Liczniki pokazujace trzy konkretne wartosci na raz

Data: 2009-08-17 22:32:36
Autor: TL
Liczniki pokazujace trzy konkretne wartosci na raz
Witam
Szukam jakiegos dobrego licznika w ktorym da sie na wyswielic jednoczesnie trzy wartosci: predkosc, dystans i biezacy czas.
Czy w jakims Ciclomaster (co mają po trzy wiersze) da sie ustawić te trzy wartosci jednoczesnie?
Ewentualnie bede wdzieczny za propozycje jakiś innych modeli spelniajacych te wymagania.

Tomek

Data: 2009-08-17 13:49:40
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
On 17 Sie, 22:32, "TL" <bambo...@o2.peel> wrote:
Ewentualnie bede wdzieczny za propozycje jakiś innych modeli spelniajacych
te wymagania.
Uzywam ATECHa F13, duzy wyswietlacz, tylko 2 ekrany, 4 wiersze z
informacjami
1 ekran: predkosc, Vmax,godzina,ODO
2 ekran: predkosc (ta sama), srednia wycieczki, kilometrow wycieczki,
czas wycieczki

wodoodporny, mam juz go 2 rok, niedawno dokupilem 2gi taki do innego
roweru, tak mi sie podoba:)
jedyny minus to ze sie farbka zdziera jak upadnie

Data: 2009-08-17 23:54:47
Autor: AL
Michał 'miok' Rzeźnik pisze:
[...]

jest jeszcze tendencja: szybciej/wolniej jako kolarz + pasek boczny zwiazany z predkoscia chwilowa w odniesieniu do pr.max.

wodoodporny, mam juz go 2 rok, niedawno dokupilem 2gi taki do innego
roweru, tak mi sie podoba:)
jedyny minus to ze sie farbka zdziera jak upadnie

ze trwaly - potwierdzam - uzywam od ponad 5ciu lat
wydaje sie solidny, na alledrogo widzialem w cenie < 40pln

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-08-17 23:07:44
Autor: mariuszmo

Użytkownik "TL" <bambosz2@o2.peel> napisał w wiadomości news:h6cere$sc2$1newsread.aster.pl...
[...]

VDO C2 na pewno się da bo mam.
Nie jest dramatycznie drogi a bardzo solidnie jak na VDO przystało wykonany.

Data: 2009-08-18 09:23:31
Autor: dobrov
TL pisze:
[...]

Garmin forerunner 305 lub 405 ;)

Data: 2009-08-18 09:40:47
Autor: adamo
Liczniki pokazujace trzy konkretne wartosci na raz
Garmin forerunner 305 lub 405 ;)

Ewentualnie 310xt ;]

Data: 2009-08-18 21:03:55
Autor: Andrzej

Użytkownik "adamo" <spam@spam.com> napisał w wiadomości news:h6dlti$btu$1inews.gazeta.pl...
Garmin forerunner 305 lub 405 ;)

Ewentualnie 310xt ;]

....albo jakikolwiek GPS na bt + Trekbuddy
ale że pytanie było o licznik, to trochę ot

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2009-08-18 21:48:10
Autor: dobrov
Andrzej wrote:
[...]

Wiem, ale wymagane dla licznika funkcje mają? Mają! :)

Data: 2009-08-18 13:56:47
Autor: Ramein
Liczniki pokazujace trzy konkretne wartosci na raz
Polar RS800CX. Trzy rzędy danych i 6 przewijanych ekranów, które sobie
sam konfigurujesz.

Data: 2009-08-19 09:37:33
Autor: dobrov
Ramein pisze:
Polar RS800CX. Trzy rzędy danych i 6 przewijanych ekranów, które sobie
sam konfigurujesz.

Faktycznie, wygląda wypaśnie.
Ale te wspomniane garminy też mają po kilka ekranów i po kilka pól danych
na każdym :)

Data: 2009-08-19 09:40:19
Autor: dobrov
Ramein pisze:
Polar RS800CX. Trzy rzędy danych i 6 przewijanych ekranów, które sobie
sam konfigurujesz.

a... ale on nie ma GPS-a - trzeba dokupić. To wychodzi że jest potwornie drogi.

Data: 2009-08-19 07:56:22
Autor: Ramein
On 19 Sie, 09:40, dobrov <dobr...@interia.pl> wrote:
Ramein pisze:

> Polar RS800CX. Trzy rzędy danych i 6 przewijanych ekranów, które sobie
> sam konfigurujesz.

a... ale on nie ma GPS-a - trzeba dokupić. To wychodzi że jest potwornie drogi.

Ale za to jaka zabawa! W pełni odjazdowy sprzęt.

Data: 2009-08-18 20:43:12
Autor: Ryszard Mikke
TL <bambosz2@o2.peel> napisał(a):
[...]

Garmin GPSMap 60 CSX :D

BP,NMSP
rmikke

Data: 2009-08-18 20:46:52
Autor: Ryszard Mikke
Ryszard Mikke <rmikke@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
> Ewentualnie bede wdzieczny za propozycje jakiś innych modeli spelniajacych > te wymagania.

Heh, widzę ze nie ja jeden. To ja przepraszam.

rmikke

Data: 2009-08-20 22:55:54
Autor: TL
Liczniki pokazujace trzy konkretne wartosci na raz
Garmin GPSMap 60 CSX :D

Dzięki za wesole wskazowki.
Mam dokladnie Garmina 60CSx, ale zabieram go tylko na kilkudniowe wypady w ciekawe miejsca, aby sobie potem miec co wspominac ogladajac tracki na mapie. Nie jeżdze z nim na codzień po mieście bo za duzy,. Poza tym baterie starczają na niepełne dwa dni.

VDO mi się spodobały - mariuszmo, dzięki za wskazowke. Szczególnie tak seria X jest bardzo fajna.
Czy wiecie, gdzie w W-wie można obejrzeć na żywo i zakupic VDO?

Pozdrawiam
Tomek

Liczniki pokazujace trzy konkretne wartosci na raz