Licznik stron - nie działa - (offtopic)

Data: 2012-11-03 07:33:34
Autor: Baska
Licznik stron - nie działa - (offtopic)
Nie mam gdzie zapytac - sorki za offtopic
Ma ktos zalozony licznik na stronie licznikistron.pl ?? Od jakis 2 dni nie pokazuje mi ile mam odwiedzin. I nie wiem czy to tylko u mnie tak jest czy u wszystkich

Data: 2012-11-03 09:16:18
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Licznik stron - nie działa - (offtopic)
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Baska naskrobał(a):

Nie mam gdzie zapytac - sorki za offtopic
Ma ktos zalozony licznik na stronie licznikistron.pl ?? Od jakis 2 dni nie pokazuje mi ile mam odwiedzin. I nie wiem czy to tylko u mnie tak jest czy u wszystkich

Zapewne problem tkwi w złym doborze zasilacza.
--
....:::WISKOLER:::...

Podczas uroczystej akademii w dniu urodzin Hitlera dostarczono Stirlitzowi
na salę depeszę. "Stirlitz, jesteście zwykła dupa!" - mogły odczytać zbyt
ciekawe oczy. Ale tylko Stirlitz wiedział, że właśnie tego dnia otrzymał
tytuł Bohatera Związku Radzieckiego.

Licznik stron - nie działa - (offtopic)