Lidl - kask to Speq...

Data: 2011-04-26 10:54:10
Autor: souls_hunter
Lidl - kask to Speq...
Tomasso <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl> napisał(a):
Wpadłem na szybko sprawdzić co i jak...

Ja kupilem okulary z wymiennymi szklami (te z przeźroczystą ramką) i za cholere nie wiem jak wymienic szkła, żeby nie uszkodzić samych szkieł albo nie połamać oprawki. Wie ktoś jak się do nich dobrać?

Data: 2011-04-26 04:59:27
Autor: wizja
Lidl - kask to Speq...
On 26 Kwi, 12:54, " souls_hunter" <soulshunt...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
> [...]

nie wiem jak wymienic szkła, żeby nie uszkodzić samych szkieł albo nie połamać
oprawki. Wie ktoś jak się do nich dobrać?

wysunąć w górę/dół?

Lidl - kask to Speq...