Lidl dzisiejszy

Data: 2013-04-15 10:43:01
Autor: PeJot
Lidl dzisiejszy
Czołem. Miał ktoś już w rękach opony zwijane z Lidla ? Warte to swojej ceny ? Syn się trochę napalił, ale obawiam się że przy tej cenie po sezonie te opony staną się slickami.
--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2013-04-15 11:00:02
Autor: coaster
Lidl dzisiejszy
W dniu 15-04-2013 10:43, PeJot pisze:
Czołem. Miał ktoś już w rękach opony zwijane z Lidla ?

Ladnie to tak zwijac opony z Lidla? ;-)

Warte to swojej ceny ? Syn się trochę napalił, ale obawiam się że przy tej cenie po
sezonie te opony stanÄ… siÄ™ slickami.

IMHO zalezy od konkretnej opony. Nawet w REAL-u mozna czasem kupic dobra opone ogolnouzytkowa (drutowke).

--
PoZdR
"As a rule," said Holmes, "the more bizarre a thing is

Data: 2013-04-16 10:15:19
Autor: Marek
Lidl dzisiejszy
PeJot napisał:

Czołem. Miał kto¶ już w rękach opony zwijane z Lidla ? Warte to swojej ceny ?

Pewnie to już musztarda po obiedzie, ale odpowiem. Miałem, nie wiem, sprawdzę bo kupiłem.
Wzi±łem jedn± górsk±. W pudełku jest chińska Innova 2001 http://www.innovatires.com/tire_serch.php?xPA=IA-2001 .
Jest też dętka, więc od ceny opony można odj±ć dychę.
Przy okazji wzi±łem szorty. Ubogi model. Prawie bez kieszeni. Ale ma sensowny pampers. To nie przypinana na rzepy wkładka, tylko osobne portki z lajkry.

--
Marek

Data: 2013-04-21 11:47:29
Autor: Tomasso
Lidl dzisiejszy
Użytkownik "Marek" napisał:

Pewnie to już musztarda po obiedzie, ale odpowiem.

Wcale nie taka musztarda, w Kraku w Lidlach na Kobierzyńskiej i na Borkowskiej leż± opony, koszulki, szorty. Nawet ostatnie kaski zostały.

Pompek za to nie ma.

Data: 2013-04-22 10:37:25
Autor: Alfer_z_pracy
Lidl dzisiejszy
Tomasso napisał:
Wcale nie taka musztarda, w Kraku w Lidlach na Kobierzyńskiej i na Borkowskiej leż± opony, koszulki, szorty. Nawet ostatnie kaski zostały.

Wczoraj kupowałem jogurty w L. w /WAW/, leżały całe stada kasków, pampersów, koszulek itd. W porównaniu z zeszłym rokiem albo wyprodukowali na zapas, albo społeczeństwo zbiedniało, albo obkupili się już rok temu i w tym nie potrzebuj± :)

A.

Data: 2013-04-23 11:47:11
Autor: Tomasso
Lidl dzisiejszy
Użytkownik "Alfer_z_pracy" napisał:

albo społeczeństwo zbiedniało, albo obkupili się już rok temu

Stawiam na to, że dopadł nas syndrom "zielonej wyspy". Bez względu na to, jak gło¶no i dużo w mediach będzie o dobrobycie i zajebistych efektach piłki kopanej na rozwój drogownictwa, ludziom w kieszeni zostaje coraz mniej, albo co gorsza czarna dziura.

Data: 2013-04-24 11:19:09
Autor: Akarm
Lidl dzisiejszy
W dniu 2013-04-16 19:15, Marek pisze:
wzi±łem szorty. Ubogi model. Prawie bez kieszeni. Ale ma sensowny pampers. To nie przypinana na rzepy wkładka, tylko osobne portki z lajkry.

Czy nadaj± się do jazy na rowerze? Jaki¶ czas temu musiałem zwrócić, bo nadawały się jedynie do chodzenia, ewentualnie może do jazdy w pozycji wyprostowanej. Przy pochyleniu zjeżdżały z tyłka.

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2013-04-24 11:48:19
Autor: Eres
Lidl dzisiejszy
W dniu 24.04.2013 11:19, Akarm pisze:
Czy nadaj± się do jazy na rowerze? Jaki¶ czas temu musiałem zwrócić, bo
nadawały się jedynie do chodzenia, ewentualnie może do jazdy w pozycji
wyprostowanej. Przy pochyleniu zjeżdżały z tyłka.
Ja ich dlatego nie kupiłem, s± skrojone na równo i jak smigasz na maszynie z pochyłem to "rów" marĽnie

--
SiTeK - Kross Hexagon v6 2010
*-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -*

Data: 2013-04-30 12:34:01
Autor: Marek
Lidl dzisiejszy
Akarm:

Czy nadaj± się do jazy na rowerze?

Teraz to już na pewno musztarda po obiedzie. Kto kupił, ten wtopił, a kto nie kupił, nic nie stracił. W ostatni weekend miałem okazję sprawdzić w boju te gacie. Miały być na dupę, a s± do dupy. Nadaj± się do jazdy tylko dlatego, że im się nogawka w łańcuch nie wkręca. Ale to żadna rewelacja w krótkich.
Zewnętrzne gatki s± do¶ć kuse i w pochylonej pozycji odsłaniaj± górn± czę¶ć półdupków, ale honor producenta ratuje lajkrowa wkładka. A wła¶ciwie ratowałaby, gdyby szwy w niej nie pękały tak, jak glut Obcemu z pyska kapie - stale i bez limitu. Przynajmniej na razie limitu nie widać, choć nitki pękaj± przy każdym podci±gnięciu.
Boczne dziury, zakończone krótkimi workami z siatki, to nie kieszenie. To tylko wywietrzniki, choć pewnie producentowi wydaje się, że jednak to pierwsze. Ale wkładać tam można tylko rzeczy, które chcemy zgubić. Najprawdopodobniej wypadn± już przy pierwszym zajęciu pozycji siedz±cej.
Cóż... wła¶ciwie to ładne gacie na piesze spacery. Tylko po co do nich lajkra z pampersem?

--
Marek

Lidl dzisiejszy