Lidl - akcesoria rowerowe

Data: 2010-03-15 08:11:51
Autor: WaldekEg
Lidl - akcesoria rowerowe
Narazie w gazetkach promocyjnych. Jak w zeszłym roku. Od 25 marca. Kaski jakoś dziwnie przypominają Cratoni Daily. Tyle, że cena 49,90 :) . No i trochę innych dupereli.

Data: 2010-03-17 13:07:43
Autor: Piotr 'Kosu' Kosewski
Lidl - akcesoria rowerowe
WaldekEg wrote:
Narazie w gazetkach promocyjnych. Jak w zeszłym roku. Od 25 marca. Kaski jakoś dziwnie przypominają Cratoni Daily. Tyle, że cena 49,90 :) . No i trochę innych dupereli.

Produkty Cratoni w Lidlu pojawią się nie pierwszy raz :) Niestety do gazetki dostępu nie mam, a na stronie cisza.

Tymczasem pragnę zauważyć, że można teraz kupić różne rzeczy do ogólnie pojętego czyszczenia i jest m.in. pasta do rąk (usuwanie smarów) i środek do czyszczenia na bazie octu. Ktoś czyścił octem rower? Cytrynowy pewnie jest lepszy, ale cena lidlowego interesująca - 5zł/l :].

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2010-03-18 09:06:39
Autor: Piotr P.
Lidl - akcesoria rowerowe
WaldekEg wrote:
Narazie w gazetkach promocyjnych. Jak w zeszÂłym roku. Od 25 marca. Kaski jakoÂś dziwnie przypominajÂą Cratoni Daily. Tyle, Âże cena 49,90 :) . No i trochĂŞ innych dupereli.

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-0D0CEB4B-BE04ECCE/lidl_pl/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate=8541

Pozdrowienia,
Piotr

Data: 2010-03-18 09:42:10
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Lidl - akcesoria rowerowe
Dnia 18.03.2010 09:06 użytkownik Piotr P. napisał :
WaldekEg wrote:
[...]

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-4BD8D539-4D321C8A/lidl_pl/hs.xsl/index_8565.htm
Czy ten kask "Crivit" to znowu jest jakiś Cratoni?

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2010-03-18 14:08:50
Autor: WaldekEg
Lidl - akcesoria rowerowe
http://www.bikekatalog.pl/2009/ubiory/1037/Cratoni.C-Daily/ tyle ze bez lamki. Tak przynajmniej wyglada.

Data: 2010-03-18 12:45:41
Autor: Tomasz Minkiewicz
Lidl - akcesoria rowerowe
On Thu, 18 Mar 2010 09:06:39 +0100
"Piotr P." <pandi@pandi.plNIELUBIESPAMU> wrote:

WaldekEg wrote:
> Narazie w gazetkach promocyjnych. Jak w zeszÂłym roku. Od 25 marca. Kaski > jakoÂś dziwnie przypominajÂą Cratoni Daily. Tyle, Âże cena 49,90 :) . No i > trochĂŞ innych dupereli. http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-0D0CEB4B-BE04ECCE/lidl_pl/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate=8541

Auć! Jak oni powiesili ten rower:
http://www.lidl.pl/static_content/lidl_pl/images/PL/PL_43488_01_b.jpg ?!

Przecież siodełko go będzie bolało.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2010-03-19 01:07:12
Autor: nb
Lidl - akcesoria rowerowe

WaldekEg wrote:
> Narazie w gazetkach promocyjnych. Jak w zeszÂłym roku. Od 25 marca.
> Kaski jakoÂś dziwnie przypominajÂą Cratoni Daily. Tyle, Âże cena 49,90
> [...]

?!

Przecież siodełko go będzie bolało.

Ale sztyca odpoczywa.

--
nb

Data: 2010-03-18 18:24:22
Autor: WaldekEg
Lidl - akcesoria rowerowe
Data: 2010-03-19 10:05:58
Autor: Doczu
Lidl - akcesoria rowerowe
W dniu 2010-03-18 18:24, WaldekEg pisze:

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-0D0CEB4B-BE04ECCE/lidl_pl/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate=8541

http://www.lidl-shop.de/de/Fit-in-den-Fruehling  Niemcy maja od dzisiaj :)
Ciekawe, ze sporo taniej ten sam towar

Dlatego mają tydzień wcześniej, by to co się tam nie sprzeda zdążyło dotrzeć do PL ;)

--
-= Pozdrawiam Doczu =-
adres do korespondencji

Data: 2010-03-19 14:01:41
Autor: Łukasz F. Tomczyk
Lidl - akcesoria rowerowe
W dniu 2010-03-15 08:11, WaldekEg pisze:
Narazie w gazetkach promocyjnych. Jak w zeszłym roku. Od 25 marca. Kaski
jakoś dziwnie przypominają Cratoni Daily. Tyle, że cena 49,90 :) . No i
trochę innych dupereli.

W zeszłym roku też były te kaski produkowane w tej samej fabryce co Cratoni. Ktoś stwierdził że być może są to kaski "gorsze", które niekoniecznie spełniają wszystkie wyśrubowane normy. W moim przypadku ta teoria się sprawdziła, bo w pierwszym tygodniu używania zepsuło się pokrętło regulacyjne ;)

pozdr
ŁukaszT

Data: 2010-03-19 14:28:11
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Lidl - akcesoria rowerowe
Dnia 19.03.2010 14:01 użytkownik Łukasz F. Tomczyk napisał :
[...]

Okulary też być może były "gorsze", bo niejednemu odpadły gumowe
nakładki na nos albo na zauszniki. Pękało też mocowanie zauszników.