Lid(l)ove noviny

Data: 2011-04-26 09:24:24
Autor: PeJot
Lid(l)ove noviny
W dniu 2011-04-17 22:26, BoDro pisze:
Kapcie trzeba będzie obejrzeć:

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate=18295

Mam, kupiłem. Jak zwykle u Lidla - żadna rewelacja, ale dobry stosunek jakości do ceny. Jak się rozlecą za 2 sezony, nie będzie żal.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2011-04-26 01:54:08
Autor: Marek
Lid(l)ove noviny
Buty konstrukcją przypominają te spod marki Accent i Merida. Ale są od
nich dwa razy tańsze.
Również kupiłem. Za tę kasę warto. Ale ponieważ dużo w SPD łażę po
górach, to jestem ciekaw, czy moment w którym pęknie płyta lub odklei
się od niej podeszwa (jak w ww. butach A i M) nastąpi jeszcze w tym
sezonie, czy dopiero w następnym :).

--
Marek

Data: 2011-04-28 08:27:26
Autor: ikov
Lid(l)ove noviny
W dniu 2011-04-26 10:54, Marek pisze:
[...]

Również kupiłem te buty jako pierwsze spd, teraz czas zdobyć bloki i pedały. Buty wyglądają dość solidnie, ale nie zamierzam ich oszczędzać - co ma pęknąć niech pęknie, rok gwarancji jest. Tak jak z butami zimowymi (cywilnymi) - przechodziłem w nich całą zimę, ale zaczęły się rozpadać. Na koniec sezonu poszły do reklamacji i oddali kasę, więc może w razie czegoś też się tak da.

Data: 2011-04-28 08:58:27
Autor: kamil/Endurorider.pl
Lid(l)ove noviny

Użytkownik "ikov" <ikov1@t-l-e-n.pl> napisał w wiadomości news:4db908c9$0$2454$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Zamiast liczyć na gwarancję zacznij odkładać na firmowe buty. Poza tym uważam, że nie powinno się cudów na kiju oczekiwać od butów za 99PLN nawet jeżeli wyglądają naprawdę obiecująco.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-04-28 13:39:04
Autor: ikov
Lid(l)ove noviny
Zamiast liczyć na gwarancję zacznij odkładać na firmowe buty. Poza tym
uważam, że nie powinno się cudów na kiju oczekiwać od butów za 99PLN
nawet jeżeli wyglądają naprawdę obiecująco.

Jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma. Od dawna czaiłem się na jakieś porządniejsze buty, ale właśnie zaczął się kolejny rok, a nic i tak pewnie bym nie kupił... więc lepiej niech będą te, niżbym miał znów 'chcieć kupić', bo pieniędzy nigdy nie ma za dużo. A cudów na kiju nie oczekuję, byle dało się w nich w miarę dobrze jeździć.

Lid(l)ove noviny