Lidl - 26.08.2010

Data: 2010-08-19 00:08:41
Autor: BoDro
Lidl - 26.08.2010
Akcesoria rowerowe:

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-8334CA93-087B3E46/lidl_pl/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate=12406

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E
bodro_malpa_wp.pl

Data: 2010-08-18 22:22:12
Autor: Krzyś Cierpiętnik
Lidl - 26.08.2010
BoDro wrote:
Akcesoria rowerowe:

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-8334CA93-087B3E46/lidl_pl/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate=12406

Co to są "skarpetki do walkingu"? To już nie ma skarpetek do chodzenia?

--
Krzyś

Data: 2010-08-19 00:35:58
Autor: BoDro
Lidl - 26.08.2010
Krzyś Cierpiętnik pisze:

Co to są "skarpetki do walkingu"? To już nie ma skarpetek do chodzenia?

one mają specjalne zbrojenie, zapobiegające możliwości przypadkowego zranienia się kijkiem stopę. Czym to się może skończyć pokazuje przypadek francuskiego kompozytora J-B. Lully:

"Lully uderzył się więc niechcący taką laską w stopę dyrygując z pasją zespołem muzycznym, z którego wykonania akurat nie był zadowolony. Kilka tygodni później zmarł wskutek zainfekowania rany."

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-08-18 16:06:38
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
Lidl - 26.08.2010
Jak jest temat o Lidlu to sie podczepie - liczniki ktore byly ostatnio
maja "ukryta" opcje, pozwalajaca ukryc nieuzywane funkcje (np kalorie,
albo timer). Odkryliscie juz, czy tylko ja mialem uboga instrukcje:)?
Odnosnie wykonania to jeden z licznikow juz padl, resetuje sie co
jakis czas, drugi dziala, ale uchwyt jest beznadziejny i licznik spada
czasami:/

Data: 2010-08-19 06:50:40
Autor: sykmie
Lidl - 26.08.2010
On 19 Sie, 01:06, Michał 'miok' Rzeźnik <michal....@gmail.com> wrote:
[...]

Mnie tez się resetował więc zgłosiłem reklamację i bez problemu, na
miejscu dostałem zwrot gotówki.

sykmie

Data: 2010-08-19 07:50:14
Autor: MadMan
Lidl - 26.08.2010
Dnia Wed, 18 Aug 2010 16:06:38 -0700 (PDT), Michał 'miok' Rzeźnik
napisał(a):

Jak jest temat o Lidlu to sie podczepie - liczniki ktore byly ostatnio
maja "ukryta" opcje, pozwalajaca ukryc nieuzywane funkcje (np kalorie,
albo timer). Odkryliscie juz, czy tylko ja mialem uboga instrukcje:)?

Podziel się tą wiedzą, ja nie odkryłem, a chętnie bym kilka odkrył. Wiem że jest tryb "basic", ale on ukrywa temperaturę, którą bym sobie
zostawił. A co do nowej oferty - fajna koszulka, tylko czemu męskie znowu od M się
zaczynają?

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-08-19 08:27:20
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
Lidl - 26.08.2010
On 19 Sie, 05:50, MadMan <madma...@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:
Podziel się tą wiedzą, ja nie odkryłem, a chętnie bym kilka odkrył.
Wiem że jest tryb "basic", ale on ukrywa temperaturę, którą bym sobie
zostawił.
Wchodzisz w opcje zmiany trybu Easy/Advanced, wybierasz Easy (ale nie
zatwierdzasz) i lewy przycisk na kilka sekund przytrzymaj - pojawi się
menu w którym po kolei są opcje i można wybrac On/Off. Max mam dwa
razy, nie wiem dlaczego i nie będzie działał przycisk skrótu do
zegarka jak w trybie Advanced, tylko do Tripdst.

Data: 2010-08-19 18:10:34
Autor: MadMan
Lidl - 26.08.2010
Dnia Thu, 19 Aug 2010 08:27:20 -0700 (PDT), Michał 'miok' Rzeźnik
napisał(a):

Wchodzisz w opcje zmiany trybu Easy/Advanced, wybierasz Easy (ale nie
zatwierdzasz) i lewy przycisk na kilka sekund przytrzymaj - pojawi się
menu w którym po kolei są opcje i można wybrac On/Off.

