[wAw] Lidl Budowlane

Data: 2010-07-14 10:27:47
Autor: SERG
[wAw] Lidl Budowlane
Ktoś wie czy te okularki są jeszcze do dostania gdzieś w Warszawie?

Data: 2010-07-14 10:54:22
Autor: kml
[wAw] Lidl Budowlane

Użytkownik "SERG" <marcin_net@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i1jse2$417$1news.onet.pl...
Ktoś wie czy te okularki są jeszcze do dostania gdzieś w Warszawie?

Wczoraj _wydaje mi się_, że były na Budowlanej ale ręki sobie za to uciąć nie dam.

kml
Last update 14/06/2010 Zestaw do czyszczenia bukłaka za 15PLN :)

Data: 2010-07-14 11:17:28
Autor: Alfer_z_pracy
[wAw] Lidl Budowlane
Wczoraj _wydaje mi się_, że były na Budowlanej ale ręki sobie za to uciąć nie dam.

Takoż wczoraj były przy Górczewskiej × Powst. Śląskich.

A.

Data: 2010-07-14 15:07:43
Autor: kml
[wAw] Lidl Budowlane

Użytkownik "SERG" <marcin_net@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i1jse2$417$1news.onet.pl...
Ktoś wie czy te okularki są jeszcze do dostania gdzieś w Warszawie?

Na Budowlanej zostały 4 CZTERY pary okularów i jakieś niedobitki ciuchów...