Lidl [wAw]

Data: 2011-04-26 20:41:21
Autor: kamil/Endurorider.pl
Lidl [wAw]
Byłem teraz (Ul. Budowlana) i tyle mam do powiedzenia:

1. Kaski są naprawdę ultra lekkie, przyjemne. Środek jak najbardziej ok!
2. Szory, całkiem całkiem. Na Budowlanej było M/L i ze 3 sztuki XL Nie były złe, ale wentylacja może byc dyskusyjna.
3. Buty - bardzo, ale to bardzo pozytywne zaskoczenie! Na pierwsze buty SPD to świat i ludzie. Gdyby było 45 to bym wziął dla kumpla bez zastanowienia, ale ostało się 44 oraz 43.
4. Rękawiczki olałem :P
5. Pingli brak w ogóle ;)
6. Koszulki olałem :P
7. Damskie szorty w kratkę naprawdę fajne :)

Muszę przyznać, że największe wrażenie zrobiły na mnie buty. Oferty są coraz ciekawsze. Na fr.org jest wątek jak mała książką i opowieści jak z mojego głębokiego dzieciństwa czyli kolejka od samego rana i szturm na ladę z towarem :)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-04-26 21:37:26
Autor: geos
Lidl [wAw]
kamil/Endurorider.pl wrote:

3. Buty - bardzo, ale to bardzo pozytywne zaskoczenie! Na pierwsze buty SPD to świat i ludzie. Gdyby było 45 to bym wziął dla kumpla bez zastanowienia, ale ostało się 44 oraz 43.

w lidlu na ursynowie są prawie same 45.

pozdrawiam,
geos

Data: 2011-04-26 22:00:22
Autor: kamil/Endurorider.pl
Lidl [wAw]

Użytkownik "geos" <geos@nowhere.invalid> napisał w wiadomości news:ip76tn$89m$1news.task.gda.pl...
w lidlu na ursynowie są prawie same 45.

Dzięki, przekaże :)

Data: 2011-04-27 11:29:02
Autor: Wojtas
Lidl [wAw]
W dniu 2011-04-26 20:41, kamil/Endurorider.pl pisze:

5. Pingli brak w ogóle ;)

No właśnie - orientuje się ktoś gdzie są w Wawie?

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2011-04-27 10:30:13
Autor: Ryszard Mikke
Lidl [wAw]
Wojtas <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> napisał(a):
W dniu 2011-04-26 20:41, kamil/Endurorider.pl pisze:

> 5. Pingli brak w ogóle ;)

No właśnie - orientuje się ktoś gdzie są w Wawie?

Na Grochowskiej było sporo.

rmikke

--

Lidl [wAw]