[og³oszenie] Licznik rowerowy w telefonie

Data: 2010-11-02 03:28:02
Autor: Piotrpo
[og³oszenie] Licznik rowerowy w telefonie
Chcê poinformowaæ, ¿e dla telefonów z systemem android dostêpna jest
moja aplikacja:
http://www.androlib.com/android.application.pl-com-digita-bikecomputer-qmnzB.aspx
W Android Market jest dostêpna pod nazw± "BikeComputer"
Bêdê wdziêczny za uwagi.

Data: 2010-11-02 11:36:50
Autor: Dominik Mirowski
[og³oszenie] Licznik rowerowy w telefonie
U¿ytkownik "Piotrpo" <piotrpo@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci

A SportTrackera widzia³e¶ ? ;).
--
Dominik

Data: 2010-11-02 03:43:18
Autor: Piotrpo
On 2 Lis, 11:36, "Dominik Mirowski" <spam.t...@ipv4.pl> wrote:
U¿ytkownik "Piotrpo" <piot...@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci

[...]

Niestety :)

Data: 2010-11-02 11:52:16
Autor: ziemo
W dniu 2010-11-02 11:28, Piotrpo pisze:
[...]

Trochê z innej beczki zapytam, czy twój program, b±d¼ który¶ z znanych oferuje tak± prost± funkcjonalno¶æ jak "okr±¿enia" i porównanie danych na nich (czas, prêdko¶æ, wirtualny przeciwnik itd.) Jako¶ nie moge nic takiego znale¼æ.

--
Ziemo

Data: 2010-11-02 04:05:54
Autor: Piotrpo
On 2 Lis, 11:52, ziemo <no@email> wrote:
W dniu 2010-11-02 11:28, Piotrpo pisze:

> Chc poinformowa , e dla telefon w z systemem android dost pna jest
> moja aplikacja:
>http://www.androlib.com/android.application.pl-com-digita-bikecompute...
> W Android Market jest dost pna pod nazw "BikeComputer"
> B d wdzi czny za uwagi.

Troch z innej beczki zapytam, czy tw j program, b d kt ry z znanych
oferuje tak prost funkcjonalno jak "okr enia" i por wnanie danych
na nich (czas, pr dko , wirtualny przeciwnik itd.) Jako nie moge nic
takiego znale .

--
Ziemo

Je¶li chodzi o androida jest kilka programów pozwalaj±cych na wy¶cig z
duchem - z tych które znalaz³em, wszystkie by³y p³atne.
Ja powinienem zd±¿yæ z wprowadzeniem tej funkcjonalno¶ci do przysz³ego
weekendu (w³a¶ciwie zosta³y mi jedynie testy)
W planach mam 2 kolejne proste aplikacje "treningowe" - stoper,
zliczaj±cy czasy okr±¿eñ na podstawie np. GPS, oraz timer do treningów
interwa³owych.
Premierê obu wspomnianych wynalazków przewidujê w tym roku.

Data: 2010-11-02 12:32:56
Autor: ziemo
W dniu 2010-11-02 12:05, Piotrpo pisze:
[...]

No to w takim razie poczekam sobie ;) Swoja drog± to trochê dziwne, te programy "treningowe" które spotka³em (sporty pal, cardiotrainer i jakie¶ podobne) rozwijaj± zazwyczaj rozbudowane serwisy do publikowania wyników, eksport na fejsbuki itp a ze strony analizy danych to ledwie prêdko¶æ i dystans pokazuj±.

--
Ziemo

Data: 2010-11-04 01:07:12
Autor: Piotrpo
On 2 Lis, 12:32, ziemo <no@email> wrote:

> [...]

jakie¶ podobne) rozwijaj± zazwyczaj rozbudowane serwisy do publikowania
wyników, eksport na fejsbuki itp a ze strony analizy danych to ledwie

Wczoraj doda³em wirtualnego przeciwnika - nie jest to jak na razie
zawodnik szczególnie wysokiej klasy, w zwi±zku z tym, bêdê wdziêczny
za uwagi.

Data: 2010-11-04 09:37:43
Autor: ziemo
W dniu 2010-11-04 09:07, Piotrpo pisze:
[...]

Wirtualny przeciwnik to akurat dla mnie na razie sprawa drugorzêdna, mêcz± mnie natomiast te "okr±¿enia", co¶ co mi bêdzie na bie¿±co (w telefonie) porównywa³o dane z przejechanych kó³ek. Dominik poleca³ sportstrackera, przetestowa³em wersje darmow±, okr±¿eñ nie ma, chyba ¿e nie potrafiê znale¼æ a w opisach p³atnej te¿ nie mogê siê doszukaæ, reszta jak u konkurencji, mo¿e trochê lepsza grafika.