Czy w tę opcję da się wejść inaczej niż przez "reset"? Bo ja tylko tak
odkryłem, i jak przytrzymuję lewy to zatwierdza...

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-08-19 09:57:44
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
Lidl - 26.08.2010
napisał(a):

> [...]

Czy w tę opcję da się wejść inaczej niż przez "reset"? Bo ja tylko tak
odkryłem, i jak przytrzymuję lewy to zatwierdza...
Robię tak: LIGHT (4sek) -> zmieniam na EASY -> LEWY (3sek) i włącza
sie to menu. Resetuje tylko poprzednia wycieczke.
film - http://www.youtube.com/watch?v=SqXTc1yDLaE

Data: 2010-08-19 19:06:01
Autor: MadMan
Lidl - 26.08.2010
Dnia Thu, 19 Aug 2010 09:57:44 -0700 (PDT), Michał 'miok' Rzeźnik
napisał(a):

Robię tak: LIGHT (4sek) -> zmieniam na EASY -> LEWY (3sek) i włącza
sie to menu. Resetuje tylko poprzednia wycieczke.

W razie spotkania upomnij się o piwo. Działa :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-08-27 22:36:41
Autor: Konrad Kosmowski
Lidl - 26.08.2010
** BoDro <bolek@lolek.pl> wrote:

Co to są "skarpetki do walkingu"? To już nie ma skarpetek do chodzenia?

one mają specjalne zbrojenie,

Chyba chodziło o potworek językowy "walkingu". --
    +                                 '                      .-.     .
                               ,                         *    ) )
  http://kosmosik.net/                     .           .     '-'  . kK

Data: 2010-08-19 10:56:48
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Lidl - 26.08.2010
Dnia 19.08.2010 00:08 użytkownik BoDro napisał :
Akcesoria rowerowe:

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-8334CA93-087B3E46/lidl_pl/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate=12406

Znowu nie ma okularów. :-(

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2010-08-19 11:30:05
Autor: Alfer_z_pracy
Lidl - 26.08.2010
Mikołaj \"Miki\" Menke napisał:
Znowu nie ma okularów. :-(

Skoro o okularach Lidlowskich to dorzucę swoje kilka groszy. Jeżdżę w nich non-stop od dnia zakupu, no ładnych x godzin przejeździły. I w mieście i w terenie. Kilka uwag:
# Wymienne szkła to super sprawa, niestety są dość delikatne, znaczy rysują się
# Podczas wielkich upałów, na podjazdach etc. pot z czoła wlatuje do środka po ramce okularów i trzeba czasem się zatrzymać, przetrzeć - miałem wrażenie że w tych tanich Deathlonowych zdarzało się to rzadziej >>> być może dlatego, że Lidlowe są maleńkie, przylegają do twarzy
# W jednej z par dosłownie podczas pierwszej wycieczki odpadł jeden z gumowych nosków, na drugiej - drugi. W drugiej, bardziej używanej parze póki co ostały się oba :)
# Najbardziej lubię szkła pomarańczowe, dają piękny kontrast np. na chmurach i ogólnie dają wrażenie soczystych, żwawych i optymistycznych kolorów (czasem je zsuwam na próbę i okazuje się że jedziemy przez bury krajobraz, który w okularach wygląda o wiele lepiej)

Gdybym zapłacił za nie 300 zł wściekłbym się, ale za tę cenę (ile to było, kilkanaście zł?) okulary są OK. Psuje mogą ich używać bez obaw że na nich usiądą czy zgubią, w końcu to nie majątek.

Pzdr
A.

Data: 2010-08-19 14:10:17
Autor: Fabian
Lidl - 26.08.2010
W dniu 19.08.2010 11:30, Alfer_z_pracy pisze:
Mikołaj \"Miki\" Menke napisał:
Znowu nie ma okularów. :-(

Skoro o okularach Lidlowskich to dorzucę swoje kilka groszy. Jeżdżę w

Nadmienie, że przynajmniej w moim lidlu, rodzajów okularów były co
najmniej 2, jak nie 3.

Ostatnie, które kupiłem mają IMHO tylko jedną wadę - są srebrne ;)
Wcześniejsze mają mniejsze szkła i zbyt blisko oczu - haczyłem rzęsami.

Jak się pojawią jeszcze takie same to kupię 2 pary. Za nie całe 15 zł są
rewelacyjne.

Fabian.

