Lidl - kask to Speq...

Data: 2011-04-26 10:08:13
Autor: Tomasso
Lidl - kask to Speq...
Wpadłem na szybko sprawdzić co i jak...

Kask to Speq, czyli Cratoni (ten sam adres, ta sama firma).

Nie wiem, jaki to model. Jest lżejszy o C-Daily, nie tylko na papierze. W ręku i na głowie lekki jak piórko. Wykonany w technologii in-mold, jako¶ć wtrysku i wykonania bdb. W zestawie dwa komplety wkł±dek dopasowuj±cych - z siatk± przeciw owadom i bez.

Z kolei buty to raczej no name - "producentem" jest:
Rieg & Niedermayer GmbH. Zillenhardtstraße 2 73037 Göppingen

Czyli po prostu importer z Chin.

Buty wygl±daj± solidnie, wzornictwo w obu wersjach IMHO na wysokim poziomie (żadnej wiochy). S± porz±dnie uszyte, bez nadlewek, wystaj±cych nitek, nie ¶mierdz± tanim plastikiem. Wkładka usztywniaj±ca na całej długo¶ci, więc s± sztywne. Wnętrze wyłożone przyjemnym w dotyku materiałem, jak twierdz± - coolmaksem.

Maszynka do łańcucha to Barbieri z naklejk± Crivit.

Koszulki fajne, szorty (zwł. damskie w kratkę) nawet bardzo.

Co ciekawe - w lidlu na Kobierzyńskiej pusto - ludzi zainteresowanych ofert± niewielu. Może ze ¶wi±t nie wrócili?

Data: 2011-04-26 08:55:19
Autor: piecia aka dracorp
Lidl - kask to Speq...
Dnia Tue, 26 Apr 2011 10:08:13 +0200, Tomasso napisał(a):

Z kolei buty to raczej no name - "producentem" jest: Rieg & Niedermayer
GmbH. Zillenhardtstraße 2 73037 Göppingen
Bardzo ciężkie w porównaniu do Shimano Mt41, ale sztywniejsze.

Maszynka do łańcucha to Barbieri z naklejk± Crivit.
T± sam± dawno temu kupił mi znajomy za większ± cenę. Teraz wzi±łem na zapas.

Koszulki fajne, szorty (zwł. damskie w kratkę) nawet bardzo.
Fakt szorty ciekawe, ale już w poprzednie wakacje zakupiłem sobie w rowerowym tuż przed wyjazdem i trochę przepłaciłem.

Co ciekawe - w lidlu na Kobierzyńskiej pusto - ludzi zainteresowanych
ofert± niewielu. Może ze ¶wi±t nie wrócili?
U mnie w Koszalinie pewnie przez kilka dni będzie leżało :)

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-04-26 10:54:10
Autor: souls_hunter
Lidl - kask to Speq...
Tomasso <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl> napisał(a):
Wpadłem na szybko sprawdzić co i jak...

Ja kupilem okulary z wymiennymi szklami (te z przeĽroczyst± ramk±) i za cholere nie wiem jak wymienic szkła, żeby nie uszkodzić samych szkieł albo nie połamać oprawki. Wie kto¶ jak się do nich dobrać?

Data: 2011-04-26 04:59:27
Autor: wizja
Lidl - kask to Speq...
On 26 Kwi, 12:54, " souls_hunter" <soulshunt...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
> [...]

nie wiem jak wymienic szkła, żeby nie uszkodzić samych szkieł albo nie połamać
oprawki. Wie kto¶ jak się do nich dobrać?

wysun±ć w górę/dół?

Data: 2011-04-26 12:45:54
Autor: Tomasz Minkiewicz
Lidl - kask to Speq...
On Tue, 26 Apr 2011 10:08:13 +0200
"Tomasso" <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl> wrote:

Z kolei buty to raczej no name - "producentem" jest:
Rieg & Niedermayer GmbH. Zillenhardtstraße 2 73037 Göppingen

Czyli po prostu importer z Chin.

Buty wygl±daj± solidnie, wzornictwo w obu wersjach IMHO na wysokim poziomie (¿adnej wiochy). S± porz±dnie uszyte, bez nadlewek, wystaj±cych nitek, nie ¶mierdz± tanim plastikiem. Wk³adka usztywniaj±ca na ca³ej d³ugo¶ci, wiêc s± sztywne. Wnêtrze wy³o¿one przyjemnym w dotyku materia³em, jak twierdz± - coolmaksem.

