Lidl - 26.08.2010

Data: 2010-08-18 22:22:12
Autor: Krzyś Cierpiętnik
Lidl - 26.08.2010
BoDro wrote:
Akcesoria rowerowe:

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-8334CA93-087B3E46/lidl_pl/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate=12406

Co to są "skarpetki do walkingu"? To już nie ma skarpetek do chodzenia?

--
Krzyś

Data: 2010-08-19 00:35:58
Autor: BoDro
Lidl - 26.08.2010
Krzyś Cierpiętnik pisze:

Co to są "skarpetki do walkingu"? To już nie ma skarpetek do chodzenia?

one mają specjalne zbrojenie, zapobiegające możliwości przypadkowego zranienia się kijkiem stopę. Czym to się może skończyć pokazuje przypadek francuskiego kompozytora J-B. Lully:

"Lully uderzył się więc niechcący taką laską w stopę dyrygując z pasją zespołem muzycznym, z którego wykonania akurat nie był zadowolony. Kilka tygodni później zmarł wskutek zainfekowania rany."

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-08-18 16:06:38
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
Lidl - 26.08.2010
Jak jest temat o Lidlu to sie podczepie - liczniki ktore byly ostatnio
maja "ukryta" opcje, pozwalajaca ukryc nieuzywane funkcje (np kalorie,
albo timer). Odkryliscie juz, czy tylko ja mialem uboga instrukcje:)?
Odnosnie wykonania to jeden z licznikow juz padl, resetuje sie co
jakis czas, drugi dziala, ale uchwyt jest beznadziejny i licznik spada
czasami:/

Data: 2010-08-19 06:50:40
Autor: sykmie
Lidl - 26.08.2010
On 19 Sie, 01:06, Michał 'miok' Rzeźnik <michal....@gmail.com> wrote:
[...]

Mnie tez się resetował więc zgłosiłem reklamację i bez problemu, na
miejscu dostałem zwrot gotówki.

sykmie

Data: 2010-08-19 07:50:14
Autor: MadMan
Lidl - 26.08.2010
Dnia Wed, 18 Aug 2010 16:06:38 -0700 (PDT), Michał 'miok' Rzeźnik
napisał(a):

Jak jest temat o Lidlu to sie podczepie - liczniki ktore byly ostatnio
maja "ukryta" opcje, pozwalajaca ukryc nieuzywane funkcje (np kalorie,
albo timer). Odkryliscie juz, czy tylko ja mialem uboga instrukcje:)?

Podziel się tą wiedzą, ja nie odkryłem, a chętnie bym kilka odkrył. Wiem że jest tryb "basic", ale on ukrywa temperaturę, którą bym sobie
zostawił. A co do nowej oferty - fajna koszulka, tylko czemu męskie znowu od M się
zaczynają?

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-08-19 08:27:20
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
Lidl - 26.08.2010
On 19 Sie, 05:50, MadMan <madma...@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:
Podziel się tą wiedzą, ja nie odkryłem, a chętnie bym kilka odkrył.
Wiem że jest tryb "basic", ale on ukrywa temperaturę, którą bym sobie
zostawił.
Wchodzisz w opcje zmiany trybu Easy/Advanced, wybierasz Easy (ale nie
zatwierdzasz) i lewy przycisk na kilka sekund przytrzymaj - pojawi się
menu w którym po kolei są opcje i można wybrac On/Off. Max mam dwa
razy, nie wiem dlaczego i nie będzie działał przycisk skrótu do
zegarka jak w trybie Advanced, tylko do Tripdst.

Data: 2010-08-19 18:10:34
Autor: MadMan
Lidl - 26.08.2010
Dnia Thu, 19 Aug 2010 08:27:20 -0700 (PDT), Michał 'miok' Rzeźnik
napisał(a):

Wchodzisz w opcje zmiany trybu Easy/Advanced, wybierasz Easy (ale nie
zatwierdzasz) i lewy przycisk na kilka sekund przytrzymaj - pojawi się
menu w którym po kolei są opcje i można wybrac On/Off.

Czy w tę opcję da się wejść inaczej niż przez "reset"? Bo ja tylko tak
odkryłem, i jak przytrzymuję lewy to zatwierdza...

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-08-19 09:57:44
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
Lidl - 26.08.2010
napisał(a):

> [...]

Czy w tę opcję da się wejść inaczej niż przez "reset"? Bo ja tylko tak
odkryłem, i jak przytrzymuję lewy to zatwierdza...
Robię tak: LIGHT (4sek) -> zmieniam na EASY -> LEWY (3sek) i włącza
sie to menu. Resetuje tylko poprzednia wycieczke.
film - http://www.youtube.com/watch?v=SqXTc1yDLaE

Data: 2010-08-19 19:06:01
Autor: MadMan
Lidl - 26.08.2010
Dnia Thu, 19 Aug 2010 09:57:44 -0700 (PDT), Michał 'miok' Rzeźnik
napisał(a):

Robię tak: LIGHT (4sek) -> zmieniam na EASY -> LEWY (3sek) i włącza
sie to menu. Resetuje tylko poprzednia wycieczke.

W razie spotkania upomnij się o piwo. Działa :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-08-27 22:36:41
Autor: Konrad Kosmowski
Lidl - 26.08.2010
** BoDro <bolek@lolek.pl> wrote:

Co to są "skarpetki do walkingu"? To już nie ma skarpetek do chodzenia?

one mają specjalne zbrojenie,

Chyba chodziło o potworek językowy "walkingu". --
  http://kosmosik.net/                     .           .     '-'  . kK

Lidl - 26.08.2010