Data: 2010-08-19 21:44:20
Autor: biodarek
Lidl - 26.08.2010
Fabian pisze:
Nadmienie, że przynajmniej w moim lidlu, rodzajów okularów były co
najmniej 2, jak nie 3.

Rzeczywiście cena była świetna. Ale pooglądałem je sobie, poprzymierzałem różne rodzaje i jednak się nie skusiłem.

Za to nabyłem koalicyjkę odblaskową. Ale chyba jest z grupy "dla motocyklistów", bo ma obwód w pasie mieszczący potężny "mięsień" piwny plus gruba kurtka. No ale da się też wyregulować na normalny obwód pasa.

--
biodarek

Data: 2010-08-22 02:30:35
Autor: Michal Brzozowski
Lidl - 26.08.2010
On Aug 19, 12:08 am, BoDro <bo...@lolek.pl> wrote:
Akcesoria rowerowe:

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-8334CA93-087B3E46/lidl_pl/hs.xsl/...

Dzieki za info. Probowal ktos tej pompki stojacej?

Data: 2010-08-23 18:53:43
Autor: Jacek Kawa
Lidl - 26.08.2010
Michal Brzozowski wrote what no Michal Brzozowski has written before
Akcesoria rowerowe:

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-8334CA93-087B3E46/lidl_pl/hs.xsl/...

Dzieki za info. Probowal ktos tej pompki stojacej?

Dopóki się nie rozleciała (czyli jakieś 2 miesiące) była naprawdę super.

:>

Generalnie rozszczelniła się przy podstawie. Próby reanimacji skończyły
się niepowodzeniem.

Jacek Kawa  **Exotic ideas embedded in particular languages require
                 those languages for expression. [F.Herbert]**

Data: 2010-08-23 22:08:03
Autor: Norbert
Lidl - 26.08.2010
Generalnie rozszczelniła się przy podstawie. Próby reanimacji skończyły
się niepowodzeniem.

Cos nie tak z pompka czy moze po prostu wezyk puscil, czesto spadaja te wezyki, trzeba je zalozyc na klej i dodatkowo skrecic obejma. Zastanawiam sie czy jej nie kupic. Mam pompke samochodowa ale ona styka do 5 atm, pozniej jest cholernie ciezko pompowac. Moze lepiej zainwestwac w pompke od amora, wiem ze trzeba sie namachac, ale napompuje kazde kolo i do 15 atm.

Data: 2010-08-23 22:47:59
Autor: Wojtas
Lidl - 26.08.2010
W dniu 2010-08-23 22:08, Norbert pisze:

[...]

Wg. mnie warto. Ale trzeba brać pod uwagę, że może się rozszczelnić u podstawy i trzeba będzie wkleić na żywicę.
Do 8 atm z pompowaniem nie ma problemów, dalej nie próbowałem.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2010-08-24 00:05:51
Autor: Piotrpo
Lidl - 26.08.2010
On 23 Sie, 22:47, Wojtas <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> wrote:
> [...]

podstawy i trzeba będzie wkleić na żywicę.
Do 8 atm z pompowaniem nie ma problemów, dalej nie próbowałem.
Mam (chyba) ten model - w lidl'u było ich kilka - wady to kiepski
montaż i nieszczelność. Poprawiłem mocowanie wężyka w pompce i służy
mi do dziś dnia. Bez problemu pompuję koła do 4,5 atm - więcej nie
potrzebuję. Za tę cenę, moim zdaniem bardzo dobry zakup.

Data: 2010-08-24 11:46:05
Autor: ikov
Lidl - 26.08.2010
[...]

Mam taką lidlowską sprzed dwóch (bodajże) lat i do dziś służy bezawaryjnie. Koła pompuje do 10 atm., więc skoro z tym daje rade, to nawet jeśli teraz się rozleci, to już uczciwie odpracowała swoją cenę.

Data: 2010-08-23 22:46:22
Autor: Wojtas
Lidl - 26.08.2010
W dniu 2010-08-23 20:53, Jacek Kawa pisze:

Generalnie rozszczelniła się przy podstawie. Próby reanimacji skończyły
się niepowodzeniem.

