Liczniki pokazujace trzy konkretne wartosci na raz

Data: 2009-08-18 20:43:12
Autor: Ryszard Mikke
Liczniki pokazujace trzy konkretne wartosci na raz
TL <bambosz2@o2.peel> napisał(a):
Witam
Szukam jakiegos dobrego licznika w ktorym da sie na wyswielic jednoczesnie trzy wartosci: predkosc, dystans i biezacy czas.
Czy w jakims Ciclomaster (co mają po trzy wiersze) da sie ustawić te trzy wartosci jednoczesnie?
Ewentualnie bede wdzieczny za propozycje jakiś innych modeli spelniajacych te wymagania.

Garmin GPSMap 60 CSX :D

BP,NMSP
rmikke

Data: 2009-08-18 20:46:52
Autor: Ryszard Mikke
Ryszard Mikke <rmikke@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
> Ewentualnie bede wdzieczny za propozycje jakiś innych modeli spelniajacych > te wymagania.

Heh, widzę ze nie ja jeden. To ja przepraszam.

rmikke

Data: 2009-08-20 22:55:54
Autor: TL
Liczniki pokazujace trzy konkretne wartosci na raz
Garmin GPSMap 60 CSX :D

Dzięki za wesole wskazowki.
Mam dokladnie Garmina 60CSx, ale zabieram go tylko na kilkudniowe wypady w ciekawe miejsca, aby sobie potem miec co wspominac ogladajac tracki na mapie. Nie jeżdze z nim na codzień po mieście bo za duzy,. Poza tym baterie starczają na niepełne dwa dni.

VDO mi się spodobały - mariuszmo, dzięki za wskazowke. Szczególnie tak seria X jest bardzo fajna.
Czy wiecie, gdzie w W-wie można obejrzeć na żywo i zakupic VDO?

Pozdrawiam
Tomek

Liczniki pokazujace trzy konkretne wartosci na raz