Data: 2015-10-23 11:53:41 | |
Autor: stevep | |
Liderzy Google | |
# Kampania wyborcza na finiszu. Kto z partyjnych liderów przez ostatnie miesiące budził najgorętsze zainteresowanie? Portal tvn24.pl poprosił Google Trends o przygotowanie informacji, którzy politycy byli najczęściej wyszukiwani w powiatach i okręgach wyborczych. Wyniki mogą zaskakiwać.
Mimo powyższych zastrzeżeń, wyniki wyszukiwań wciąż mogą zaskakiwać. Bardzo często wyszukiwani zarówno przy zastosowaniu podziału na okręgi, jak i powiaty, są i szefowa rządu Ewa Kopa, i walczący o pierwszą kadencję w Sejmie Paweł Kukiz. Bardzo dużym zainteresowaniem internautów cieszy się również Janusz Korwin-Mikke. Rzadziej wyszukiwani są liderka cieszącego się największym sondażowym poparcie Prawa i Sprawiedliwości, Beata Szydło, oraz przewodniczący współrządzącego Polskiego Stronnictwa Ludowego, Janusz Piechociński. Na poziomie powiatów wskazać można miejsca kraju, w których szczególną popularnością cieszy się liderka Zjednoczonej Lewicy, Barbara Nowacka oraz kierujący Nowoczesną Ryszard Petru. Na zbierających wyniki z ponad trzech miesięcy mapach trudno szukać objawienia ostatniej debaty, Adriana Zandberga z Razem. Przygotowane przez Google Trends statystyki wyszukiwań liderów w całej Polsce w ostatnim tygodniu plasują go jednak na czwartym miejscu, za Kopacz, Korwin-Mikkem i Kukizem, ale przed Petru, Szydło, Nowacką i Piechocińskim. https://raw.githubusercontent.com/GoogleTrends/visualassets/master/lockup_trends_color_200x36dp.png Najczęściej wyszukiwani liderzy przez ostatnich siedem dni: 1. Ewa Kopacz 2. Janusz Korwin-Mikke 3. Paweł Kukiz 4. Adrian Zandberg 5. Ryszard Petru 6. Beata Szydło 7. Barbara Nowacka 8. Janusz Piechociński Zainteresowanie liderami partii politycznych w wyszukiwarce w ostatnim miesiącu. (Okres: 22.09.15-22.10.15, Polska) 1. Ewa Kopacz - 36 proc. 2. Janusz Korwin-Mikke - 22 proc. 3. Paweł Kukiz - 13 proc. 4. Beata Szydło - 9 proc. 5. Barbara Nowacka - 8 proc. 6. Ryszard Petru - 7 proc. 7. Adrian Zandberg - 3 proc.. 8. Janusz Piechocinski - 1 proc. ( Ze strony: http://tnij.org/vosac2u Słabe zainteresowanie Szydło i nic dziwnego bo nudna ibezbarwna. -- stevep -- -- - Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/ |
|
Data: 2015-10-23 07:41:04 | |
Autor: bronek.tallar | |
Liderzy Google | |
użytkownik stevep napisał:
Portal tvn24.pl Dalekowzroczna strategia służb sowieckich, zakładała proces transformacji ustrojowej, w której przeprowadzeniu szczególną rolę przypisano "wolnym mediom". W tworzeniu pozorów państwa demokratycznego, konieczne były struktury propagandy, kamuflowane pod przykryciem prywatnych mediów, dające solidne zaplecze finansowe i służące manipulacji opinią publiczną. Innym sposobem, była zgoda komunistycznych służb na powołanie mediów, zarządzanych przez koncesjonowaną opozycję - czego przykładem może być Gazeta Wyborcza, powstała na skutek ustaleń, zawartych przy Okrągłym Stole. Jeżeli z tej perspektywy spojrzeć na informacyjną działalność TVN-u, nietrudno dostrzec, że jej priorytetem jest obrona status quo, zwanego umownie 'III Rzeczpospolitą'. To wokół mediów takich jak TVN czy Gazeta Wyborcza, powstały środowiska opiniotwórcze i tam należy szukać pierwszej linii obrony frontu - ustaleń Okrągłego Stołu. Łatwość, z jaką tego typu media, posługują się materiałami uzyskanymi od służb specjalnych, znajduje swoje uzasadnienie w słowach Jerzego Urbana - "Służba propagandowa MSW powinna mieć możliwość dawania do TV, radia i prasy gotowych programów do druku, albo też dostarczania TV, radiu i prasie półproduktów, którym ostateczny kształt nadadzą redakcje TV, radia i prasy." |
|