--
Ziemo

Data: 2010-11-04 02:47:19
Autor: Piotrpo
On 4 Lis, 09:37, ziemo <no@email> wrote:

> [...]

nie potrafiê znale¼æ a w opisach p³atnej te¿ nie mogê siê doszukaæ,
reszta jak u konkurencji, mo¿e trochê lepsza grafika.

Jak wed³ug ciebie, mia³ by byæ ³apany miêdzyczas i jak wg. ciebie jest
wymagana dok³adno¶æ pomiaru?
Stoper mam nadziejê zrobiæ w przysz³ym tygodniu :) ale przyda³y by mi
siê pomys³y na jego funkcjonalno¶æ - jak na razie chcê zrobiæ co¶
takiego:

Start wyzwalany rêcznie, lub rêcznie z timerem startowym (przy 3'im
biiip stoper startuje)
Moment zaliczenia okr±¿enia oznaczany rêcznie (klikniêciem) lub
automatycznie na podstawie GPS
Wy¶wietlanie:
Czas ca³kowity
Czas od startu aktualnego okr±¿enia
Lista czasów okr±¿eñ z wyró¿nieniem najszybszego.

Data: 2010-11-04 12:04:26
Autor: ziemo
W dniu 2010-11-04 10:47, Piotrpo pisze:
[...]

Hmmm wydaje mi siê ¿e przyda³aby siê mo¿liwo¶æ oznaczenia punktu start/meta na okr±¿eniu a potem ju¿ automatycznie po GPS przy ka¿dym przekroczeniu tego punktu. Dok³adno¶ci nie okre¶lê, nie znam mo¿liwo¶ci technicznych takich urz±dzeñ, ale na logikê dla krótkich pêtli wymagania dok³adno¶ci rosn±, dla ~1km kilka sekund pomy³ki to ju¿ mz max.

[...]

rêcznie tak jak pisa³em wcze¶niej to mo¿na raz klikn±æ aby okre¶liæ start/metê, pó¼niej automat

Wy¶wietlanie:
Czas ca³kowity
Czas od startu aktualnego okr±¿enia
Lista czasów okr±¿eñ z wyró¿nieniem najszybszego.

- avg dla okr±¿eñ obok czasów,
- jaki¶ mo¿e d¼wiêk czy ostatnie okr±¿enie by³o szybsze/wolniejsze od poprzedniego/¶redniego (tak tylko gdybam)

ps
sory ¿e tak mêczê te "kó³ka", ale ju¿ jaki¶ czas bezskutecznie szukam czego¶ takiego na rolki, a nie koniecznie potrzebujê garmina czy polara na rêkê.

--
Ziemo

Data: 2010-11-04 04:40:15
Autor: Piotrpo
On 4 Lis, 12:04, ziemo <no@email> wrote:

> [...]

sory ¿e tak mêczê te "kó³ka", ale ju¿ jaki¶ czas bezskutecznie szukam
czego¶ takiego na rolki, a nie koniecznie potrzebujê garmina czy polara

AVG, czyli ¶rednia prêdko¶æ dla okr±¿enia?
Dok³adno¶æ pomiaru czasu, któr± mo¿na zapewniæ bez wiêkszego problemu
to oko³o 1s. (przy u¿yciu GPS'a) - mo¿na próbowaæ zej¶æ ni¿ej, ale
ciê¿ko mi powiedzieæ w tej chwili co¶ o wiarygodno¶ci pomiarów.
 Je¶li chodzi o d¼wiêki - my¶la³em o syntezie mowy, podaj±cej g³osowo
najpotrzebniejsze dane - niestety tutaj wystêpuj± (jak na razie)
ograniczenia techniczne i by³o by to ograniczone do j. angielskiego.
I nie przepraszaj za podsuwanie mi pomys³ów :)

Data: 2010-11-05 22:11:13
Autor: Rybak
Licznik rowerowy w telefonie

U¿ytkownik "ziemo"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4cd270de$0$27044$65785112@news.neostrada.pl...

Dominik poleca³ sportstrackera, przetestowa³em wersje darmow±, okr±¿eñ nie ma, chyba ¿e nie potrafiê znale¼æ a w opisach p³atnej te¿ nie mogê siê doszukaæ, reszta jak u konkurencji, mo¿e trochê lepsza grafika.

Czegos nie rozumiem - piszesz o programie ze strony http://www.sports-tracker.com ?

Ja tego uzywam, po pierwsze ma funkcje autolap, po drugie - nie znalazlem platnej wersji, wg mnie jest jedna, darmowa, w pelni funkcjonalna.

Pozdrawiam
Rybak

[og³oszenie] Licznik rowerowy w telefonie