Lidl 12.07

Data: 2010-07-05 11:52:01
Autor: BoDro
Lidl 12.07
co prawda nie będzie artykułów typowo rowerowych, ale np. tanie okulary   sportowe:

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-03CC87DA-FFF83C14/lidl_pl/hs.xsl/index_11597.htm

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-07-05 12:15:53
Autor: Piotr M
Lidl 12.07
Dnia 05-07-2010 o 11:52:01 BoDro <bolek@lolek.pl> napisał(a):

co prawda nie będzie artykułów typowo rowerowych, ale np. tanie okulary    sportowe:

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-03CC87DA-FFF83C14/lidl_pl/hs.xsl/index_11597.htm

Okulary 100% UVA i UVB, z 2 parami wymiennych szkieł, etiu i szmatka i to  wszystko za 14zł? Nie wiedziałem że mogą być tak tanie okulary ze 100%  ochroną..

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-07-05 12:35:10
Autor: PeJot
Lidl 12.07
Piotr M pisze:
[...]

Pewnie to są chińskie procenty.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-07-12 16:02:32
Autor: Skolmi
Lidl 12.07
W dniu 2010-07-05 12:35, PeJot pisze:
Piotr M pisze:
[...]

No akurat tajwańskie według opisu na opakowaniu :)

Mi się podobają. Lekkie. Kilka szkieł. Fajny futerał.

Data: 2010-07-12 16:29:42
Autor: BoDro
Lidl 12.07
Skolmi pisze:

Mi się podobają. Lekkie. Kilka szkieł. Fajny futerał.

cena mimo wszystko atrakcyjna, bo same soczewki do okularów np. Accenta kosztują co najmniej kilkanaście złociszy :-)

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-07-13 01:09:56
Autor: wojtek_w_pracy
Lidl 12.07
On 12 Lip, 16:29, BoDro <bo...@lolek.pl> wrote:
Skolmi pisze:

> Mi się podobają. Lekkie. Kilka szkieł. Fajny futerał.

cena mimo wszystko atrakcyjna, bo same soczewki do okularów np. Accenta
kosztują co najmniej kilkanaście złociszy :-)

Szkielka pasuja do okularow Accent Onyx, a do samych okularow można od
biedy doczepic wkladke ze szkłami korekcyjnymi z Onykspw. Poza
niewatpliwymi plusami w postaci ceny, fajnego futeralu i ilosci
soczewek, okulary sa jednak gorzej wykonane od okularow Accenta i
sprawiaja wrazenie mniej solidnych.
pozdrawiam
wojtek_n

Data: 2010-07-13 02:33:26
Autor: (p)
Lidl 12.07
On 13 Lip, 10:09, wojtek_w_pracy <syn.szkla...@gmail.com> wrote:
[...]

Wczoraj kupiłem te najmniejsze (powierzchniowo). Istotnie, solidnie
nie wyglądają, ale nawet jesli wytrzymają parę miesięcy, to będzie
lepiej niż z 2x droższymi, które kupiłem w tymże Lidlu w ubiegłym
roku. Tamte nie dość, że (dla mnie) niezbyt wygodne, to jeszcze
wymiana szkieł nie tak łatwa jak w nowych, a i futerał mało poręczny.

P.
Wrocław

Data: 2010-07-13 21:31:33
Autor: BoDro
Lidl 12.07
(p) pisze:

[...]

no i zawsze można sprzedać na Allegro z uczciwym przebiciem - 15zł/50zł
:-)

http://www.allegro.pl/item1143503479_okulary_sportowe_crivit.html

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-07-05 12:40:34
Autor: bans
Lidl 12.07
W dniu 2010-07-05 12:15, Piotr M pisze:

Nie wiedziałem że mogą być tak tanie okulary ze
100% ochroną..

A dlaczego nie? Abstrahując od akurat tych okularów to te 100% nie dotyczy przecież całego widma, tylko zakresu UV.

--
bans

Data: 2010-07-05 13:33:17
Autor: Saurus
Lidl 12.07
W dniu 2010-07-05 12:40, bans pisze:
A dlaczego nie? Abstrahując od akurat tych okularów to te 100% nie
dotyczy przecież całego widma, tylko zakresu UV.

A czego jeszcze miało by dotyczyć? 100% "ochrony" w całym zakresie widma powodowałoby lekkie problemy z widocznością :-)

Data: 2010-07-05 13:34:16
Autor: bans
Lidl 12.07
W dniu 2010-07-05 13:33, Saurus pisze:

A czego jeszcze miało by dotyczyć? 100% "ochrony" w całym zakresie widma
powodowałoby lekkie problemy z widocznością :-)

Dlatego też się dziwiłem zdziwieniu Piotra ;)

Ale teraz doczytałem dopiero słowa "tak tanie" i wszystko jasne :)

--
bans

Data: 2010-07-05 13:47:49
Autor: BoDro
Lidl 12.07
Piotr M pisze:

Okulary 100% UVA i UVB, z 2 parami wymiennych szkieł, etiu i szmatka i to wszystko za 14zł? Nie wiedziałem że mogą być tak tanie okulary ze 100% ochroną..

nawet jeśli to chińskie procenty, to dla samych bezbarwnych szkiełek warto - jeśli Kowalski ma wypasione przeciwsłoneczne ale bez wymiennych "szybek", a chciałby w nocy pojeździć bez wywalania kolejnych stu złotych na drugą parę :-)

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-07-07 16:55:54
Autor: 666
Lidl 12.07
W sklepach BHP z odzieżą roboczą (W-wa to m.in. przy Elektoralnej i kiedyś Al. Jana Pawła II blisko Centralnego naprzeciwko) można
niedrogo kupić markowe okulary.
Akurat źle na moim nosie leżały, żałowałem bo tylko jakieś trzydzieści zeta.

-- -- -

Data: 2010-07-07 17:48:51
Autor: Dariusz K. Ładziak
Lidl 12.07
Użytkownik  666 napisał:
[...]

Nie przy Elektoralnej. Sklep przeniesiony na Anielewicza 3 róg Andersa (zaraz przy sklepie rowerowym - kiedyś były tam materiały ścierne, teraz materiały ścierne oraz sprzęt BHP i PPoż). Już prawie od roku.

--
Darek

Data: 2010-07-07 18:28:06
Autor: reme.k
Lidl 12.07
co prawda nie będzie artykułów typowo rowerowych, ale np. tanie okulary   sportowe:

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-03CC87DA-FFF83C14/lidl_pl/hs.xsl/index_11597.htm

ja se tę kurtkę obadam, za 30 dychy? może być spoko :)
http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index_11592.htm

--

Lidl 12.07