Lidl 06.05.2010

Data: 2010-04-29 15:09:48
Autor: BoDro
Lidl 06.05.2010
Jeden produkt "czysto" rowerowy - torba na kierę:

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index_9857.htm

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-04-29 15:38:18
Autor: Tomasz Minkiewicz
Lidl 06.05.2010
On Thu, 29 Apr 2010 15:09:48 +0200
BoDro <bolek@lolek.pl> wrote:

Jeden produkt "czysto" rowerowy - torba na kierę:

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index_9857.htm

A ja wczoraj w Lidlu widziałem imbusy, wyglądające na raczej przyzwoite
(mają napis CrV) za 16 zyla. Jak ktoś nie ma, to IMHO warto.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2010-04-29 15:46:35
Autor: Bartłomiej Zieliński
Lidl 06.05.2010
Użytkownik BoDro napisał:
Jeden produkt "czysto" rowerowy - torba na kierę:

To pewnie taka, jak mi ostatnio uciekła.

Data: 2010-04-29 16:30:16
Autor: Tomasso
Lidl 06.05.2010
Użytkownik "BoDro" napisał:

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index_9857.htm

A w Lidlu w Wieliczce leżą wciąż szorty z pampersem.

Data: 2010-04-29 16:38:02
Autor: Tomasso
Lidl 06.05.2010
Użytkownik "Tomasso" napisał:

A w Lidlu w Wieliczce leżą wciąż szorty z pampersem.

Właśnie - warto je kupić? Bo mam szorty kupione w decathlonie i jakoś mi nie leżą - wybitnie przeszkadza mi pampers i w ogóle sa workowate. Te z Lidla są lepsze?

Data: 2010-04-29 16:45:49
Autor: WOJO
Lidl 06.05.2010
Właśnie - warto je kupić? Bo mam szorty kupione w decathlonie i jakoś mi nie leżą - wybitnie przeszkadza mi pampers i w ogóle sa workowate. Te z Lidla są lepsze?
To zależy, jaką masz ....
Moja zwiedziła w nich kawałek Ukrainy i nie mogę złego słowa powiedzieć. :)
WOJO

Data: 2010-04-29 17:42:02
Autor: Tomasso
Lidl 06.05.2010
Użytkownik "WOJO" napisał:

To zależy, jaką masz ....

Wkładkę? W tych decathlonowych za 49 zł zwykła gąbka obszyta białą materią.

Moja zwiedziła w nich kawałek Ukrainy i nie mogę złego słowa powiedzieć. :)

W Lidlowych?

Data: 2010-04-29 18:01:57
Autor: charwel (Oo)==:::
Lidl 06.05.2010
W dniu 2010-04-29 17:42, Tomasso pisze:
Użytkownik "WOJO" napisał:

To zależy, jaką masz ....

Wkładkę? W tych decathlonowych za 49 zł zwykła gąbka obszyta białą materią.

Moja zwiedziła w nich kawałek Ukrainy i nie mogę złego słowa powiedzieć.
:)

W Lidlowych?

W Lidlowych lepsza, profilowana. (Mam też z Decathlonu - goooooorsze).
Niestety troszkę się przemieszcza przy jeździe i trzeba poprawiać.

charwel:)

Data: 2010-04-29 20:09:51
Autor: BoDro
Lidl 06.05.2010
Tomasso pisze:

W Lidlowych?

jeszcze nie miałem okazji testować szortów "w boju" . "Na sucho" - chyba nie powinno być problemu z wpiętym pampersem podczas jazdy, ale chodzenie może być mało sympatyczne - efekt kupy w pampersie :-). Natomiast jest ok. w konfiguracji bokserki z wkładką-szorty.

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-04-30 07:42:07
Autor: WOJO
Lidl 06.05.2010
Wkładkę? W tych decathlonowych za 49 zł zwykła gąbka obszyta białą materią.
d....

