Licznik rowerzyst贸w - nie rowerowy ;)

Data: 2011-12-23 16:56:11
Autor: KiloSierra
Licznik rowerzyst贸w - nie rowerowy ;)
:)
http://polskalokalna.pl/wiadomosci/lodzkie/lodz/news/elektroniczny-licznik-rejestruje-ruch-rowerowy,1738484,3322

"...W tym roku w 艁odzi po raz pierwszy prowadzony by艂 w sezonie pomiar liczby rowerzyst贸w w kilkudziesi臋ciu punktach w mie艣cie. Zdaniem Kopcia, dzi臋ki tym badaniom i nowemu licznikowi mo偶liwe b臋dzie oszacowanie jak kszta艂tuje si臋 ruch rowerowy w ca艂ym mie艣cie w zale偶no艣ci np. od pory roku czy pogody.

Pomiar przeje偶d偶aj膮cych rowerzyst贸w b臋dzie rejestrowany na bie偶膮co codziennie, przez ca艂y rok. Urz膮dzenie ma zamontowane dwa czujniki, jest widoczne w dzie艅 i w nocy, bowiem wzbogacone zosta艂o w napisy odblaskowe i has艂o "Liczy si臋 rower"...."

Data: 2011-12-24 12:19:25
Autor: Flower of Scotland
Licznik rowerzyst體 - nie rowerowy ;)
KiloSierra <foru@10g.pl> napisa(a):
:)
[...]

W Tychach od dw骳h lat jest licznik rower體, ale nie pokazuje publicznie ile os骲 przejecha硂.

Data: 2011-12-24 07:05:46
Autor: Bogumi
Licznik rowerzyst體 - nie rowerowy ;)

W dniu sobota, 24 grudnia 2011, 13:19:25 UTC+1 u縴tkownik  Flower of Scotland napisa:
KiloSierra <fo...@10g.pl> napisa(a): > :)
> [...]
> struje-ruch-rowerowy,1738484,3322

W Tychach od dw骳h lat jest licznik rower體, ale nie pokazuje publicznie ile os骲 przejecha硂.

I w砤秐ie o ten drobny wydawa硂by si chodzi :)
W polsce s ju liczniki ale zbieraj眂e dane do skrzynek.

Data: 2011-12-25 16:57:38
Autor: Robert Ostrowski
Licznik rowerzyst體 - nie rowerowy ;)
Kompletnie nie widz sensu umieszczania takiego JEDNEGO licznika w mie禼ie.
Przecie 體 licznik kompletnie nie odnosi si do stanu faktycznego. Jest
zamontowany na kiepskiej dr罂ce wytyczonej z kawa砶a chodnika a wi阫szo舵
rowerzyst體 komunikacyjnych unika takich szlak體 gdy piesi 砤勘cy po IE疌E
spowalniaj ich. Ja tak縠 unikam takich miejsc. Wybieram szybk ulic ni
konfliktogenn IE疜E.
Poza tym rowerzy禼i wol porusza si lokalnymi uliczkami czy na skr髏y
chodnikami przez osiedla. A tych kompletnie licznik nie policzy.

--

Licznik rowerzyst贸w - nie rowerowy ;)