Liczniki.

Data: 2019-03-15 19:59:56
Autor: Budzik
Liczniki.
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Od dzisiaj kary za krecenie i wymiane licznikow bez odhaczenia sie
na stacji diagnostycznej. Dodatkowo obowiazek spisywania licznikow w czasie kontroli przez sluzby rozne majace prawo do kontroli
pojazdow.
Z ciekawości - co ma zrobic posiadacz samochodu ktorego producent nie przewidział, ze dieslem jezdzi sie wiecej niz 400kkm i na tym przebiegu licznik stanał? :) Cieszyc sie!

--
Pozdrawia... Budzik
H. Jackson Brown, Jr.

Data: 2019-03-16 02:02:11
Autor: Kris
Liczniki.
W dniu piątek, 15 marca 2019 20:59:58 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

> pojazdow. > Z ciekawości - co ma zrobic posiadacz samochodu ktorego producent nie przewidział, ze dieslem jezdzi sie wiecej niz 400kkm i na tym przebiegu licznik stanał? :) Cieszyc sie!

Ciekawe czy nowa ustawa wprowadza obowiązek naprawy /wymiany takich liczników
Bo jak nie to taki licznik staje na 400tys ty jeżdzisz kolejne 400tys, przy sprzedażny w umowę wpisujesz:
"stan licznika-400tys" i jesteś uczciwy sprzedawca

Można jeszcze dopisać"faktyczny przebieg nieznany nie mam jak sprawdzić"
Jak na allegro "komórka chyba sprawna ale nietestowana bo nie mam ładowarki- negatywów i zwrotów nie przyjmuję"

Data: 2019-03-16 10:59:54
Autor: Budzik
Liczniki.
Użytkownik Kris kszysztofc@gmail.com ...

> [...]

kolejne 400tys, przy sprzedażny w umowę wpisujesz: "stan
licznika-400tys" i jesteś uczciwy sprzedawca
Teraz tez tak jest - jedni sprzedawcy pisza PRZEBIEG a drudzy STAN LICZNIKA

Można jeszcze dopisać"faktyczny przebieg nieznany nie mam jak
sprawdzić" Jak na allegro "komórka chyba sprawna ale nietestowana bo
nie mam ładowarki- negatywów i zwrotów nie przyjmuję"
Byłoby to zgodne z prawdą.
Ja mysle zrobic jeszcze inaczej.
Cofnac licznik do 0 i leciec od nowa :)
Własnie po to zeby miec swiadomosc prawdziwego przebiegu

--
Pozdrawia... Budzik
"Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

Data: 2019-03-16 06:32:54
Autor: Zenek Kapelinder
Liczniki.
Mozesz i wolno Ci cofnac. Ale w przeciagu dwoch tygodni musisz udac sie na stacje diagnostyczna zeby wpisali do cepiku nowy przebieg. Wybraz sobie sytuacje ze sam ustawiles taki przebieg jaki chciales. Masz dwa tygodnie na poinformowanie urzedu o tym zdarzeniu. Trzeciego dnia masz kontrole dokumentow przy ktorej ten co kontroluje ma obowiazek sprawdzenia przebiegu i podania go do rejestru. Przekonasz niebieskiego ze dwa dni temu zrobiles korekte licznika? Przypuszczam ze watpie. Za dwa tygodnie przyjdzie pismo w ktorym kaza zapacic  kare w wysokosci trzech tysiecy.

Data: 2019-03-16 15:59:54
Autor: Budzik
Liczniki.
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Mozesz i wolno Ci cofnac.

Wychodzi na to ze lepiej zostawic tak jak jest i niech sobie bedzie 400kkm i koniec :)

[...]
Musze zobaczyc co finalnie zapisali w ustawie bo np według tego:
https://www.rp.pl/Prawo-karne/180119852-Kara-za-cofanie-licznika-w-
aucie.html
juz sama zmiana wskazania licznika jestp rzestepstwem...
A jeżeli chodzi o zmiane wskazania to tylko poprzez wymiane licznika...

Ale mam nadzieje ze tylko pismaki dokonali przeinaczenia...

Moze problemu w ogole nie bedzie - w jednym aucie licznik dobił do 400 i poszedł dalej pomimo tego ze własciciele ducato zeznaja ze przy 400kkm staje...
Zobaczymy co bedzie jak dobije kolejny.

--
Pozdrawia... Budzik
"Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

Liczniki.