"Liderzy PiS do więzienia!"

Data: 2009-10-14 09:27:28
Autor: Borubar Benhauer
"Liderzy PiS do więzienia!"
Mariusz Kamiński popełnił fundamentalną zbrodnię. Jestem pewien, że w to zaangażowany jest Kaczyński i inni liderzy z PiS. Oni muszą wylądować w więzieniu - mówił w radiu TOK FM Janusz Palikot.
- Jest gigantyczna afera wykorzystania służb specjalnych do zmiany systemu demokratycznego, do zmiany władzy wyłonionej w wyniku demokratycznych wyborów. To jest zbrodnia fundamentalna - twierdzi Janusz Palikot.

- Mariusz Kamiński jeszcze wyjdzie bokiem PiS-owi! Będą wcześniej czy później aresztowania w CBA. Firma była prowadzona w sposób całkowicie amatorski. Do tego łatwo będzie wykazać polityczne koneksje. Brudziński, Ziobro, Kaczyński są rzeczywiście jak karpie, które się cieszą, że wigilia idzie - pisał dziś rano na swoim blogu w Onet.pl Palikot.

http://wiadomosci.onet.pl/2059917,11,liderzy_pis_do_wiezienia,item.html

Przemek

--

"Mariusz Kamiski prowadzi  tryb życia podobny do Nieprzekupnego. Mieszka w
kawalerce, nie spotyka się ze znajomymi, nawet z PiS i Ligi Republikańskiej,

Data: 2009-10-14 07:51:06
Autor: Karol
Borubar Benhauer <jacek.kawecki3@op.pl> napisał(a):
Mariusz Kamiński popełnił fundamentalną zbrodnię. http://wiadomosci.onet.pl/2059917,11,liderzy_pis_do_wiezienia,item.html

czlowieku ty idz sie lecz. Takich debili jak ty i ta banda ktorej teksty tu
cytujesz, nadaje sie tylko po sciane i przymusowa kastracja, zeby genow nie
rozsiewali.

Data: 2009-10-14 09:55:08
Autor: Borubar Benhauer

Użytkownik " Karol" <jef_f@NOSPAM.gazeta.pl> napisał

czlowieku ty idz sie lecz. Takich debili jak ty i ta banda ktorej teksty tu
cytujesz, nadaje sie tylko po sciane i przymusowa kastracja, zeby genow nie
rozsiewali.

Potrafisz uzasadnic, czy jako propicowski przygłup, tylko rzucac oskarżenia?

Przemek

Data: 2009-10-14 08:02:11
Autor: Karol
Borubar Benhauer <jacek.kawecki3@op.pl> napisał(a):
Potrafisz uzasadnic, czy jako propicowski przygłup, tylko rzucac oskarżenia?

co ci mam uzasadniac? przeciesz ty albo robisz sobie jaja (chociaz to
nienormalne aby juz od rana wypisywac ewidentne klamstwa i brednie), albo
jestes pierdolniety i powinenes zaczac sie leczyc. Pamietaj. ze nie jestes anonimowy na tej grupie, wiec radze dac sobie nieco na
wstrzymanie.

Data: 2009-10-14 10:39:41
Autor: Karol
Borubar Benhauer <jacek.kawecki3@op.pl> napisał(a):

Użytkownik " Karol" <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał

> co ci mam uzasadniac?

Wiedziałem, he, he, byłem na 100 % pewny, że nie potrafisz uzasadnic. Należysz do durniów mówiących: nie, bo nie. Dlaczego nie, to już jest zbyt trudne.

no i z czego rzysz palancie? takiej zdemoralizowanej mendzie jak ty, to mozna godzinami tlumaczyc oczywistosci. Takie sprawy jak moralnosc i etyka to trzeba
wyniesc z domu. To trzeba miec po prostu w genach. Tego na grupach
dyskusyjnych nikt nikogo nie nauczy.

> Pamietaj. ze nie jestes anonimowy na tej grupie, wiec radze dac sobie > nieco na
> wstrzymanie.

O żesz , zacząłem się bac, he, he, he!

ja cie tylko ostrzegam. A przyszlosc ci pokaze czy mialem racje czy tez nie.
Pomagaj degeneratom dalej.

Data: 2009-10-14 11:01:17
Autor: Karol
Borubar Benhauer <jacek.kawecki3@op.pl> napisał(a):
Z domu to ty przygłupie wyniosłeś coś, co mogłeś sprzedac, zeby miec na wino. O moralności i etyce nie masz zielonego pojęcia.

 przeciez ty jestes nienormalny. Potrafisz tylko wklejac teksty z antypolskiej gadzinowki, wypisywac absurdalne bzdety i ublizac ludziom ktorzy te banialuki kwestionuja.

