Lid(l)icznik i spalanie kalorii

Data: 2010-04-17 02:11:12
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
Lid(l)icznik i spalanie kalorii
On 17 Kwi, 09:02, BoDro <bo...@lolek.pl> wrote:
Komputerki z ostatnich "rzutów" w Lidlu mają funkcje pomiaru spalonych
kalorii. Oczywiście bez pomiaru pulsu trudno wymagać sensownych wskazań,
ale...
Do testów porównawczych zabrałem pulsometr. Szlajałem się nieco ponad
dwie godziny. Pulsometr pokazał ponad 1020 kcal, komputerek 540 kcal.
Różnica spora. I teraz się zastanawiam, czy ja dobrze zinterpretowałem
instrukcję:

"Tu będzie pokazane zużycie kalorii za godzinę przy aktualnej prędkości".

Ja założyłem (bez wnikania w instrukcję), że licznik pokazuje spalone
kalorie w ciągu całej wycieczki (podobnie, jak pulsometr). A może z
powyższego zdania z instrukcji wynika, że komputerek jednak pokazuje
kalorie na godzinę? Bo jeśli spacer trwał 2 godziny, to 540 kcal x 2 > 1080 kcal i taki wynik bardzo zbliża wartości podane przez obydwa
ustrojstwa?
Warto zauważyć, że internetowe kalkulatorki online podają wyniki właśnie
rzędu 1000...1200 kcal.
Mhm:) przełączałeś funkcje licznika?
Przeciez masz 2 funkcje odnosnie kalorii:
CAL RATE - oblicza na podstawie predkosci srednie zuzycie kalorii na
godzine (z taka predkoscia). Jak sie zatrzymasz to CAL RATE=0.
CALORIE - "rzeczywiste" spalone kalorie podczas wycieczki (resetuje
sie osobno)

Data: 2010-04-17 19:58:32
Autor: BoDro
Michał 'miok' Rzeźnik pisze:

Mhm:) przełączałeś funkcje licznika?

podczas jazdy nie - zafascynował mnie pomiar temperatury i cały czas miałem włączoną tę funkcję :-). Wygląda na to, że to, co spisasłem po powrocie do chałupy to całkowite zużycie - czyli faktycznie kicha :-)

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Lid(l)icznik i spalanie kalorii