Się bierze żywicę epoksydową i działa do dziś :)
Niestety w mojej (to już jest drugi sezon) końcówka (zacisk) zaczyna dogorywać - z chęcią odkupię jeśli ci niepotrzebna.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2010-08-24 11:48:55
Autor: Fabian
Lidl - 26.08.2010
W dniu 22.08.2010 11:30, Michal Brzozowski pisze:
On Aug 19, 12:08 am, BoDro <bo...@lolek.pl> wrote:
Akcesoria rowerowe:

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-8334CA93-087B3E46/lidl_pl/hs.xsl/...

Dzieki za info. Probowal ktos tej pompki stojacej?

Nie tą samą, ale 2 akcje wcześniej w lidlu kupiłem podobne - 2 szt.
Jedną do pracy i jedną do domu. Jak za tą cenę to opłaca się. Jedną z
nich musiałem trochę uszczelnić, bo gdzieś przepuszczała. Przepuszcza
dalej, ale mniej, tak czy inaczej do 8 atm. bez problemu się pompuje,
przy pompowaniu do 10 trzeba się wykazać szybkością ;) Za to druga
działa bez pudła, a jest częściej używana (bo lepiej działa :P).

Fabian.

Data: 2010-08-22 09:42:34
Autor: Piotr M
Lidl - 26.08.2010
A ciekawe czy ta lampka będzie dobra, ktoś planuje zakup?

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-C10C3D1F-3E4215FB/lidl_pl/hs.xsl/index_12415.htm

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-08-22 11:56:03
Autor: BoDro
Lidl - 26.08.2010
Piotr M pisze:
A ciekawe czy ta lampka będzie dobra, ktoś planuje zakup?

pytanie retoryczne: czy w "dzisiejszych czasach" jest sens zawracać sobie głowę klasyczną lampką żarówkową? Ja uważam, że nie, nawet jeśli ma jakąś przewagę nad ledówką.

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-08-22 14:22:12
Autor: Norbert
Lidl - 26.08.2010
http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-C10C3D1F-3E4215FB/lidl_pl/hs.xsl/index_12415.htm

Jak chcesz na zarowke jeszcze to na allegro sa bardzo stare sigmy na 5AA i zarowke 2.4W w cenie do 10 zl :), protoplasci nowszych cubelight itp.
Ja taka przerobilem na diode Cree R5, dodajac radiator i sterownik.

Data: 2010-08-26 10:00:05
Autor: mzimu
Lidl - 26.08.2010
On 22 Sie, 09:42, "Piotr M" <x...@xx.xx> wrote:
A ciekawe czy ta lampka będzie dobra, ktoś planuje zakup?

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-C10C3D1F-3E4215FB/lidl_pl/hs.xsl/...

kupilem.
przednia lampka swieci calkiem niezle, ale:
- zasilanie na 5x AA (!)
- kiepska plastikowa obudowa, zwlaszcza klapka od baterii nie budzi
zaufania.
tylnia:
- tez kiepski plastik, ale jakos bardziej przemyslana i wygladajaca na
odporniejsza konstrukcja
- zasilanie na 2x AAA
- swieci swietnie, za te pieniadze bylaby niemal idealna gdyby nie
brak jakiegokolwiek trybu migajacego.

za to koszulka i zwlaszcza rekawiczki bardzo fajne i niezle wykonane,
polecam.

Data: 2010-08-26 20:59:17
Autor: Piotr M
Lidl - 26.08.2010
Dnia 26-08-2010 o 19:00:05 mzimu <mmzimu@gmail.com> napisał(a):

za to koszulka i zwlaszcza rekawiczki bardzo fajne i niezle wykonane,
polecam.

A te rękawiczki, jak myślisz, w jakiej minimalnej temperaturze da się  jechać aby było ciepło, no np ok 1h jazdy.

Data: 2010-08-26 21:26:45
Autor: BoDro
Lidl - 26.08.2010
Piotr M pisze:

A te rękawiczki, jak myślisz, w jakiej minimalnej temperaturze da się jechać aby było ciepło, no np ok 1h jazdy.

dołączam się do pytania, bo nie oglądałem rękawiczek, gdyż interesowała mnie koszulka i spodnie. Jeśli jednak wyglądają na ciepłe - powiedzmy do -5st/2h jazdy - może bym się skusił...

