Lidl again

Data: 2014-05-27 17:43:33
Autor: Jacek
Lidl again
W dniu 2014-05-23 01:38, rmikke pisze:
Za tydzień:
http://www.lidl.pl/cps/rde/www_lidl_pl/hs.xsl/oferta.htm?id=304

(minipompki noĹĽnej nie kupujcie).
A to czemu?
Sąsiadka kupiła rok temu i 8 barów daje radę nabić bezproblemowo.
Osobiście sprawdzałem, bo sąsiadka jest za lekka i przy jej wadze max 6 wyciąga ;-)
Jacek

Data: 2014-05-29 00:07:50
Autor: rmikke
Lidl again
W dniu wtorek, 27 maja 2014 17:43:33 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
W dniu 2014-05-23 01:38, rmikke pisze:

> Za tydzień:
> http://www.lidl.pl/cps/rde/www_lidl_pl/hs.xsl/oferta.htm?id=304
>
> (minipompki nożnej nie kupujcie).

A to czemu?
S±siadka kupiła rok temu i 8 barów daje radę nabić bezproblemowo.
Osobi¶cie sprawdzałem, bo s±siadka jest za lekka i przy jej wadze max 6 wyci±ga ;-)

Nabyłem dwa egzemplarze, w jednym głowica puszcza bokiem powietrze,
drugi, owszem, pompuje do tych 5 bar, ale w porównaniu z ręczn±
pompk± stacjonarn± muszę się tyle nadymać, że mi się odechciewa.

Lidl again