochamspamWYTNIJTO
WOŚPwspomogłaBudżetPaństwa
Teraz z pieniędzy które w Budżecie Państwa były przeznaczone na zakup sprzętu medycznego, można będzie z 15 milionów przenieść na inne pilne wydatki. Np na walkę z Globalnym Ociepleniem.

Data: 2010-01-11 18:53:12
Autor: raff
kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
Teraz z pieniędzy które w Budżecie Państwa były przeznaczone na zakup sprzętu medycznego, można będzie z 15 milionów przenieść na inne pilne wydatki. Np na walkę z Globalnym Ociepleniem.

Pensje Pitery.

R.

Licznik rośnie, już 22 mln zł!