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-08-26 14:46:33
Autor: mzimu
Lidl - 26.08.2010
On 26 Sie, 21:26, BoDro <bo...@lolek.pl> wrote:
Piotr M pisze:

> [...]

dołączam się do pytania, bo nie oglądałem rękawiczek, gdyż interesowała
mnie koszulka i spodnie. Jeśli jednak wyglądają na ciepłe - powiedzmy do

bez doswiadczen w warunkach bojowych ciezko stwierdzic na pewno, ale
tak na oko to mysle ze przy takich temperaturach dadza rade.

Data: 2010-08-26 15:03:03
Autor: mzimu
Lidl - 26.08.2010
Data: 2010-08-27 01:01:33
Autor: Piotrpo
Lidl - 26.08.2010
On 26 Sie, 19:00, mzimu <mmz...@gmail.com> wrote:
> [...]

brak jakiegokolwiek trybu migajacego.

za to koszulka i zwlaszcza rekawiczki bardzo fajne i niezle wykonane,

Lampki to dla mnie absurd - w muzeum techniki były by odpowiednim
eksponatem ale nie na rowerze.
Koszulki bardzo fajne z tkaniny podobnej do mikrofibry, na metce
coolmax i faktycznie w trakcie jazdy się sprawdza
Rękawiczki jakoś mnie odrzucały - mało wygodne, sztywne i jak dla mnie
niedopasowane. Cienkie i nieprzewiewne za to.

Data: 2010-08-27 17:16:46
Autor: mzimu
Lidl - 26.08.2010
On 27 Sie, 10:01, Piotrpo <piot...@gmail.com> wrote:
Lampki to dla mnie absurd - w muzeum techniki były by odpowiednim
eksponatem ale nie na rowerze.

swieca dobrze, a ten zabytek w porownaniu do rozpadajacego sie kellysa
na diodach ktorego posiadam ma wielka zalete: swieci szeroko i
porzadnie oswietla droge. pewnie, ze wolalbym cos co zjada mniej
baterii i mniej wazy, ale poki na takie cos nie uzbieram to za te
pieniadze daja rade.

Data: 2010-08-27 22:33:51
Autor: Piotr M
Lidl - 26.08.2010
Dnia 27-08-2010 o 10:01:33 Piotrpo <piotrpo@gmail.com> napisał(a):

Rękawiczki jakoś mnie odrzucały - mało wygodne, sztywne i jak dla mnie
niedopasowane. Cienkie i nieprzewiewne za to.

Bardzo fajne rękawiczki, za 19zł to darmo, kupiłem te pośrodku, mają fajny  odblaskowy pasek. Zastanawiałem się nad tymi po prawej ale wybrałem te  pośrodku, zapinane na rzep to lepiej przylegają, ale za to mają malutką  taką szparkę co może coś tam zimno dmuchać :D a te "kominowate" są  szczelne, ale pomyślałem bez przesadyzmu, 19zł...

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index_12434.htm

Data: 2010-08-29 14:38:33
Autor: kml
Lidl - 26.08.2010

Użytkownik "BoDro" <bolek@lolek.pl> napisał w wiadomości news:i4hll5$qn0$1inews.gazeta.pl...
Akcesoria rowerowe:

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-8334CA93-087B3E46/lidl_pl/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate=12406

Kupiłem sobie dwie pary skar rowerowych - wyglądają całkiem oki. Niestety kaski były tylko małe, a chciałem namówić znajomego żeby sobie kupił. Pompki na oczy nie widziałem :( Rękawiczki były długie po ok 20 zeta, ale takie ani letnie, ani jesienne, ani zimowe. Ch G W w sumie więc je olalem. Gdzieś tam walały się softshelle po ok 80 zeta i wyglądały nawet nawet, ale w moim rozmiarze były wyłącznie czerwone więc ble.

Generalnie to przed wczoraj towar był makabrycznie przebrany i zacząłem się zastanawiac czy obsługa sklepu nie wykupuje co fajniejszych rzeczy :) Sklep na Conrada.

Wszystkie te akcje lidlowe są fajne, ale ANI RAZU nie miałem okazji zobaczyć takiego zaopatrzenia sklepu co by powiedzieć iż był wybór ;(

kml
12/08/2010 1 część tesu lampy Stork.