Moja zwiedziła w nich kawałek Ukrainy i nie mogę złego słowa powiedzieć. :)

W Lidlowych?
W Lidlowych. Kiedyś były w komplecie bokserki z pampersem + shorty. Podszedłem do tego sceptycznie, ale cena była zachęcająca.
Okazało się, że było to rozwiązanie, które się sprawdziło. Bokserki dało się założyć nie tylko do shortów z kompletu i naprawdę nie czułem dyskomfortu "pełnego pampersa". Porównywałem grubość pampersa do tych sprzedawancyh w Decathlonie i Lidlowy jest wąski i rozłożysty, a ten drugi gruby i "sterczący" :)
WOJO

Data: 2010-04-29 18:19:47
Autor: AL
Lidl 06.05.2010
Tomasso pisze:
[...]

czy lepsze od decathlonowych - to nie wiem.

ale IMHO wygodne i jak dla mnie calkiem wystarczajace - mimo, ze normalnie kupuje L, tu wziolem M i to byl strzal w 10 - leza jak ulal.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-04-30 15:51:12
Autor: Ryszard Mikke
Lidl 06.05.2010
AL <adam@skads.tam> napisał(a):
Tomasso pisze:

> czy lepsze od decathlonowych - to nie wiem.

ale IMHO wygodne i jak dla mnie calkiem wystarczajace - mimo, ze normalnie kupuje L, tu wziolem M i to byl strzal w 10 - leza jak ulal.

Khem...
A sprawdziła żona, czy zacisk nie jest ułamany? Bo wczoraj na półce przy
głównym wejsciu została taka i druga bez końcówek dodatkowych (mniejszy
problem, ale zawsze). Więcej egzemplarzy było na drugiej półce, pod ścianą...

rmikke

Data: 2010-04-29 21:20:43
Autor: Ryszard Mikke
Pompka z Reala [Re: Lidl 06.05.2010]
BoDro <bolek@lolek.pl> napisał(a):
Jeden produkt "czysto" rowerowy - torba na kierę:

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index_9857.htm

Podłączę się.
Wprawdzie nie w Lidlu, tylko w Realu i nie torba, tylko pompka,
ale donosze, że znów sprzedają pompki stacjonarne Profex, alu,
z manometrem. Od roku takową posiadam, i nadal ze śpiewem na ustach
pompuję do 5 atmosfer, więc polecam.

Nie wiem, czy pompuje Prestę.

rmikke

Data: 2010-04-30 16:25:26
Autor: AL
Ryszard Mikke pisze:
[...]

dzieki za info.
Wlasnie zona dostala nowa pozycje na liscie zakupow :) - dzwonila, ze dostala (byly dwie ostatnie) i jest na opakowaniu, ze obsluguje interesujacy mnie typ Sclaverand (czyli jak doczytalem jest to Presta) a takze Dunlop (zwykle) i Schrader (samochodowe).
Wieczorem wyprobuje co to warta jest pompka za 20pln.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-04-30 15:52:17
Autor: Ryszard Mikke
AL <adam@skads.tam> napisał(a):
Ryszard Mikke pisze:

> [...]

problem, ale zawsze). Więcej egzemplarzy było na drugiej półce, pod ścianą...

(tu miało być, a odpisałem pod innym Twoim postem...)

rmikke

Data: 2010-04-30 21:43:07
Autor: AL
Ryszard Mikke pisze:
AL <adam@skads.tam> napisał(a):
Ryszard Mikke pisze:
[...]

khem :)
zona - jak to kobita wziela pompke i ucieszona przyjechala do domu.
Proba pompowania nie wyszla, bo przy pompce nie bylo tych koncowek :)
Musialem pojechac i wymienili - faktycznie duzo pompek mialo te koncowki ulamane.
Wrocilem do domu - napompowalem kola - dziala.
(szkoda tylko, ze ta pompka wymaga nakrecenia wpierw na wentyl (presta) tej koncowki posredniczacej - wolalbym aby bylo z tym mniej roboty.
Ale trudno - wazne, ze dobrze i szybko napompowalo kolo i nie musze sie juz babrac z ta mala pomka, ktora woze przy rowerze.

--
pozdr
Adam (AL)

Lidl 06.05.2010