Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Liderzy Google

Liderzy Google

Data: 2015-10-23 11:53:41
Autor: stevep
Liderzy Google
# Kampania wyborcza na finiszu. Kto z partyjnych liderów przez ostatnie  miesiące budził najgorętsze zainteresowanie? Portal tvn24.pl poprosił  Google Trends o przygotowanie informacji, którzy politycy byli najczęściej  wyszukiwani w powiatach i okręgach wyborczych. Wyniki mogą zaskakiwać.
Mimo powyższych zastrzeżeń, wyniki wyszukiwań wciąż mogą zaskakiwać.  Bardzo często wyszukiwani zarówno przy zastosowaniu podziału na okręgi,  jak i powiaty, są i szefowa rządu Ewa Kopa, i walczący o pierwszą kadencję  w Sejmie Paweł Kukiz. Bardzo dużym zainteresowaniem internautów cieszy się  również Janusz Korwin-Mikke. Rzadziej wyszukiwani są liderka cieszącego  się największym sondażowym poparcie Prawa i Sprawiedliwości, Beata Szydło,  oraz przewodniczący współrządzącego Polskiego Stronnictwa Ludowego, Janusz  Piechociński. Na poziomie powiatów wskazać można miejsca kraju, w których  szczególną popularnością cieszy się liderka Zjednoczonej Lewicy, Barbara  Nowacka oraz kierujący Nowoczesną Ryszard Petru. Na zbierających wyniki z  ponad trzech miesięcy mapach trudno szukać objawienia ostatniej debaty,  Adriana Zandberga z Razem. Przygotowane przez Google Trends statystyki  wyszukiwań liderów w całej Polsce w ostatnim tygodniu plasują go jednak na  czwartym miejscu, za Kopacz, Korwin-Mikkem i Kukizem, ale przed Petru,  Szydło, Nowacką i Piechocińskim.
https://raw.githubusercontent.com/GoogleTrends/visualassets/master/lockup_trends_color_200x36dp.png
Najczęściej wyszukiwani liderzy przez ostatnich siedem dni: 1. Ewa Kopacz  2. Janusz Korwin-Mikke 3. Paweł Kukiz 4. Adrian Zandberg 5. Ryszard Petru  6. Beata Szydło 7. Barbara Nowacka 8. Janusz Piechociński Zainteresowanie  liderami partii politycznych w wyszukiwarce w ostatnim miesiącu. (Okres:  22.09.15-22.10.15, Polska) 1. Ewa Kopacz - 36 proc. 2. Janusz Korwin-Mikke  - 22 proc. 3. Paweł Kukiz - 13 proc. 4. Beata Szydło - 9 proc. 5. Barbara  Nowacka - 8 proc. 6. Ryszard Petru - 7 proc. 7. Adrian Zandberg - 3 proc..  8. Janusz Piechocinski - 1 proc. (
Ze strony:
http://tnij.org/vosac2u
Słabe zainteresowanie Szydło i nic dziwnego bo nudna ibezbarwna.
--
stevep
-- -- -
Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2015-10-23 07:41:04
Autor: bronek.tallar
Liderzy Google
użytkownik stevep napisał:
Portal tvn24.pl



Dalekowzroczna strategia służb sowieckich, zakładała proces transformacji ustrojowej, w której przeprowadzeniu szczególną rolę przypisano "wolnym mediom". W tworzeniu pozorów państwa demokratycznego, konieczne były struktury propagandy, kamuflowane pod przykryciem prywatnych mediów, dające solidne zaplecze finansowe i służące manipulacji opinią publiczną. Innym sposobem, była zgoda komunistycznych służb na powołanie mediów, zarządzanych przez koncesjonowaną opozycję - czego przykładem może być Gazeta Wyborcza, powstała na skutek ustaleń, zawartych przy Okrągłym Stole.

Jeżeli z tej perspektywy spojrzeć na informacyjną działalność TVN-u, nietrudno dostrzec, że jej priorytetem jest obrona status quo, zwanego umownie 'III Rzeczpospolitą'. To wokół mediów takich jak TVN czy Gazeta Wyborcza, powstały środowiska opiniotwórcze i tam należy szukać pierwszej linii obrony frontu - ustaleń Okrągłego Stołu. Łatwość, z jaką tego typu media, posługują się materiałami uzyskanymi od służb specjalnych, znajduje swoje uzasadnienie w słowach Jerzego Urbana - "Służba propagandowa MSW powinna mieć możliwość dawania do TV, radia i prasy gotowych programów do druku, albo też dostarczania TV, radiu i prasie półproduktów, którym ostateczny kształt nadadzą redakcje TV, radia i prasy."

Liderzy Google

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona