Lidl again

Data: 2014-05-29 08:54:20
Autor: PeJot
Lidl again
W dniu 2014-05-23 01:38, rmikke pisze:
Za tydzień:
http://www.lidl.pl/cps/rde/www_lidl_pl/hs.xsl/oferta.htm?id=304

A co z *butami* - już macał/nabył ktoś ?

--
P.Jankisz

Data: 2014-05-29 10:40:37
Autor: twistedme
Lidl again
W dniu 2014-05-29 08:54, PeJot pisze:
W dniu 2014-05-23 01:38, rmikke pisze:
Za tydzień:
http://www.lidl.pl/cps/rde/www_lidl_pl/hs.xsl/oferta.htm?id=304

A co z *butami* - już macał/nabył ktoś ?

Nie miałem czasu, żeby je dokładnie obejrzeć, ale chyba zrobione są z takiej tektury/skaju jak te wszystkie tanie buty teraz. Jakoś mi się wydały strasznie delikatne. Jak mówię, nie miałem wiele czasu, żeby je pomacać, ale mi się nie podobały. Pomarańczowe strasznie walą po oczach, kolor żarówa, a nie taka czerwien jak w gazetce.

Chyba ludzie nie wiedzą w ogóle co to są za buty, bo jak byłem to mierzył je starszy gość, który nie wyglądał jakby widział kiedykolwiek pedały spd na oczy.

Kupiłem okulary, koszulkę (ale muszę oddać, bo XL jest strasznie mała) i rękawiczki. Okulary to też nie szczyt luksusu, ale postanowiłem dać im szansę :)

Także podsumowując - najlepsze rękawiczki.

pozdr

Lidl again