[wAw] Lidl Budowlane

Data: 2010-07-13 22:11:43
Autor: gobo
[wAw] Lidl Budowlane
Ja kupiłem w Zgorzelcu w Lidlu okulary z wymiennymi szkłami - bardzo podobne w Tchibo kosztowały około 50zł, a dałem za nie około 13:) Dziś sprawdziłem je na trasie - nie zniekształcają i są wygodne. Super wybór za taką kasę!!! W zestawie jest nawet mini-torebka, gdzie można schować nieużywane szkła.
Piotr

Data: 2010-07-13 22:14:31
Autor: kml
[wAw] Lidl Budowlane

Użytkownik "gobo" <gobo007@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i1ih61$640$1news.onet.pl...
[...]

Też je kupiłem ale z myślą o wydrutowaniu mocowania szkieł do pingli optycznych ;) Pierwsze przymiarki potwierdzają iż jest to możliwe, ale jak to się skończy to nie wiem :D Chodziłem trochę w ciemnych szkłach i powiem, ze bardzo podoba mi się ich nasycenie - nie są sakramencko czarne.

kml
Last update 14/06/2010 Zestaw do czyszczenia bukłaka za 15PLN :)

Data: 2010-07-13 22:18:50
Autor: Wooyek
[wAw] Lidl Budowlane
sprawdziłem je na trasie - nie zniekształcają i są wygodne.

Hm, no to chyba robią postępy, bo mam prawie identyczne, jak te co teraz były, ale sprzed ok. roku i niestety wyraźnie "zakrzywiają czasoprzestrzeń"...

Data: 2010-07-13 23:48:59
Autor: kml
[wAw] Lidl Budowlane

Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości news:i1ihne$3t4$1inews.gazeta.pl...
sprawdziłem je na trasie - nie zniekształcają i są wygodne.

Hm, no to chyba robią postępy, bo mam prawie identyczne, jak te co teraz były, ale sprzed ok. roku i niestety wyraźnie "zakrzywiają czasoprzestrzeń"...

Moje pobieżne obserwacje nie wykazały zakrzywień, ale to trzeba sprawdzić jeszcze. Za 13 zeta to jest wypas :)))