Licznik z pomiarem kadencji - czy ma sens dla amatora?

Data: 2013-10-18 14:36:55
Autor: Witek Jakubowski
Licznik z pomiarem kadencji - czy ma sens dla amatora?
W dniu 2013-10-17 08:33, Witek Jakubowski pisze:
Witam wszystkich,
Pytanie mam jak w tytule ;-)
Stanąłem przed koniecznością wymiany licznika i podczas przeglądania
"propozycji sklepowych" oraz opinii na kilku rowerowych forach zaczÄ…Ĺ‚em
się zastanawiać na takim wyborem.

Chciałem podziękować za podzielenie się opiniami, tudzież przemyśleniami dotyczącymi potrzeby pomiaru kadencji w jeździe amatorskiej. Poczytałem sobie jeszcze i zdecydowałem się ..... na zakup z kadencją, co pozwoli mi podnieść swoje "umiejętności" ;-)
Oczywiście - być może :-)

Na decyzję niezbyt duża różnica cenowa ;-)

Jeszcze raz dzięki

  Pozdrawiam
  Witek

Data: 2013-10-18 15:00:53
Autor: bans
Licznik z pomiarem kadencji - czy ma sens dla amatora?
W dniu 2013-10-18 14:36, Witek Jakubowski pisze:

Oczywi¶cie - być może :-)

Nie ma szans :P

--
bans

Data: 2013-10-18 15:04:17
Autor: Witek Jakubowski
W dniu 2013-10-18 15:00, bans pisze:
W dniu 2013-10-18 14:36, Witek Jakubowski pisze:

Oczywi¶cie - być może :-)

Nie ma szans :P

Zacisnę zęby i ... poprawię osi±gi w excelu ;-)

Data: 2013-10-18 15:51:09
Autor: bans
W dniu 2013-10-18 15:04, Witek Jakubowski pisze:

Zacisnę zęby i ... poprawię osi±gi w excelu ;-)

Osi±gi poprawisz, ale nie przed czujnik kadencji ;)

--
bans

Licznik z pomiarem kadencji - czy ma sens dla amatora?