Nabyłem parkę dziś rano i właśnie przed chwilą chyłkiem wyskoczyłem
z pracy, żeby się w nich przejechać i zobaczyć jak się sprawują. Na
razie bez blokĂłw, tylko na platformach. I sÄ… OK, fajnie siÄ™ jeĹşdzi.
A fason majÄ… taki, ĹĽe ujdÄ… takĹĽe jako cywilne buty do chodzenia na co
dzień. Biorąc pod uwagę cenę, zamierzam wracając z roboty wpaść do Lidla
jeszcze raz i kupić na zapas. Tylko się zastanawiam, czy jeszcze jedną
parÄ™, czy od razu dwie (jak wyglÄ…da ta druga wersja? w moim Lidlu
wszystkie były takie same).

Koszulki fajne, szorty (zwÂł. damskie w kratkĂŞ) nawet bardzo.

Kupiłem męskie i nie w kratkę. Całe czarne, z drobnymi elemencikami
żółtymi. W każdym razie tak mi się wydawało, jak je oglądałem przez
opakowanie. Po wyjęciu z którego okazało się, że o żółtych elementach
wiele można powiedzieć, ale nie, że są drobne. Ostentacyjnie żółte
wielkie suwaki kieszeni z tyłu krzyczą „Nosi nas na tyłku facet bez
krztyny gustu i smaku!”. :-|
A do tego wewnętrzne majty z pampersem mają chyba zbyt krótkie nogawki
i znowu będą mi się rolować w pachwinach. :-|

Pomijając te dwie drobne wady – bardzo sensowne i niebrzydkie
spodenki. ;)

Rozważałem jeszcze rękawiczki, bo stare już mi się mocno ściochrały,
ale one też miały kolorowe wstawki. Dopasowane odcieniem do kolorowych
elementĂłw koszulek i spodenek i nawet na opakowaniach jest pokazane,
jak one się ślycznie ze sobą komponują. Bleeeh! Ale wiocha.
Powinni (nie wiem kto – Lidl, Crivit czy anonimowi Chińczycy) albo
zatrudniać znacznie lepszych projektantów, albo w ogóle zrezygnować
ze zdobienia swoich wyrobów. Każde z tych rozwiązań byłoby lepsze
od tego, co teraz robiÄ….

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2011-04-26 16:36:04
Autor: Inead
Lidl - kask to Speq...

[...]

Potwierdzam - rolują się w pachwinach a wewnętrzne majty żyją własnym życiem - niezależnie od dupy i siodełka . Wziąłem niebieściutkie, były trochę tańsze od jakiś dekatlonowskich, pewnie szybko się zuzyją. Kolorek niebieściutki jest terrible... Pewnie gustu i smaku nie mam ale czarnych w XL już nei było.

Data: 2011-04-26 20:41:21
Autor: kamil/Endurorider.pl
Lidl [wAw]
Byłem teraz (Ul. Budowlana) i tyle mam do powiedzenia:

1. Kaski s± naprawdę ultra lekkie, przyjemne. ¦rodek jak najbardziej ok!
2. Szory, całkiem całkiem. Na Budowlanej było M/L i ze 3 sztuki XL Nie były złe, ale wentylacja może byc dyskusyjna.
3. Buty - bardzo, ale to bardzo pozytywne zaskoczenie! Na pierwsze buty SPD to ¶wiat i ludzie. Gdyby było 45 to bym wzi±ł dla kumpla bez zastanowienia, ale ostało się 44 oraz 43.
4. Rękawiczki olałem :P
5. Pingli brak w ogóle ;)
6. Koszulki olałem :P
7. Damskie szorty w kratkę naprawdę fajne :)

Muszę przyznać, że największe wrażenie zrobiły na mnie buty. Oferty s± coraz ciekawsze. Na fr.org jest w±tek jak mała ksi±żk± i opowie¶ci jak z mojego głębokiego dzieciństwa czyli kolejka od samego rana i szturm na ladę z towarem :)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-04-26 21:37:26
Autor: geos
Lidl [wAw]
kamil/Endurorider.pl wrote:

3. Buty - bardzo, ale to bardzo pozytywne zaskoczenie! Na pierwsze buty SPD to ¶wiat i ludzie. Gdyby było 45 to bym wzi±ł dla kumpla bez zastanowienia, ale ostało się 44 oraz 43.

w lidlu na ursynowie s± prawie same 45.

pozdrawiam,
geos

Data: 2011-04-26 22:00:22
Autor: kamil/Endurorider.pl
Lidl [wAw]

Użytkownik "geos" <geos@nowhere.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:ip76tn$89m$1news.task.gda.pl...
w lidlu na ursynowie s± prawie same 45.

