Lidl - 26.08.2010

Data: 2010-08-22 09:42:34
Autor: Piotr M
Lidl - 26.08.2010
A ciekawe czy ta lampka będzie dobra, ktoś planuje zakup?

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-C10C3D1F-3E4215FB/lidl_pl/hs.xsl/index_12415.htm

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-08-22 11:56:03
Autor: BoDro
Lidl - 26.08.2010
Piotr M pisze:
A ciekawe czy ta lampka będzie dobra, ktoś planuje zakup?

pytanie retoryczne: czy w "dzisiejszych czasach" jest sens zawracać sobie głowę klasyczną lampką żarówkową? Ja uważam, że nie, nawet jeśli ma jakąś przewagę nad ledówką.

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-08-22 14:22:12
Autor: Norbert
Lidl - 26.08.2010
http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-C10C3D1F-3E4215FB/lidl_pl/hs.xsl/index_12415.htm

Jak chcesz na zarowke jeszcze to na allegro sa bardzo stare sigmy na 5AA i zarowke 2.4W w cenie do 10 zl :), protoplasci nowszych cubelight itp.
Ja taka przerobilem na diode Cree R5, dodajac radiator i sterownik.

Data: 2010-08-26 10:00:05
Autor: mzimu
Lidl - 26.08.2010
On 22 Sie, 09:42, "Piotr M" <x...@xx.xx> wrote:
A ciekawe czy ta lampka będzie dobra, ktoś planuje zakup?

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-C10C3D1F-3E4215FB/lidl_pl/hs.xsl/...

kupilem.
przednia lampka swieci calkiem niezle, ale:
- zasilanie na 5x AA (!)
- kiepska plastikowa obudowa, zwlaszcza klapka od baterii nie budzi
zaufania.
tylnia:
- tez kiepski plastik, ale jakos bardziej przemyslana i wygladajaca na
odporniejsza konstrukcja
- zasilanie na 2x AAA
- swieci swietnie, za te pieniadze bylaby niemal idealna gdyby nie
brak jakiegokolwiek trybu migajacego.

za to koszulka i zwlaszcza rekawiczki bardzo fajne i niezle wykonane,
polecam.

Data: 2010-08-26 20:59:17
Autor: Piotr M
Lidl - 26.08.2010
Dnia 26-08-2010 o 19:00:05 mzimu <mmzimu@gmail.com> napisał(a):

za to koszulka i zwlaszcza rekawiczki bardzo fajne i niezle wykonane,
polecam.

A te rękawiczki, jak myślisz, w jakiej minimalnej temperaturze da się  jechać aby było ciepło, no np ok 1h jazdy.

Data: 2010-08-26 21:26:45
Autor: BoDro
Lidl - 26.08.2010
Piotr M pisze:

A te rękawiczki, jak myślisz, w jakiej minimalnej temperaturze da się jechać aby było ciepło, no np ok 1h jazdy.

dołączam się do pytania, bo nie oglądałem rękawiczek, gdyż interesowała mnie koszulka i spodnie. Jeśli jednak wyglądają na ciepłe - powiedzmy do -5st/2h jazdy - może bym się skusił...

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-08-26 14:46:33
Autor: mzimu
Lidl - 26.08.2010
On 26 Sie, 21:26, BoDro <bo...@lolek.pl> wrote:
Piotr M pisze:

> [...]

dołączam się do pytania, bo nie oglądałem rękawiczek, gdyż interesowała
mnie koszulka i spodnie. Jeśli jednak wyglądają na ciepłe - powiedzmy do

bez doswiadczen w warunkach bojowych ciezko stwierdzic na pewno, ale
tak na oko to mysle ze przy takich temperaturach dadza rade.

Data: 2010-08-26 15:03:03
Autor: mzimu
Lidl - 26.08.2010
Data: 2010-08-27 01:01:33
Autor: Piotrpo
Lidl - 26.08.2010
On 26 Sie, 19:00, mzimu <mmz...@gmail.com> wrote:
> [...]

brak jakiegokolwiek trybu migajacego.

za to koszulka i zwlaszcza rekawiczki bardzo fajne i niezle wykonane,

Lampki to dla mnie absurd - w muzeum techniki były by odpowiednim
eksponatem ale nie na rowerze.
Koszulki bardzo fajne z tkaniny podobnej do mikrofibry, na metce
coolmax i faktycznie w trakcie jazdy się sprawdza
Rękawiczki jakoś mnie odrzucały - mało wygodne, sztywne i jak dla mnie
niedopasowane. Cienkie i nieprzewiewne za to.

Data: 2010-08-27 17:16:46
Autor: mzimu
Lidl - 26.08.2010
On 27 Sie, 10:01, Piotrpo <piot...@gmail.com> wrote:
Lampki to dla mnie absurd - w muzeum techniki były by odpowiednim
eksponatem ale nie na rowerze.

swieca dobrze, a ten zabytek w porownaniu do rozpadajacego sie kellysa
na diodach ktorego posiadam ma wielka zalete: swieci szeroko i
porzadnie oswietla droge. pewnie, ze wolalbym cos co zjada mniej
baterii i mniej wazy, ale poki na takie cos nie uzbieram to za te
pieniadze daja rade.

Data: 2010-08-27 22:33:51
Autor: Piotr M
Lidl - 26.08.2010
Dnia 27-08-2010 o 10:01:33 Piotrpo <piotrpo@gmail.com> napisał(a):

Rękawiczki jakoś mnie odrzucały - mało wygodne, sztywne i jak dla mnie
niedopasowane. Cienkie i nieprzewiewne za to.

Bardzo fajne rękawiczki, za 19zł to darmo, kupiłem te pośrodku, mają fajny  odblaskowy pasek. Zastanawiałem się nad tymi po prawej ale wybrałem te  pośrodku, zapinane na rzep to lepiej przylegają, ale za to mają malutką  taką szparkę co może coś tam zimno dmuchać :D a te "kominowate" są  szczelne, ale pomyślałem bez przesadyzmu, 19zł...

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index_12434.htm