Lid(l)icznik i spalanie kalorii

Data: 2010-04-17 03:12:03
Autor: _witek
Lid(l)icznik i spalanie kalorii
Pomiar kalorii w tym liczniku to kompletna bzdura. Testowałem ten
sprzęcik podczas wielkanocnego wypadu w góry, z nastawieniem właśnie
na analizę wyników spalania kalorii. Tak z czystej ciekawości, bo
jeszcze nie nigdy nie miałem licznika z taką funkcją. Podczas jazdy
obserwowałem tępo przyrostu spalanych kalorii i porównywałem z
wysiłkiem, który aktualnie muszę wkładać w pedałowanie. Na podjazdach,
gdy pot zalewał oczy, a puls dochodził do maksymalnego licznik
pokazywał, że spalam kalorii mniej więcej tyle, co podczas podczas
siedzenia przed telewizorem. Wiadomo, pod górkę jechałem wolno.
Z kolei na zjazdach - tak z 50-60km/h bez jednego zakręcenia korbą,
spalałem kalorie jak Pudzian ciągnący TIR-a na zawodach
strongmenów :-)
Niestety nie miałem ze sobą pulsometru, nie mam więc wyników do
porównań. Miałem zamiar zrobić test porównawczy z pulsometrem w
kontrolowanych warunkach, tj. na trenażerze, ale chyba szkoda czasu na
pierdoły.
W liczniku oprócz ceny fajne jest to, że można go używać na dwóch
rowerach. I chyba tylko to.
_pozdrawiam_

Data: 2010-04-17 20:02:34
Autor: BoDro
_witek pisze:

ale chyba szkoda czasu na pierdoły.

pewnie tak - przynajmniej pulsometr nie będzie zazdrosny :-)

W liczniku oprócz ceny fajne jest to, że można go używać na dwóch
rowerach.

niewątpliwie - ale pod warunkiem, że da się kupić drugą podstawkę z czujnikiem.

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-04-17 14:31:47
Autor: Szuwarek
On 17 Kwi, 20:02, BoDro <bo...@lolek.pl> wrote:

> W liczniku opr cz ceny fajne jest to, e mo na go u ywa na dw ch
> rowerach.

niew tpliwie - ale pod warunkiem, e da si kupi drug podstawk z
czujnikiem.

kupując podstawkę drugi licznik dostajesz gratis

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2010-04-20 16:33:41
Autor: KK
W dniu 2010-04-17 12:12, _witek pisze:
[...]
To kwestia stresu. Ten model ma wbudowana funkcje stresometru izometrycznego. Fajna zabawka :)

Lid(l)icznik i spalanie kalorii