Dzięki, przekaże :)

Data: 2011-04-27 11:29:02
Autor: Wojtas
Lidl [wAw]
W dniu 2011-04-26 20:41, kamil/Endurorider.pl pisze:

5. Pingli brak w ogóle ;)

No wła¶nie - orientuje się kto¶ gdzie s± w Wawie?

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym ¶wiecie, proszę państwa.

Data: 2011-04-27 10:30:13
Autor: Ryszard Mikke
Lidl [wAw]
Wojtas <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> napisał(a):
W dniu 2011-04-26 20:41, kamil/Endurorider.pl pisze:

> 5. Pingli brak w ogóle ;)

No wła¶nie - orientuje się kto¶ gdzie s± w Wawie?

Na Grochowskiej było sporo.

rmikke

Data: 2011-04-26 22:32:09
Autor: Tomasso
Lidl - kask to Speq...
Użytkownik "Tomasso" napisał:

Kask to Speq

Po południu na Kobierzyńskiej w KR zostały kaski w obu rozmiarach, buty 44 i 45 (czyli nie dla mnie), pudełka z narzędziami, koszulki (s± jeszcze nawet z poprzedniej dostawy), szorty damskie i rękawiczki.

Buty interesowały kupuj±cych głównie z powodu klapki ze ¶rubkami, słyszałem, jak się kilka osób gło¶no zastanawiało, po co to.

Data: 2011-04-26 21:46:58
Autor:
[...]

Trzeba bylo podpowiedziec, malo kosztuje, moze bys uslyszal nawet dziejkuje, bac sie nie trzeba!
Przy mnie zastanawiala sie pewna Pani po co to, pomoglem.
Mogla przebolec ale niestety zbyt duze numery (od 41).

Akurat ogladalem, pare i zaskoczenie. Klamerka (czy jak ja zwac, ta od rzepa
co sie go przeciaga) okazala sie bardzo mocno wygieta. Czemu, ktos sie z nia silowal? Kiedy i gdzie? To chyba jednak jestesmy z tylu za Niemcami czy Czechami (bylem rano, i podeszwa nie miala sladow posadzki)???
Wydaja mi sie zbyt ciezkie, sztywne i cieple. Raczej bazarowa jakosc.
Takie mam odczucie, chociaz od bazaru sie jednak roznia.

Okulary, zostalo puste pudelko (???) i jedno z zawartoscia.
Niestety jedno ucho nie dalo sie "zatrzasnac" mimo doginania, dociskania i do... tykania.

Data: 2011-04-27 12:12:34
Autor: Tomasso
Lidl - kask to Speq...
Użytkownik napisał:

Trzeba bylo podpowiedziec, malo kosztuje, moze bys uslyszal nawet dziejkuje,
bac sie nie trzeba!

Ja tam do strachliwych nie należę, ale dziękuję nie padło.

Natomiast panie wybieraj±ce podkładkę żelow± były niezwykle wdzięczne za pomoc w rozszyfrowaniu sensu wgłębienia na perineum.

Data: 2011-06-22 11:54:55
Autor: margol
Lidl - kask to Speq...
W dniu 2011-04-26 10:08, Tomasso pisze:
Wpadłem na szybko sprawdzić co i jak...

Kask to Speq, czyli Cratoni (ten sam adres, ta sama firma).

Jeżeli jest jeszcze ktoś zainteresowany to wczoraj w Lidlu Gdańsk-Brzeźno na Gdańskiej, pojawiły się kaski przecenione o 50% czyli za niecałe 25zł. Jest ich jeszcze sporo w różnych rozmiarach.
W komplecie jest do nich przypinana led-owa lampka.

mg

Lidl - kask to Speq...