Data: 2010-08-29 13:30:27
Autor: piecia aka dracorp
Lidl - 26.08.2010
Dnia Sun, 29 Aug 2010 14:38:33 +0200, kml napisał(a):

Wszystkie te akcje lidlowe są fajne, ale ANI RAZU nie miałem okazji
zobaczyć takiego zaopatrzenia sklepu co by powiedzieć iż był wybór ;(

Odwiedź małe miasto a na pewno coś znajdziesz. Jak przestanie padać to jadę zobaczyć co zostało jeszcze w sklepie z czwartku.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-08-29 14:43:49
Autor: Piotr M
Lidl - 26.08.2010
Dnia 29-08-2010 o 14:38:33 kml <AflySteX@gaozefta.lp> napisał(a):

Generalnie to przed wczoraj towar był makabrycznie przebrany i zacząłem  się zastanawiac czy obsługa sklepu nie wykupuje co fajniejszych rzeczy

W moim Lidlu tez często są już rzeczy przebrane, wygląda to tak jakby już  same ostatki.

A może dlatego, że towar idzie np tu? :)

http://allegro.pl/rekawiczki-rowerowe-antyposlizgowe-i1198518103.html

Data: 2010-08-29 14:46:01
Autor: MadMan
Lidl - 26.08.2010
Dnia Sun, 29 Aug 2010 14:38:33 +0200, kml napisał(a):

Wszystkie te akcje lidlowe są fajne, ale ANI RAZU nie miałem okazji zobaczyć takiego zaopatrzenia sklepu co by powiedzieć iż był wybór ;(

Masz pecha, ja w zeszłym roku mogłem przebierać do woli (no, ale byłem
rano). Z tym że tak jak piszę - koszulki są "planowo" od M, co nie do
końca mi pasuje. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-08-29 15:00:36
Autor: kml
Lidl - 26.08.2010

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości news:kdn8tx25nmyg.dlgrower.power.pl...
[...]

Przy następnej "akcji" też będę musiał się jakoś wyrwać z rańca to MOZE W KOŃCU coś mi się uda wybrać wedle preferencji a nie stanu na daną chwilę :|

Data: 2010-08-29 15:09:05
Autor: Fabian
Lidl - 26.08.2010
W dniu 29.08.2010 14:38, kml pisze:
Wszystkie te akcje lidlowe są fajne, ale ANI RAZU nie miałem okazji
zobaczyć takiego zaopatrzenia sklepu co by powiedzieć iż był wybór ;(

Jak wracam z pracy po godzinie 17 to często co ciekawsze towary są
przebrane. Chociaż teraz nie było najgorzej. No niestety aby był pełny
wybór trzeba być po otwarciu. Jak mi na czymś zależy to zawsze nastawiam
się na wizytę przed pracą - mam na 8:30 więc udaje się ;) Ewentualnie w
drodze powrotnej do domu mogę odwiedzić 3 różne lidle.

Fabian.

Data: 2010-08-29 19:43:35
Autor: Alfer
Lidl - 26.08.2010
kml napisał:
Generalnie to przed wczoraj towar był makabrycznie przebrany i zacząłem się zastanawiac czy obsługa sklepu nie wykupuje co fajniejszych rzeczy :) Sklep na Conrada.

He he, też tam wczoraj byłem, i takoż nawet przymierzałem tego softszela czerwonego, i tak samo uznałem że jest ble :-)

Teraz akurat jest remont, ale niedaleko od Conrada jest następny L. (przy ratuszu bemowskim) i mam wrażenie, że łatwiej tam coś dorwać.

A.

Data: 2010-08-29 19:48:46
Autor: kml
Lidl - 26.08.2010

Użytkownik "Alfer" <alferbezspamu@mp.pl> napisał w wiadomości news:i5e687$8c5$1newsread1.aster.pl...

He he, też tam wczoraj byłem, i takoż nawet przymierzałem tego softszela czerwonego, i tak samo uznałem że jest ble :-)

No ja czerwnogo (takiego jak tamten) to zdzierżyć nie mogę :D Poza tym starsznie mało jest rzeczy w rozmiarach innych niż M etc ;/ Dyskryminacja!

Teraz akurat jest remont, ale niedaleko od Conrada jest następny L. (przy ratuszu bemowskim) i mam wrażenie, że łatwiej tam coś dorwać.

Ja najczęsciej bywam na Budowlanej, ale też remontują do końca miesiąca. Normalnie lada chwila i będzie zabawa jak za nieboszki komuny z tymi zakupami :D Na 7:01 do Lidla po pompkę, gatki i koszulki :)