Lidl - kask to Speq...

Data: 2011-04-26 22:32:09
Autor: Tomasso
Lidl - kask to Speq...
Użytkownik "Tomasso" napisał:

Kask to Speq

Po południu na Kobierzyńskiej w KR zostały kaski w obu rozmiarach, buty 44 i 45 (czyli nie dla mnie), pudełka z narzędziami, koszulki (są jeszcze nawet z poprzedniej dostawy), szorty damskie i rękawiczki.

Buty interesowały kupujących głównie z powodu klapki ze śrubkami, słyszałem, jak się kilka osób głośno zastanawiało, po co to.

Data: 2011-04-26 21:46:58
Autor:
Lidl - kask to Speq...
Tomasso <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl> napisał(a):
Użytkownik "Tomasso" napisał:

Buty interesowały kupujących głównie z powodu klapki ze śrubkami,
słyszałem,
jak się kilka osób głośno zastanawiało, po co to.

Trzeba bylo podpowiedziec, malo kosztuje, moze bys uslyszal nawet dziejkuje, bac sie nie trzeba!
Przy mnie zastanawiala sie pewna Pani po co to, pomoglem.
Mogla przebolec ale niestety zbyt duze numery (od 41).

Akurat ogladalem, pare i zaskoczenie. Klamerka (czy jak ja zwac, ta od rzepa
co sie go przeciaga) okazala sie bardzo mocno wygieta. Czemu, ktos sie z nia silowal? Kiedy i gdzie? To chyba jednak jestesmy z tylu za Niemcami czy Czechami (bylem rano, i podeszwa nie miala sladow posadzki)???
Wydaja mi sie zbyt ciezkie, sztywne i cieple. Raczej bazarowa jakosc.
Takie mam odczucie, chociaz od bazaru sie jednak roznia.

Okulary, zostalo puste pudelko (???) i jedno z zawartoscia.
Niestety jedno ucho nie dalo sie "zatrzasnac" mimo doginania, dociskania i do... tykania.

Data: 2011-04-27 12:12:34
Autor: Tomasso
Lidl - kask to Speq...
Użytkownik napisał:

Trzeba bylo podpowiedziec, malo kosztuje, moze bys uslyszal nawet dziejkuje,
bac sie nie trzeba!

Ja tam do strachliwych nie należę, ale dziękuję nie padło.

Natomiast panie wybierające podkładkę żelową były niezwykle wdzięczne za pomoc w rozszyfrowaniu sensu wgłębienia na perineum.

Lidl - kask to Speq...