[wAw] Lidl Budowlane

Data: 2010-07-13 11:03:25
Autor: kml
[wAw] Lidl Budowlane
Byłem wczoraj w lidlu na Budowlanej (cmenatrz bródnowkski) i były gaty (lycra), koszulki oraz ultra tanie okulary sportowe z wymiennymi szybami. Towar mocno przebrany, ale dla ludzi M/L coś jeszcze się znajdzie :) Bluzka, która podobno jest z coolmaxu, kosztuje 20 zeta więc warto. Lycra zdecydowane tańsza niż decathlon.

kml
Last update 14/06/2010 Zestaw do czyszczenia bukłaka za 15PLN :)

Data: 2010-07-13 18:07:04
Autor: Norbert
[wAw] Lidl Budowlane
[...]

Ja sie tez okupilem, koszulki po 20, gaty za 25 i kurtka za 30. Bardzo fajne za ta kase. I udalo mi sie wszystko XL znalezc jeszcze,ale to bylo wczoraj wczesnie.

Data: 2010-07-14 00:57:51
Autor: Piotrpo
Lidl Budowlane
On 13 Lip, 18:07, "Norbert" <i...@hate.spam> wrote:
> [...]

za ta kase. I udalo mi sie wszystko XL znalezc jeszcze,ale to bylo wczoraj

Jak  napisali, że jest z coolmax'u, to raczej jest :) Te gatki mają
wszytą podkładkę "rowerową"?
Okulary kupiłem jakiś czas temu za c.a. 50zł - do tej pory dobrze się
trzymają. Podobnie jak spodenki "combo", kask. Okulary, które ja
kupiłem, podobnie jak kask były nie brandowanymi produktami Cratoni.
W tchibo mają praktycznie te same produkty, czasami w innym designie,
za to 2x drożej - taki sklep "premium class" z tego robią.

Data: 2010-07-14 18:29:08
Autor: Norbert
Lidl Budowlane
Jak  napisali, że jest z coolmax'u, to raczej jest :) Te gatki mają
wszytą podkładkę "rowerową"?

Akurat teraz byly ogolnego zastosowania bez wkladki na tylek (takie bardziej do biegania, lekko obcisle). Z lidla mam rowerowe obcisle z wkladka zintegrowana na stale, jak tez takie luzne z wkladka wpinana na rzepy. Byly ostatnio. Ogolnie mam sporo ciuchow rowerowych z lidla i nie narzekam.

Data: 2010-07-13 22:11:43
Autor: gobo
[wAw] Lidl Budowlane
Ja kupiłem w Zgorzelcu w Lidlu okulary z wymiennymi szkłami - bardzo podobne w Tchibo kosztowały około 50zł, a dałem za nie około 13:) Dziś sprawdziłem je na trasie - nie zniekształcają i są wygodne. Super wybór za taką kasę!!! W zestawie jest nawet mini-torebka, gdzie można schować nieużywane szkła.
Piotr

Data: 2010-07-13 22:14:31
Autor: kml
[wAw] Lidl Budowlane

Użytkownik "gobo" <gobo007@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i1ih61$640$1news.onet.pl...
[...]

Też je kupiłem ale z myślą o wydrutowaniu mocowania szkieł do pingli optycznych ;) Pierwsze przymiarki potwierdzają iż jest to możliwe, ale jak to się skończy to nie wiem :D Chodziłem trochę w ciemnych szkłach i powiem, ze bardzo podoba mi się ich nasycenie - nie są sakramencko czarne.

Data: 2010-07-13 22:18:50
Autor: Wooyek
[wAw] Lidl Budowlane
sprawdziłem je na trasie - nie zniekształcają i są wygodne.

Hm, no to chyba robią postępy, bo mam prawie identyczne, jak te co teraz były, ale sprzed ok. roku i niestety wyraźnie "zakrzywiają czasoprzestrzeń"...

Data: 2010-07-13 23:48:59
Autor: kml
[wAw] Lidl Budowlane

Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości news:i1ihne$3t4$1inews.gazeta.pl...
sprawdziłem je na trasie - nie zniekształcają i są wygodne.

Hm, no to chyba robią postępy, bo mam prawie identyczne, jak te co teraz były, ale sprzed ok. roku i niestety wyraźnie "zakrzywiają czasoprzestrzeń"...

Moje pobieżne obserwacje nie wykazały zakrzywień, ale to trzeba sprawdzić jeszcze. Za 13 zeta to jest wypas :)))

Data: 2010-07-14 10:27:47
Autor: SERG
[wAw] Lidl Budowlane
Ktoś wie czy te okularki są jeszcze do dostania gdzieś w Warszawie?

Data: 2010-07-14 10:54:22
Autor: kml
[wAw] Lidl Budowlane

Użytkownik "SERG" <marcin_net@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i1jse2$417$1news.onet.pl...
Ktoś wie czy te okularki są jeszcze do dostania gdzieś w Warszawie?

Wczoraj _wydaje mi się_, że były na Budowlanej ale ręki sobie za to uciąć nie dam.

Data: 2010-07-14 11:17:28
Autor: Alfer_z_pracy
[wAw] Lidl Budowlane
Wczoraj _wydaje mi się_, że były na Budowlanej ale ręki sobie za to uciąć nie dam.

Takoż wczoraj były przy Górczewskiej × Powst. Śląskich.

A.

Data: 2010-07-14 15:07:43
Autor: kml
[wAw] Lidl Budowlane

Użytkownik "SERG" <marcin_net@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i1jse2$417$1news.onet.pl...
Ktoś wie czy te okularki są jeszcze do dostania gdzieś w Warszawie?

Na Budowlanej zostały 4 CZTERY pary okularów i jakieś niedobitki ciuchów...

Data: 2010-07-14 12:47:40
Autor: Raist
[wAw] Lidl Budowlane
Użytkownik "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:i1ha4r$gl2$1inews.gazeta.pl...
[...]

tak przy okazji:
w Poznaniu przy krzywoustego leżą pompki stacjonarne
cena 24,99 na auto/presta
oraz u-locki za 19,99

Raist

[wAw] Lidl Budowlane