I w ten sposob widocznie sam zarabiasz na jakies cienkie wino, menelu i szujo.
 Takich jak ty wymozdzkow cala masa lize dupe na forach pijaczynie Adasiowi, za
judaszowe srebniki. Ohyda.

i spierdal, mi z oczu kanalio. Jak bym mial cie pod reka tobys inaczej spiewal

PLONK

Data: 2009-10-14 09:31:47
Autor: HaMMeR
"Liderzy PiS do więzienia!"
Borubar Benhauer wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

I nawet ten wsiowy madrala z piorami w doopie, tez jest twoim
autorytetem, ze musisz go pastowac, debilu? :))

Data: 2009-10-14 07:46:52
Autor: Karol
HaMMeR <tranzac@aster.pl> napisał(a):

I nawet ten wsiowy madrala z piorami w doopie, tez jest twoim
autorytetem, ze musisz go pastowac, debilu? :))

no rzeczywiscie, facet ma niezle porabane pod kopula. Skad tyle debili sie
namnozylo w Polsce, ja naprawde tego pojac nie potrafie.

Data: 2009-10-14 14:21:41
Autor: cytryna
HaMMeR <tranzac@aster.pl> napisał(a): > > I nawet ten wsiowy madrala z piorami w doopie, tez jest twoim
> autorytetem, ze musisz go pastowac, debilu? :))

no rzeczywiscie, facet ma niezle porabane pod kopula. Skad tyle debili sie
namnozylo w Polsce, ja naprawde tego pojac nie potrafie.

W czwartym, ostatnim stadium syfilisa nie tylko pióra wystają z odbytu ale także jak mówi Batka Cielebąk-Sawicka w sądzie to pachnące buty, kręcone zęby, markowa broda oraz złota biżuteria waniająca Porażką Obywatelską. Temu Warzywnemu bardzo pasi ten bimbrownik z Biłgoraja.

Data: 2009-10-14 14:40:39
Autor: mkarwan
Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:10c5.00000516.4ad5c255newsgate.onet.pl...
Temu
Warzywnemu bardzo pasi ten bimbrownik z Biłgoraja.

Czujny jesteś, mnie zmylił.
Kałecki przybrał żydowsko brzmiące nazwisko, wychodzi szydło z worka.

Data: 2009-10-14 09:36:07
Autor: Borubar Benhauer
"Liderzy PiS do więzienia!"

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał

I nawet ten wsiowy madrala z piorami w doopie, tez jest twoim
autorytetem, ze musisz go pastowac, debilu? :))

Gdybyś miał 1/100 częśc jego rozumu, to nie robiłbyś za idiote na tej grupie.

Przemek

 P.S.

Skąd wiesz o tych piórach?

Data: 2009-10-14 09:43:16
Autor: Piotr
"Liderzy PiS do więzienia!"
Dnia Wed, 14 Oct 2009 09:36:07 +0200, Borubar Benhauer napisał(a):

Skąd wiesz o tych piórach?

Bo masz je jeszcze na języku, Przemku.
Piotr

Data: 2009-10-14 10:25:30
Autor: mkarwan
"Liderzy PiS do więzienia!"
Użytkownik "Borubar Benhauer" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:hb3uh3$26h$1news.onet.pl...
Mariusz Kamiński popełnił fundamentalną zbrodnię. Jestem pewien, że w to zaangażowany jest Kaczyński i inni liderzy z PiS. Oni muszą wylądować w więzieniu - mówił w radiu TOK FM Janusz Palikot.

Palikotowi przydałby się dobry psycholog albo psychiatra.

Data: 2009-10-14 08:35:17
Autor: Karol
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):

Palikotowi przydałby się dobry psycholog albo psychiatra.
 przeciez ten glupek palikot, to alkoholik i degenerat, wiec nawet psychiatra
mu nie pomoze. Ci idioci nie zdaja sobie sprawy z tego, ze jak Niemcy przejma
wladze w Europie, to beda mialy pretekst do wprowadzenia terroru, jesli ocenia iz w poskomunitsycznych krajach degeneracja spoleczentwa przybrala zbyt
duze rozmiary. Ponadto juz od dawna wiadomo, ze w sieci nikt nie jest anonimowy i trawa staly
monitorin internautow.

Trz byc kompetnym bezmozgiem, aby te informacje lekcewazyc.

Data: 2009-10-14 15:01:54
Autor: pulsar
  Karol napisał(a):
Ponadto juz od dawna wiadomo, ze w sieci nikt nie jest anonimowy i trawa staly
monitorin internautow.

To kogoż 'oni' tak monitorują...

Trz byc kompetnym bezmozgiem, aby te informacje lekcewazyc.

Taaa, wiesz a jednak lekcewazysz...

pulsar

--
Byle co ,byle jak, ale pisac i pisac. /matsum/

Data: 2009-10-14 10:39:17
Autor: boukun
"Liderzy PiS do więzienia!"

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hb4227$p2d$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]