Lidl - 26.08.2010

Data: 2010-08-22 02:30:35
Autor: Michal Brzozowski
Lidl - 26.08.2010
On Aug 19, 12:08 am, BoDro <bo...@lolek.pl> wrote:
Akcesoria rowerowe:

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-8334CA93-087B3E46/lidl_pl/hs.xsl/...

Dzieki za info. Probowal ktos tej pompki stojacej?

Data: 2010-08-23 18:53:43
Autor: Jacek Kawa
Lidl - 26.08.2010
Michal Brzozowski wrote what no Michal Brzozowski has written before
Akcesoria rowerowe:

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-8334CA93-087B3E46/lidl_pl/hs.xsl/...

Dzieki za info. Probowal ktos tej pompki stojacej?

Dopóki się nie rozleciała (czyli jakie¶ 2 miesi±ce) była naprawdę super.

:>

Generalnie rozszczelniła się przy podstawie. Próby reanimacji skończyły
się niepowodzeniem.

Jacek Kawa  **Exotic ideas embedded in particular languages require
                 those languages for expression. [F.Herbert]**

Data: 2010-08-23 22:08:03
Autor: Norbert
Lidl - 26.08.2010
Generalnie rozszczelniła się przy podstawie. Próby reanimacji skończyły
się niepowodzeniem.

Cos nie tak z pompka czy moze po prostu wezyk puscil, czesto spadaja te wezyki, trzeba je zalozyc na klej i dodatkowo skrecic obejma. Zastanawiam sie czy jej nie kupic. Mam pompke samochodowa ale ona styka do 5 atm, pozniej jest cholernie ciezko pompowac. Moze lepiej zainwestwac w pompke od amora, wiem ze trzeba sie namachac, ale napompuje kazde kolo i do 15 atm.

Data: 2010-08-23 22:47:59
Autor: Wojtas
Lidl - 26.08.2010
W dniu 2010-08-23 22:08, Norbert pisze:

[...]

Wg. mnie warto. Ale trzeba brać pod uwagę, że może się rozszczelnić u podstawy i trzeba będzie wkleić na żywicę.
Do 8 atm z pompowaniem nie ma problemów, dalej nie próbowałem.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym ¶wiecie, proszę państwa.

Data: 2010-08-24 00:05:51
Autor: Piotrpo
Lidl - 26.08.2010
On 23 Sie, 22:47, Wojtas <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> wrote:
> [...]

podstawy i trzeba będzie wkleić na żywicę.
Do 8 atm z pompowaniem nie ma problemów, dalej nie próbowałem.
Mam (chyba) ten model - w lidl'u było ich kilka - wady to kiepski
montaż i nieszczelno¶ć. Poprawiłem mocowanie wężyka w pompce i służy
mi do dzi¶ dnia. Bez problemu pompuję koła do 4,5 atm - więcej nie
potrzebuję. Za tę cenę, moim zdaniem bardzo dobry zakup.

Data: 2010-08-24 11:46:05
Autor: ikov
Lidl - 26.08.2010
[...]

Mam tak± lidlowsk± sprzed dwóch (bodajże) lat i do dzi¶ służy bezawaryjnie. Koła pompuje do 10 atm., więc skoro z tym daje rade, to nawet je¶li teraz się rozleci, to już uczciwie odpracowała swoj± cenę.

Data: 2010-08-23 22:46:22
Autor: Wojtas
Lidl - 26.08.2010
W dniu 2010-08-23 20:53, Jacek Kawa pisze:

Generalnie rozszczelniła się przy podstawie. Próby reanimacji skończyły
się niepowodzeniem.

Się bierze żywicę epoksydow± i działa do dzi¶ :)
Niestety w mojej (to już jest drugi sezon) końcówka (zacisk) zaczyna dogorywać - z chęci± odkupię je¶li ci niepotrzebna.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym ¶wiecie, proszę państwa.

Data: 2010-08-24 11:48:55
Autor: Fabian
Lidl - 26.08.2010
W dniu 22.08.2010 11:30, Michal Brzozowski pisze:
On Aug 19, 12:08 am, BoDro <bo...@lolek.pl> wrote:
Akcesoria rowerowe:

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-8334CA93-087B3E46/lidl_pl/hs.xsl/...

Dzieki za info. Probowal ktos tej pompki stojacej?

Nie tą samą, ale 2 akcje wcześniej w lidlu kupiłem podobne - 2 szt.
Jedną do pracy i jedną do domu. Jak za tą cenę to opłaca się. Jedną z
nich musiałem trochę uszczelnić, bo gdzieś przepuszczała. Przepuszcza
dalej, ale mniej, tak czy inaczej do 8 atm. bez problemu siÄ™ pompuje,
przy pompowaniu do 10 trzeba się wykazać szybkością ;) Za to druga
działa bez pudła, a jest częściej używana (bo lepiej działa :P).

Fabian.

Lidl - 26.08.2010